Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Justas777 2015-11-05 16:05
Sena gelda, moraliai pasenusi technika, atmestinis, siekiančios išgauti didžiausią naudą mažiausiomis išlaidomis kompanijos vadovybės požiūris....
Aviacijoje kaip minejo vienas ekspertas tokiu dalyku kaip senas lektuvas nera. Yra arba tinkamas skraidyti arba ne.
P.S. Musu lietuvos C-27J "Spartan" ne ka jaunesnis...
Creatium 2015-11-05 18:42
Man užtat patiko ISIS, kurie giriasi, jog neva jie numušė, bet nesako nei kaip nei ką daugiau pateikia. Tai elementariai matosi, jog tiesiog bando prisiimti "pergalę" sau, ypač kai nežinoma tiksli avarijos priežastis.
punktyras 2015-11-05 20:02
Tokio dalyko kaip senas lėktuvas nėra, tačiau tai sprendžia ne pats lėktuvas, o žmonės. O jeigu žmonės motyvuojami kad ir mažesnėmis už remonto kainą sumomis, jie gali ir kiek atmestiniau pažiūrėti.
O prie ko Spartanas, nesupratau.
Justas777 2015-11-05 22:24
Tai zinoma kad gali, zmones viska gali, bet jei lektuvui 18 metu negalima vadinti sena gelda ir pasenusiu, cia ne masina.
O spartanas prie to kad irgi galima vadinti moraliai pasenusi technika ir sena gelda pagal si straipsni.
punktyras 2015-11-05 23:38
Tai niekas ir nesako, kad spartanas yra naujausių technologijų priešakyje. Apie jį niekas nė žodeliu nieko neužsiminė. Todėl klausimas, kam čia jį kišti?
А321-231 1997 gegužės 9 pirmasis reisas, užsakovas – JAV International Lease Finance Corporation (ILFC)
149 keleivių vietos: 31 I klasė, 118 ekonom. klasė
1997 m. gegužės 27 perduotas Libano aviakompanijai Midle East Airlines. Čia pratarnavo 6 metus, 2003 grįžo ILFC. Tuo laiku, 2001 lapkričio 16 dieną kildami pilotai pernelyg staigiai pakėlė priekį ir uodega atsimušė į žemę. Po remonto naudotas toliau
2003 birželio 2 dieną perduotas Turkijos kompanijai Onur Air
Modernizacija – keleivių vietų padaugėjo iki 220. Visos ekonom. klasė
Pati kompanija Onur Air šį orlaivį nuo 2007 metų sausio iki balandžio 5 dienos ir nuo 2007 lapkričio 30 iki 2008 sausio 24 dienos sublizingo būdu buvo perleidusi Saudi Arabian Airlines, o nuo 2010 liepos 30 iki rugsėjo 29 d. — Sirijos kompanijai Cham Wings Airlines. 2012 m. pavasarį grįžo ILFC
2012 m. kovo 30 d. šis A321 buvo lizingu išnuomotas Rusijos kompanijai Kogalymavia. Tų pačių metų balandžio 30 d. iš International Lease Finance Corporation jį nupirko olandų kompanija AerCap, kuri vėl išnuomojo orlaivį Kogalymavia, kuri savo ruožtu nuo 2012 gegužės 1 dienos jau veikė su prekės ženklu Metrojet.
>18 metų, pakeitęs ne vieną šeimininką, ilgai skraidęs Azijoje, visą laiką nuomotas aparatas vargu ar bus labai kruopščiai prižiūrimas. Galų gale, straipsnyje tamstą užkabinusiame sakinyje apibūdinamas ne konkrečiai šis lėktuvas, o bendras atmestinas požiūris, kaip tautos bruožas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
А321: o ką, jei visgi teroristinis aktas?