Tai bus didžiausias lėktuvas pasaulyje. „Antonov“ prieš jį – tik nykštukas! (Foto, Video)  ()

Amerikiečių startuolio „Radia“ kuriamas „WindRunner“ bus didžiausias pasaulyje orlaivis, turintis sumušti „Antonov An-225 Mrija“ pasiektus rekordus.


Radia WindRunner
Radia WindRunner
© Ekrano kopija | https://x.com/Roni_Sont/status/1831693849489719414

Visi šio ciklo įrašai

  • 2025-11-10 Tai bus didžiausias lėktuvas pasaulyje. „Antonov“ prieš jį – tik nykštukas! (Foto, Video)  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kolosas bus ilgesnis nei 100 metrų, o jo sparnų mojis – maždaug 80 metrų. „Radia“ planuoja naudoti „WindRunner“ dideliems vėjo turbinų komponentams ir kitiems daiktams gabenti.

Didžiausias pasaulyje orlaivis iki 2022 m. buvo „Antonov An-225 Mrija“, sunaikintas per Rusijos invaziją į Ukrainą. Dabar netrukus jis turės dvasinį įpėdinį. Jau kuriamas „Radia“ lėktuvas „WindRunner“, kurio pirmasis skrydis numatomas po kelerių metų. Šis kolosas pasieks naujų rekordų ir bus išties milžiniškas.

„Antonov An-225 Mrija“ buvo tikras kolosas, ilgiausias ir sunkiausias orlaivis aviacijos istorijoje. Pastatytas sovietmečiu, jis buvo skirtas gabenti erdvėlaivį „Buran“ ir raketos „Energia“ dalis.

[EU+Kuponai] Šildytuvai, apie kuriuos dar negirdėjai: išgelbės nuo šalčio kemperyje, namelyje ar sunkvežimyje. Paskutiniai vienetai
8462 3

Mažiausios kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

12 mėnesių garantija

Išsamiau

An-225 „Mrija“ buvo sunaikintas 2022 m. per karą Ukrainoje. Tai buvo vienintelis išlikęs egzempliorius. Nuo 2001 m. jį naudojo Ukrainos „Antonov Airlines“ negabaritiniams kroviniams gabenti visame pasaulyje.

Orlaivio ilgis buvo 84 metrai, o sparnų mojis – 88,4 metro. Jo aukštis siekė daugiau nei 18 metrų. Jį varė šeši „Lotarev D-18T“ reaktyviniai varikliai, taip pat sukurti Sovietų Sąjungoje. Jo kreiserinis greitis buvo 800 km/val.

 

Jis buvo sunaikintas Hostomelio oro uoste 2022 m. vasario 27 d., netrukus po Rusijos išpuolio prieš Ukrainą. Didžiausio lėktuvo titulą perėmė An-124 „Ruslan“.

Prieš keletą metų „Radia“ pasiūlė pastatyti didžiausią pasaulyje orlaivį. 2024 m. ji pristatė gana drąsius orlaivio, pavadinto „WindRunner“, dizainus . Jei jis būtų pastatytas, jis būtų tikras kolosas.

Amerikiečiai nori sukurti didžiausią pasaulyje orlaivį, kuris pranoktų bet kurį kitą tokio tipo orlaivį aviacijos istorijoje. Kolosas bus 109 metrų ilgio, o jo sparnų mojis – maždaug 80 metrų. Tai daugiau nei pilno dydžio futbolo aikštė, kurios matmenys pagal FIFA standartus yra 105 x 68 metrai. Toks didelis orlaivis tiesiog netilptų stadione.

„WindRunner“ taip pat turės labai aukštą fiuzeliažą, kurio viršutinėje dalyje bus įrengta piloto kabina. Bendras orlaivio aukštis bus 24 metrai – trečdaliu daugiau nei „Antonov“.

 

 

Iš esmės visas „WindRunner“ fiuzeliažas bus vienas didelis krovinių triumas. Jis bus 105 metrų ilgio ir 7,3 metro skersmens. Jo tūris sieks stulbinamus 8200 kubinių metrų. Tai 7 kartus daugiau nei „Antonov An-225 Mrija“. Tačiau jis nesumuš krovinio svorio rekordo.

Tikimasi, kad „WindRunner“ galės gabenti iki maždaug 72,5 tonos sveriančius naudinguosius krovinius. Šiuo atžvilgiu tai gerokai atsilieka nuo „Antonov“ rekordo. Palyginimui, 2004 m. birželio 16 d. iš Prahos į Taškentą gabentas didžiausias komercinis krovinys, sveriantis stulbinančius 247 tonas!

Bazinė „Radia“ orlaivio versija bus skirta didelių gabaritų kroviniams gabenti, kurie galbūt nesveria rekordinių kiekių, tačiau yra neįprastų dydžių ir formų. Amerikiečiai pirmiausia siūlo galimybę gabenti vėjo turbinų komponentus, kurių dydis dažnai viršija 100 metrų. Tai ne vienintelis pritaikymas.

 

 

Tęsinys kitame puslapyje:

Pasidalinkite su draugais
(4)
(1)
(3)

Komentarai ()