Supleškėjo 4000 elektromobilių. Laivas pavirto fakelu. Skelbiamas kaltininkas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2024-03-07 16:38
Bent išverskite teisingai. Elektromobilis kaltinamas sukėlęs gaisrą, bet tai neįrodyta. Pastaruoju metu nuskendo 4 laivai. Visuose buvo kaltinami elektromobiliai sukėlę gaisrą. Viename laive po to pasirodė, kad nėra nė vieno elektromobilio, bet gaisrą sukėlė. Kitame paaiškėjo, kad nė vieno elektromobilio akumuliatorius neužsidegė, nors patys elektromobiliai nuo gaisro nukentėjo - bet vis tiek, elektromobilių matyt kilimėliai gaisrą sukėlė. Felicity atveju tik kaltinimai metami elektromobiliams, įrodymų nėra. Draudimas bando suktis nuo atsakomybės ir tiek. Kiek pamenu, ir 4000 automobilių laive iš viso buvo. Ir iš viso, kaltinimai buvo mesti iš karto elektromobilių akumuliatoriams, ir apkaltinti, kad akumuliatoriai kelintą dieną palaiko degimą. Akumuliatorius nedega keletą valandų, ar tuo labiau keletą dienų.
bahuriux 2024-03-07 23:51
Esu užkliuves dugną gana skaudžiai kai važiavau į keltą į antrą aukštą, gerai kad nieko nenuplėšiau. Mano mašina žema gal tik 12 cm dugnas nuo kelio, o ten rampos gana stačios užvažiavus stačias kampas ir kliūna dugnas į tokias aštrias armatūras kurios privirintos dėl sukibimo pagerinimo. Jei koks sportinis žemas elektrinis poršas užkliuvo laisvai galėjo pažeisti bateriją, ten nėra dugne jokios rimtos apsaugos, per pora konservinių dėžučių storį skarda max. Bet tada kaltė tektu kelto savininkams. Vairuotojas kuris varė mašinas tikrai nenorėjo atsakomybės tai tylėjo jei taip ir atsitiko.
mindaugas.vaitiekūnas 2024-03-08 00:32
Ta probema su ličio jonų baterijomis yra. Čia mačiau autokrautuvą su ličio baterijomis. Tai išpildymas maždaug toks: Baterijos patalpintos į spec. metalinę dėžę, kuri užtikrina, kad kažkiek laiko ugnis bus sulaikytą. Lyg tais "greito ištraukimo" funkcija dar buvo, kad neva spėtum ją kažkur saugiai nutemt. Toliau yra GPRS ryšio modulis: užsidegus baterijai siunčiamas signalas administratoriui. Tik dabar nebepamenu ar tas administratorius įmonė, kuri visu tuo rūpinasi, ar tiesiog atsakingas asmuo, kurio teritorijoj tas autokrautuvas stovi. Bet principas aiškus - užsidegus baterijai su tavim bandoma susisiekti. Kiniečiai labai džiaugiasi dabar savo pigiom baterijom https://www.youtube.com/watch?v=XxfyxKw ... K4DXlImJeB
immortallt 2024-03-08 07:29
Chebra, jūs rimtai? VDV užsidega 60x santykinai dažniau, nei EV (draudimo įmonių statistika), tik niekas apie jų gaisrus beveik niekada nepraneša. Net automobilius gabenantys laivai užsidegdavo iki elektromobilių atsiradimo, tik kažkaip niekas nerašydavo, nes buvo neįdomu. Kiekviena problema su elektromobiliais nušviečiama visame pasaulyje, sukuriant iliuzciją, kad elektromobiliai daugiau problemų turi nei VDV, nes supuola visi hater'iai - daug click'ų. Bahuriux, tai su dugnu užkliūdamas negalima pažeisti ir kuro sistemos?
dj_aris 2024-03-08 08:18
VDV degimas liaudžiai toks įprastas, kad niekam neįdomu, na sudegė, tai sudegė, matyt kažkur užtrumpino:) Na, bet kai užtrumpina EV, tai reikia skalambinti, dalintis per visus galus. O kam yra naudinga, kad būtų siurbiama nafta? Na spėkite kuri čia šalis sėdi tik ant naftos ir dujų adatos?
immortallt 2024-03-08 08:36
Šiaip ne viena tokia šalis O ir motyvacija traukti kiekvieną EV atvejį yra visiems, kurie vaikosi click'ų. Prisimenu buvau parašęs tris straipsnius, susijusius su Tesla/EV dar prieš daugiau nei dešimtmetį. Tai tie trys straipsniai B2B portale pagal skaitomumą pirmavo TRIS metus, nors dar Tesla/EV nebuvo toks hype'as.
