Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2021-03-17 14:31
Aš supratau ką google transleiteris norėjo pasakyti, bet manau kiti nelabai supras. Fiuzeliažas jau prieš tai buvo optimizuotas, kad būtu kuo mažesnis aerodinaminis pasipriešinimas (drag anglų k.) antra sakinio dalis OK.
O šiaip bendroj sumoj straipsnis turbūt pasakoja visai ne apie tai, kas parodyta tame CFD paveiksliuke. Mano supratimu tiesiog padarė iš gryno sraigtasparnio, šiek tiek sraigtasparnio ir šiek tiek lėktuvo hibridą. Dėl pamažinto pagrindinio rotoriaus (kuris ir yra "stabdis") ir dadėtu nejudančių sparnų gavo geresnius rezultatus kas liečia greitį nei sraigtasparnio atveju. Bet toks hibridas praranda didelę dalį keliamosios jėgos kybojimo vietoj rėžime.
Dar geresnius greičio, mažo triukšmo ir ekonomijos rezultatus rodo kaikurie vtol lėktuvai ir lėktuvo drono (trikopterio/kvadkopterio) hibridai, pastarieji labai populiarėja tarp rc entuziastų. Na bet jie yra beveik visai lėktuvai ir vertikaliai kai reikia pakelti krovinius netinka dideliems svoriams, gali tik save su nedideliu kroviniu pakelti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tarptautinė mokslininkų komanda sukūrė naują aerodinaminį sprendimą sraigtasparniams: leis skristi iki šiol neregėtu 400 km/h greičiu ir suteiks kitų privalumų