Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2017-06-04 21:35
Jei būtu tai darę ne simuliatoriuje, manau pusei pilotu irgi būtu pavykę.
Štai kodėl lėktuve turi būti pilotas, o ne vien tik kompiuterio valdomas autopilotas. Žmogus (ypač savo srities asas) sugeba priimti neįmanomus ir išanksto nenumatytus sprendimus, kad išsisukti iš padėties, kai kompas nelabai ir žinotu ką daryti, nes tam nebuvo suprogramuotas. Taspats ir su mašinų autopilotais, kol salygos geros tol kompas gali vairuoti nepavargdamas 24/7, o kai oro salygos prastos, ar nestandartinė situacija tik (apmokytas) žmogus sugebės suvaldyti.
mch0lic 2017-06-04 23:00
Clickbait alert. Holivudui čia nuobodi istorija, net nepalyginama su Uruguayan Air Force Flight 571 (Alive, 1993) + yra Air Crash Investigations dokumentika:
Myslius 2017-06-04 23:43
bahuriux, cia dar galima butu gincytis, katastrofa ivyko del human error'o
kestutisz 2017-06-04 23:44
Nepilna istorija, nepasigooglinus nelabai aišku kaip nulėkus vienam varikliui juo vis dar buvo manevruojama - ogi niekaip - nulėkė "uodegoj" sėdintis trečiasis variklis, ir taip jau sutapo kad už jo ir praėjo visų 3! dubliuotų valdymo sistemų magistralės. Failover visu gražumu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Sunku patikėti, kad remiantis šia istorija dar niekas nesukūrė Holivudo filmo: kone labiausiai statistiškai neįtikėtina įvykių seka aviacijos istorijoje