mindaugas.vaitiekūnas 2024-03-08 10:03
VDV užgesinsi, o ličio baterijos ne - toks ir skirtumas Tuo EV gaisrai ir pavojingi - jis degs kol pilnai išdegs visa baterija. Jeigu tai EV auto parkas (pvz. laivas pilnas EV), tai tame ir problema, kad čia "parako statinės" viena šalia kitos
SPeed_FANat1c 2024-03-08 11:58
Tai kodel tu bateriju neapsaugo to mciau? Su dugnu tikrai esu kliuves ne karta su zema masina
immortallt 2024-03-08 15:48
Šiaip tai automobilių nelabai kas užgesina. Jei tai kažkur parkavimo aikštelėje ar pan. - nespėja niekas atvažiuoti. Tiesiog baigia degti ir užgesta. Jei tai laive ar pan., tai gaisras išplinta ir tampa pavojinga gyvybei prieiti, tai nebent gaisras pats sustoja plitęs iki kol užgęsta laivui nenuskendus. Elektromobilių akumuliatoriai vienas nuo kito sunkiai gan užsidega. Šiaip parako statinės yra VDV, EV gaisras daug sunkiau plinta.
Dziao 2024-03-08 20:49
immortallt, Matosi, kad esi elektromobiliu salininkas, bet jie pasaulio neisgelbes, o masinis bandymas persesti butu tik dar didesne klimato katastrofa nei esanciu vdv naudojimas. Visiems butu tik geriau, jei masinas keistu ne kas 2-5m o bent jau kas 8. O kas liecia elektromobiliu geruma, tai patylet reiktu, shudu kruva vien del nuvaziuojamo atstumo. Reklamos graziai saukia, o realiom salygom, ziema autostrada ir tas atstumas kazkaip nuo reklaminio 3x sumazeja. Dar vsi pasakojo pasakas, kad elektromobilis tai patikimumo virsune, nu nes juk nera kam sugesti.... Taigi pagal vokieciu TUF tesla 3 pats prasciausias auto, net dacia duster aplenke . O kas liecia laiva ir VW tai cia viskas normalu, VW neparduoda savo slamsto eiline afiora gauti draudima.
assa 2024-03-08 21:52
imho, vienaip ar kitaip europai reikia elektrifikuotis, vien dėl to, kad patys naftos pakankamai neturim, tai elektrifikacija lygu mažiau priklausomybės. Kitas dalykas- pilnai elektriniai dar tiek neištobulinti, kad būtų patogu visai populiacijai, tai labiau reiktų skatinti persėdimą į hibridus (man asmeniškai labai tinka plug in hibrido koncepsija, su kokiu 30 km range)- turėtų būti EU mastu kompensacijų sistema, kur elektormobiliai, ar pluginai remiami vienodai,~ 15-20% vidutinės auto kainos. Dėl garantijos- čia Europai vien norint apsaugoti savo vidaus gamintojus, reiktų automobiliams daryti minimalią garantija 10 metų, buitnei technikai - 5 metai. Apsisaugotume nuo pigaus kinietiško šūdo. Be to, bent jau auto, per tiek metų tkrai gestų, tai reikia turėti platų aptarnavimo tinklą, ką europiečiai jau turi, o kinui reikia sukurti (papildomos išlaidos).
vardasas 2024-03-09 06:58
If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses. Henry Ford Elektromobiliai eina gera kryptimi o vdv fanai nores tik greitesnio arklio.
Andraika 2024-03-09 08:07
Tai tegul daeina iki tos krypties, kol nekainuos 10 arklių ir nuvažiuos bent kaip vienas. Kompensacijos tai išvis smagu- kas, jei duos ir nuims? Su šūdų kibirais link Seimo? :)
SPeed_FANat1c 2024-04-11 11:22
Ko visi tie priešininkai i ta klimato kaita tiek isikibe? Ne del klimato kaitos ju reik o del oro svarau miestuose. Kad ten afrika ar kinija tersiasi man px, o kad kinai kaip musu priesai nukenčia tai dar geriau. O elekronobilis gatveje nemeta tersalu kuriais mes kvepuojam !!!!! Ar taip sunku suprasti?
immortallt 2024-04-11 11:44
Na dar pridėti galima, kad daug važiuojantiems elektromobiliai jau dabar labai draugiški piniginei visi, o kai kurie kaina jau arti VDV. Jei pasiūla jau pasivijo paklausą (yra dviprasmiškos info, kad neva pardavimai nebeauga taip greitai kaip gamyba), tai ir kainos pasikoreguos dar labiau ir tada jei automobilį apskritai naudoji, elektromobiliai nebekels finansinio klausimo, nes jau perkant nebus kainų skirtumo. Klausimas liks infrastruktūros. Didelė dalis infrastruktūros be problemų gali vystytis, ir labai greitai, nes nereikia nei didelių projektų, statybos leidimų ir pan.