Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2012-08-08 13:50
Kas cia labai uz rusu technika ? Gal norit paskraidyti ?
vvv2 2012-08-08 14:03
Leons 2012-08-08 14:53
Na, bet jei avarijos įvyksta kaip rašoma per demonstracinius skrydžius, tai manau prastos gamybos laurus nusineša gamintojas:) Panašu, jog Rusijoje niekas nesikeičia gamyboje - jiems reikia nors elementarios kokybės vadybos, o ne tarybinių laikų planinės gamybos.
immortallt 2012-08-08 16:47
vvv2, kaip fuzeliazo hermetizacija priklauso nuo aptarnavimo personalo ?
g3n1us 2012-08-08 18:09
Rusiškais lėktuvais skraido tik kamikadzės. Pas juos neveikia puse karinės technikos, niekaip nepavyksta kosminių raketų skrydžiai, lėktuvai krinta, kaip lapai per rudenį. Geriau savaitę važiuoti su autobusu, nei rizikuoti gyvybe. Neskubėk ir būsi pirmas.
azotas 2012-08-08 18:20
Is isvaizdos gal ir nieko toks lektuvelis, bet tikrai ten pas juos yra rimtu problemu nes lektuvai krenta vos ne kekviena diena. Kaip paziuri taip ir straipsnis, kad kazkas nukrito.
Arns 2012-08-08 19:29
Bet tai ir prapūtė propaganda kvaileliams smegenis Visų pirma reikia skirti naujų lėktuvų avarijas ir jau senų senų atitarnavusių savo laiką. Taip, Rusijoje didelė bėda jog technika tragiškai persenusi, o ir ta pati taisoma ne tam kuo ilgiau dar laikytu, o tam kad tik priversti veikti. Tačiau nereikia suplakti visko į vieną vietą.
Nelaimės, avariniai nusileidimai per bandomuosius skrydžius? Kuriems lėktuvams jų nebuvo? Kad ir šitame straipsnyje, visokie salono išsihermitizavimai ar elektronikos gedimai prilyginami avarijai ir rimtam techniniam gedimui. Jei tiek visko pradėtu rašyti apie visus, ko gero aviacijos baimė būtu iki isteriško lygio pakelta. Visiem lėktuvams taip būna. Atsiminkim dar Lietuvos turėtus SAAB lėktuvus, kurie prieš kelis metus vis vėluodavo nes skildavo stiklai, tai motoras ore nustodavo veikti ir t.t. Bet niekas nekėlė isterijos. Gi firma ir lėktuvai tai šiaip buvo patikimi, pavieniam modeliui nei šis nei tas išlysdavo tik.
Kalbant apie katastrofas, prisimenat prancūzų Aerobus avariją virš Atlanto vandenyno, kur šiemet viską pabaigė tirti ir maždaug išsiaiškino kodėl įvyko katastrofa? Dėl viso labo susiklosčiusių aplinkybių, dėl ko užšalo ir netinkamai suveikė greičio matavimo prietaisai. Techninis sprendimas įdiegtas šimtuose lėktuvuose, atskraidęs dešimtmečius . Ar kilo masinė misterija dėl to? ne, pertvarkė, tegu ir nenoromis, ir vėl visi senukai skraido.
Arba kaip Concorde istorija? Užteko vienos avarijos ir paaiškėjo kad jis šitiek laiko skraidė nepasirengęs tokiam scenarijui. Kas stosit ir apginsit jog ne rusiški lėktuvai, dabar jau skraidantys, tokie patikimi jog jiems katastrofos šiaip jau negresia, nes "jau laikas tą parodė"?
Taip kad tik laikas ir visos Suhoi kompanijos pastangos parodys ar tikrai lėktuvas nepavykęs išėjo, ar tik pavieniai incidentai sugebėjo išlįsti.
mnv 2012-08-08 19:37
Taip.
Skirtumas tik tame, kad tavo isvardinti atvejai ivyko per keleta metu/desimtmeti ir kelis lektuvu modelius, o cia rasoma apie nesenai isleista viena.
kionig 2012-08-08 19:40
Man atrodo, pas rusus gravitacija truputį didesnė nei įprastai
Arns 2012-08-08 20:18
pala pala, o kelis iš vis šie rusų lėktuvai skraido? Manau tamsta esate itin gerai informuotas apie visus naujai išėjusių Boeing, Aerobus elektronikos gedimus, fiuzelažo išsihermetinimus ir pan smulkmenas, kad Jūsų teiginiams pagrįsti statistika būtu be galo iškalbinga. Tad gal nevarginkite ir atskleiskite ją, jog įsitikintume ir tuo visi, ne tik Jūs?
Kilgoras Trautas 2012-08-08 20:29
Visiškai buvo nutraukti Konkordų skrydžiai.
