[Žinios trumpai] Beveik kaip pažangiuosiuose Vakaruose - „Avtovaz“ planuoja keturių dienų darbo savaitę ()
Net kelios Vakarų šalys bei daugybė atskirų kompanijų jau išbandė keturių dienų darbo savaitės koncepciją. Manoma, kad toks darbo režimas skatins darbuotojų produktyvumą ir padės jiems išlaikyti gerą protinę sveikatą. Didžiausias Rusijos automobilių gamintojas „Avtovaz“ taip pat planuoja keturių dienų darbo savaitę, bet ne iš gero gyvenimo.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tiesa, net neaišku, kokia ateitis laukia „Avtovaz“. Du trečdaliai įmonės akcijų priklauso „Renault“ grupei ir prancūzai jau žvalgosi, kaip išbristi iš šios balos. O ir rusai į naujus automobilius, net ir tokius pigius kaip „Lada“, šiuo metu tikrai nesižvalgo.
Nuo birželio 6 dienos „Avtovaz“ dirbs tik keturias dienas per savaitę. Šis režimas bus taikomas tris mėnesius. Toks sprendimas buvo priimtas dėl to, kad gamyba ir taip stringa. Trūksta komponentų, reikalingų automobilių elektronikai. Šią problemą sukėlė pasaulinė lustų krizė, bet dar labiau paaštrino Rusijai taikomos sankcijos dėl invazijos į Ukrainą. „Avtovaz“ anksčiau teigė, kad sieks tęsti gamybą bet kokiomis sąlygomis ir ras kuo pakeisti vakarietiškus komponentus.
Du trečdaliai „Avtovaz“ priklauso „Renault“ grupei. Likęs trečdalis - valstybinei Rusijos korporacijai „Rostec“. Absoliuti dauguma „Avtovaz“ automobilių lieka Rusijoje, bet dalis produkcijos eksportuojama ir į Kazakstaną (pagrindinė eksporto rinka), Azerbaidžaną, Baltarusiją ir Egiptą.