„Boeing“ kaltinamas sukčiavimu. Kas vyksta  ()

Kalbama apie kaltinimus sukčiavimu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Boeing“ įmonė sutiko prisipažinti kalta dėl nusikalstamo sukčiavimo, kad užbaigtų Teisingumo departamento tyrimą dėl dviejų mirtinų 737 MAX avarijų, pranešė „Reuters“, remdamasi vyriausybės pateiktu pareiškimu teismui. „Boeing“ sumokės 243,6 mln. dolerių baudą.

Apie tai praneša Teisingumo ministerija. „Boeing“ atstovas patvirtino, kad „iš esmės pasiekė susitarimą dėl rezoliucijos su Teisingumo departamentu“. Lėktuvų gamintojas taip pat sutiko investuoti mažiausiai 455 mln. USD per ateinančius trejus metus, kad sustiprintų savo saugos ir atitikties programas. Pažymima, kad kaltinimai susiję su dviem 737 MAX avarijomis Indonezijoje ir Etiopijoje per penkių mėnesių laikotarpį 2018 ir 2019 m. Iš viso tada žuvo 346 žmonės.

[Vokietija!] Mažiausia kaina šiais metais. Beprotiška, ką sugeba naujausias išmanusis „Xiaomi“ klozeto dangtis („Smartmi Smart Toilet Seat 2“)
2854 2

Labai gera kaina

Iš Vokietijos

Greitas ir saugus pristatymas

Nuostabus funkcionalumas

Išsamiau

Teisingumo departamentas pasiūlė „Boeing“ susitarimą ir davė įmonei laiko iki savaitės pabaigos apie tai galvoti. Priešingu atveju bendrovė bus teisiama dėl kaltinimų sąmokslu apgauti Federalinę aviacijos administraciją (FAA) nenurodant apie pagrindinės programinės įrangos funkcijas. Susitarimas apima tik „Boeing“ elgesį iki mirtinų katastrofų ir neapsaugo lėktuvo gamintojo nuo bet kokių kitų galimų tyrimų ar kaltinimų, susijusių su sausio mėnesio incidentu.

 

Kai kurių per dvi 737 MAX avarijas žuvusiųjų šeimų advokatai teigė ketinantys pasinaudoti teise prieštarauti susitarimui. „Boeing“ ketina pripažinti kaltę dėl melagingų pareiškimų Federalinei aviacijos administracijai dėl pagrindinės programinės įrangos funkcijos išplėtimo, kad būtų galima skraidyti mažesniu greičiu. Naujoji programinė įranga sutaupė „Boeing“ pinigų, nes reikėjo mažiau intensyvių pilotų mokymo.

 

Balandžio 30 dieną mirė Joshua Deanas, buvęs tiekėjo „Boeing Spirit AeroSystems“ kokybės auditorius ir vienas pirmųjų pranešėjų, pareiškusių, kad „Spirit“ vadovybė ignoravo 737 MAX orlaivio gamybos defektus.

2024 metų pradžioje amerikiečių orlaivių gamintojas „Boeing“ aptiko dar vieną savo 737 MAX lėktuvo fiuzeliažo problemą, dėl kurios gali vėluoti apie 50 orlaivių pristatymas užakovams.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(7)
(0)
(7)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()