Bet pons Arnai, atkreipk dėmesį, į tai kad rūsų lėktuvas buvo su žmonėmis kurie žuvo, o tai yra ne bandomasis, o demonstracinis skrydis. Dar galima daryti išvada, kad šį lėktuvą aptarnavo tiesioginiai gamintojai, o Aerobus atveju trečios kompanijos, ir dar gal būt iš Brazilijos.
Na vis tik Arnai, bandai įrodyti, kad balta yra juoda.
Kilgoras Trautas 2012-08-08 20:32
Na Arnai pateik faktų, kai per demonstracinius skydžius su žmonėmis dužo Boingai ar Aerobusai.
Vytax 2012-08-08 21:47
Arns:
Nagi palyginkim lėktuvus:
(virš Atlanto sudužęs, tačiau dvigubai didesnis)
Skraido nuo 1994m.
Pagaminta: 897 vienetai.
Avarijų: 13.
Katastrofų: 4.
Aukų: 339.
Dar komentarų reikia? Esmė čia paprasta, Sukhoi Superjet lėktuvai perpus pigesni nei Boeing ar Airbus analogai. Ir jie pigesni tikrai ne todėl kad sudėtos pavyzdžiui pigesnės sėdynės, pigesni todėl, kad taupoma saugumo sąskaita.
Arns 2012-08-08 22:04
Kilgoras, kol neatskleista kas ir kaip niekas negali pasakyti kame bėdos. http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_296 Pvz šis lėktuvas irgi sugebėjo pasirodyti nekaip, bet jų dar ir dabar skraido tikrai daug.
Taip kad aš sakau jog nereikia pasiduoti isterijai. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ac ... l_aircraft Pasižiūri ir matai kad krenta ir patikimi lėktuvai. Viskas priklauso nuo priežiūros. O kas žino kokia ji? Pagal šį straipsnį Azerbaidžianas (daug kam itin patikima kokybės šalis) skundžiasi susidūręs su problemomis, tampa tokiu etalonu
kiesza 2012-08-08 22:14
Rusų lėktuvai kuriami ne vakarų valstybėms, o posovietinėms šalims kurioms svarbu kaina, todėl tokiu atveju rusiški pigūs lėktuvai pilnai atitinka jų poreikius.
immortallt 2012-08-08 22:29
Arns, DEMONSTRACINIS SKRYDIS. Kokia cia prieziura ? Visiskai naujas lektuvas. Is 10 lektuvu 1 suduzo ir 2 gedimai rimti. Isvesk proporcijas. Is 156 boeing'u 15 turetu but suduzusiu.
Arns 2012-08-08 22:39
Teisingai, lėktuvas tai elementarus prietaisas, kuris nevertas tikrinimo. Čia lyg koks automobilis, kur nusipirkai ir važiuoji tūkstančius kilometrų nė nežiūrėdamas kas ten ir kaip. Tik dar oi, pamiršti paminėti jog jis dar ir ne serijinis, vis dar tobulinimų-bandymų fazėje...
Taip kad lysk į krūmus mažasis matematike. Ne tokiuose dalykuose proporcijos vedamos. Aviakatastrofos visados kompleksinis dalykas ir jose nėra nei saugių nei nesaugių lėktuvų. Nė vienas šiuolaikinis ar prieš 50 m. pagamintas lėktuvas nekrenta dėl vieno gedimo, net jei tas gedimas sugedęs ar iškritęs variklis. Bet kelių sistemų gedimas laisvai gali nulemti tokį dalyką. Ir tikrai ne geltonojižiniasklaida, pagal savo publikacijas, žino kaip ten su tais gedimų dažnumais. Faktas tik tas, kad nė vienas lėktuvas nebuvo sukurtas tobulas, tobulumas būdavo pasiekiamas per bandymus ir tobulinimus (kas daugeliu atveju vyksta visą lėktuvo tarnavimo laiką), o įtvirtinamas su juo dirbančių kompanijų.l
immortallt 2012-08-08 23:33
Ok, sekmes tau skraidant su rusais As pasiliksiu prie boeing'u ir airbus'u
Kilgoras Trautas 2012-08-08 23:52
Tai vis dėlto Arnai, kur tu tame straipsnyje įžvelgi propagandą?
g3n1us 2012-08-08 23:57
LOL, galit skaičiuot neskaičiavę, bet rusiškų lėktuvų ne tiek ir daug teskraido, bet tie patys "nusileidinėja" ne oro uostuose...
Jei paskaičiuotumėt pagal reisų kiekį arba nuskristų mylių skaičių procentalų kritimą, tai atšoktų bet kokios fantazijos.
Kaip sakoma, durną ir bažnyčioj muša.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Smūgis Rusijos aviacijos pramonei: pirkėjai atsisako naujojo lėktuvo „Sukhoi Superjet-100“