Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
jureivis 2014-02-28 18:08
Didesnes nesamones, turbut nesu skaites. Matosi kad zmones nera pabuvoje juroje...
Visu pirma, kapitonas ir kapitono padejejas, ne tik vairuoja laiva, bet atlieka begale kitu darbu ir uz tuos pacius krovinius jiems reiks pasirasyti, kad gavo ir atidave.
antra, laivo jegaine, pries kokius 3 metus buvo sukurta didziausias variklis, nzn gal dabar jau didesnis yra sukurtas, kurio galia sieka 90 KW, palyginimui kauno termofrikacines elektrines galia 160 MW. Tai kyla elementarus klausimas, ar KTE elektrine leistumet valdyti zmonems pwz is JAV bustines? Be remenonto ir jokios prieziuros kokias 2savaites?
http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/ ... 8cd303.jpg
Ir trecia, neimanoma atsisakyti ir tu paciu jureiviu. Kas laiva prisvartuos prie krantines, numes galus ir pritrauks? Kas saugos laiva nuo apledejimo, jei eis per saltesnius krastus? Kas dazys laiva, nes laivuose vyksta milziniska korozija, jei dar senesnis laivas, tai ryte nudazius, kita diena jau rudis lys lauk. Jei pritvirtintas blogai krovinys, jureivius kelia nakti ir eina tvirtinti, kad nenulektu uz borto( ne viena karta teko matyti)
immortallt 2014-03-01 00:34
Jureivi, manai kompanijos, kurios kiša šimtus milijonų to nenumato? Nepakeičiamų nėra. O prišvartuoti galima prie uosto laivui atplaukus įkelti įgulą.
kionig 2014-03-01 00:38
Žmonės bijo, kad iš jų darbą atims robotai
jureivis 2014-03-01 01:10
Idomiai cia gaunasi sakyciau, cia man dabar aiskinti, kad kompanija kisa simtus milijonu ir viska numato, bet po "Oru varomas „Peugeot“ gatvėse pasirodys jau 2015 m. Oro sistema tiks visoms kitoms mašinoms (Video)" straipsniu aiskini, kad Peugeot inzinieriai debilai ir kokia nesamone jie ten sukure, taigi jie irgi sukiso 100milijonu ir viska numate.
O pries tai pateikiau elementarius pwz galima ir sugalvoti kitu
Veliavos pakelimas ir nuleidimas. Iplaukiant i tos salies vandenis, butina iskelti ju salies veliava. Taigi neisivaizduoju koks turetu stoveti mechanizmas, kuris automatiskai parinktu veliavas ir iskeltu. Manau tikrai ne viena tukstanti ar net milijona gali kainuotu.
antra sakai juos ikels krante i laiva, velgi iskyla klausimas, kas juos priims laive? Su sraigtasparniu nuleis? Ar kaip somalio piratai megins lipti?
As asmeniskai neabejoju, kad po kokiu 50 metu atsiras tokie lavai, kaip ir visuose darbuose pakeis robotai, bet tikrai ne dabar, nes paprasciausiai laivas yra per sudetingas, kad ji palikti savarankisku ar valdomu uz 5-10k km
kionig 2014-03-01 01:28
Ir kuo jis ten sudėtingas? Tai, kad tie dabartiniai laivai paremti ne kuo kita kaip kompais, sonarais ir tiksliais GPS'ais. Matyt ir taip didžiąją darbo dalį atlieka už juos, o be to labai gelbėja.
immortallt 2014-03-01 01:57
jureivis, nesakau, kad su VDV+oras sistema neveiks. Sakau, kad nebus populiari.
Tavo keliamos problemos labai elementarios ir sprendžiamos pačiais įvairiausias būdais. Vėliava? Pakabink plazminį ekraną ar LED ir keisis į ką tik norės bei kainuos kapeikas. Kaip įkelti žmones? Gosh... Problema mat. Kopečias nuleidžiamas padarysi. Net nereikia nieko kurti - viskas yra.
Dažyti? Na tai ir galės kai reikės laive būt ta įgula ir atlikti dažymo darbus kol reikia. Krovinius pritvirtinti? Tikrai nebus sugalvota tobulesnė krovinių tvirtinimo sistema?
Robotai pakeis žmones dalinai. Kaip pakeitė industrinės mašinos prieš keletą amžių, bet darbo vietų nuo to laiko ne sumažėjo, o ženkliai padaugėjo. Tuo tarpu pagerėjo ir gyvenimo kokybė daug kartų.
