Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2022-01-17 15:24
Aš startuolio pristatyme dalyvavau, gaila neužsirašiau pavadinimo ir nepavyko atrasti po to, bet esmė ta, kad jie sukūrė gan pigią membraną, kuri nuo tam tikros temperatūros anglėja ir pasikeičia iš laidininko į nelaidžią medžiagą. Rezultatas - jei celė pasitaiko brokuota ir pradeda kaisti tiek, kad gali užsidegti, membrana suanglėja ir celė tampa inertiška. Dar vienas membranos geras dalykas - celė, net ir fiziškai pažeista, neužsidega, ir net geba išlaikyti dalinę funkciją, priklausomai kiek didelis pažeidimas. Kurta technologija JAV kariuomenei, turėtų būt pritaikyta civilinėms reikmėms irgi. Bent kiek startuolis pasakojo, tai lengvai integruojama į bet kurių plačiai gaminamų celių gamybą, nes nereikalinga jokia įranga, kuri jau nebūtų gaminama.
Tokiu atveju aišku, jei bus didelės temperatūros gaisras (nu koks benzovežis dega), tada teoriškai gal ir galėsi uždegti akumuliatorių, bet šiaip - degs kaip paprastas automobilis be degalų ir be tepalų.
blokas 2022-01-23 11:52
Didžioji dauguma VDV kilusių gaisrų yra senesnių nei 10-15 metų senumo. Kiek tokių EV yra? Iškreipta statistika.
immortallt 2022-01-23 16:25
Čia pats skėlei ar turi šaltinį?
Marius.brn 2022-01-23 22:41
Net jei tai tiesa, faktas yra tai, kad elektromobiliai nera "blogesni" ir tik gal but priartes/susilygins su VDV, kai bus panasaus amziaus. Ir jei tai galios, tai galios tik pirmiesiems sios kartos EV. Kaip ir rasiau, bateriju technologijos kurios virtualiai nedegios yra jau tarp 4 ratu ir sekmingai naudojamos. Dabar tik laiko klausimas kokie bus rezultatai, bet jei LFP baterijos (o ateityje solid state baterijos), pasirodys tikrai taip gerai kaip zadama (minimalus nusidevejimas, gera gilaus iskrovimo/pakrovimo tolerancija, minimalus gaisru pavojus ir t.t.), tai man idomu, ka EV heiteriai sakys tada.
AAA000 2022-01-23 23:06
kazkur jau skaiciau sitas tavo buhalterijas. primink - pries kiek metu tas buvo? ta prezentacija kvailiams, kur gali pasvaistyt visuomenes lesas. kai verslas nesusidomi - tada tokie "startuoliai" ir laksto pas politikelius ir ju buhalterius gal atsegs kuris is mokesciu, o mainais - atkato procenteli...
kuro baka irgi gali prasaudyt, pradurt, suplot visaip. uzsidega labai retais atvejais uzsidegimai irgi dazniausiu atveju nera staigus - spejama pabegt ar istraukt. o baterijas iki tokio "iprasto" lygio dar patobulint reikia.
aplamai cia neesminis klausimas net baterijoms. cia aktualu tik vdv dujoms ir vandeniliui, kur sprogsta. nesuvadomai... po ju eina cheminis apsinuodijimas degimo produktais - kur baterijos lyderes. prie ju ir plastikai/siltalai/minkstalai visokiuose auto kibiruose... ir tik paskui pagal pavojinguma sudegimas karstyje - kur svarbu tokie parametrai kaip degimo karscio greitis ir plitimas. o ne suskaiciuot degimo atveju kiekius ir palygint debiliskai. atsiprasau - ne debiliskai - o buhalteriskai - kaip tu megsti postint kebulu deformacija avarijose daug aktualesnis dalykas siaip...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tai kurie automobiliai dega dažniau - benzininiai ar elektriniai?