Armageddon 2014-03-01 02:44
Kokio velnio vėliavas kilot kai laive nė 1 žmogaus nėra? Transformers
edit: kokia prasmė išvis vėliavas kilot? Taip vis dar yra daroma? O_o
jureivis 2014-03-01 15:11
Tame ir visa esme, o kas juos priziures? Laivui stovint uoste, daznai buna kad ji apvagia, jau isivaizduoji kaip toks laivas, be igulos stovetu kokioje Nigerijoje, po 2 paru, jau ant denio nieko nebeliktu, visi varztai ir elektronika butu greitai pavogta.
kionig 2014-03-01 16:19
Na čia jau biurokratija.
jureivis 2014-03-01 17:09
Tai apie ka as ir kalbu, neveltui laivuose yra elektrikas, kurio darbo laikas nuo 8 iki 17, nes viska reikia remontuoti, keisti perdegusias ant stiebu lemputes ir panasiai.
immortallt 2014-03-01 17:59
jureivi, tu supranti, kad tavo pagrindiniai argumentai: "nes taip parašyta". Visus tuos brudus galima keisti ir prisireiks keisti. Nes laikai keičiasi, technologija keičiasi, o tie dalykai tik biurokratijos ir tradicijų pasekmė. Neatneša nei naudos, nei turi prasmės.
Kaip ir sakiau, keliamą vėliavą galima pakeisti tiesiog LED ekranu. Nieko kurti nereikia, atspari technologija ir pan.
Įgulos remontuoti/padažyti laivus? Regionuose su savu laivu palieki budėti įgulas. Taip tas pats kiekis žmonių galės aptarnauti daug daugiau laivų - sumažės kaštai, efektyvesnis darbas, mažesnės logistikos sąnaudos ir aktyvesnė prekyba tarp įvairių pasaulio regionų.
jureivis 2014-03-01 18:21
immortallt leisk paklausti tu esi buves juroj?
ir neatsaket i mano klausima, ar leistumet kauno termofrikacine elektrine dirbti nuolatiniu budu, kuri butu valdoma is JAV? Ir kuria ateitu apziureti ar paremontuoti tik kas kelias savaites?
Vytax 2014-03-01 20:38
Kauno hidroelektrinėje budi tik vienas ar du sargai, o visas jos valdymas nuotoliniu būdu iš Vilniaus. Kruonyje tikriausiai tas pats. Elektrėnuose tik prižiūrintis personalas, nurodymai kada ir kurį bloką užkurti vėlgi ateina iš Vilniaus.
Taip pat ir su nuotoliniu laivų valdymu. Ši sistema eliminuoja tik vieną profesiją, t.y. laivo kapitonus. Uosto personalas nuotoliniu būdu išves laivą iš uosto, tada laivas persijungs į autopiloto rėžimą ir plauks iki kito uosto. Priplaukęs laivas bus jau kito uosto personalo nuotoliniu būdu prišvartuotas ir t.t. O prižiūrintis laivo personalas aišku liks. Bet dabar akivaizdžios tendencijos, tai bus „pigūs“ darbuotojai iš Indonezijos, Arikos ar kokios Meksikos. Pats turėjau giminaitį jūrininką. Nors tai ir gerai apmokama profesija, bet ji socialiniu požiūriu yra labai nedėkinga ir nepatraukli.
kionig 2014-03-01 21:04
: http://www.technologijos.lt/n/technolog ... eo?l=2&p=1
immortallt 2014-03-01 21:44
jureivi, su Opportunity irgi pasiuntė kartu visą įgulą! Ten laksto ir nešioja viską, prižiūri kind of atominį reaktorių ir visą kitą.
Jūroje esu buvęs kaip keleivis. Bet esmės nekeičia. Elektrinėse būt neteko, bet teko būt patalpoje, kurioje valdomi elektros tinklai ir kai kurios elektrinės. Dujomis kūrenamoms katilinėms priežiūros praktiškai nereikia. Biokuru kūrenamom reikia, bet galima automatizuoti, tik neapsimoka. Taigi ką čia tuo norėjai įrodyti - nežinau.
Bijai prarasti darbo vietą? Nebijok. Pradės keisti minimum po 10 metų, bet įsigalės ne anksčiau kaip po 20-25 metų.
jureivis 2014-03-01 23:44
As jau savo duokle jurai atidaviau, 7 metus pradirbau, dabar Klaipedoje gyvenu ir dirbu uoste.
Tik tiek norejau pasakyti, kad su siuolaikinem technologijom, jei nebus normaliu robotu, kurie galetu vaikscioti ir spresti iskilusias problemus, tol laivu igulos niekas nepakeis.
kionig 2014-03-02 03:08
Ir kiek ten tos įgūlos būna kokiame nors stambesniame laive? Su vaikščiojančiais robotais dar yra kur tobulėti, tai ateityje pavojingą ir nuobodų darbą galės atlikti ir robotai, o nebūtinai ir vaikščiojantys.
immortallt 2014-03-02 13:58
1) Nauji laivai planuojama bus varomi gamtinėmis dujomis ir ne tiesiai suks propelerį, o gamins elektrą ir tada jau veiks elektros variklis. Tokia elektrinė veikia be personalo ir ištisai.
2) Dronai - veikia ilgas valandas, nepilotuojami, sudėtingomis oro sąlygomis.
3) Autopilotai nutupdymui lėktuvų - pirminiai testavimai rodo, kad veikia geriau už žmogų. Net ant lėktuvnešio naktį/per rūka nuleidžia, kai žmonės nesileidžia, nes pernelyg pavojinga.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Rolls-Royce“ krovininiai laivai – be kapitonų