Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Taspac 2017-07-19 11:41
Kiek gėjų išlindo į komentus. Nusipirkit robotus-šiknaskyles ir sėdėkit tyliai. Dabar savo nevykėliškumą į kairę ir dešinę ejakuliuojat.
peeplt 2017-07-19 12:11
Taip manau teisingai pasakyta. Kai nebuvo paradų ir begalinės reklamos medijoje, juos visi labiau mylėjo (bent jau aš kalbu už save). Nereikia jų slėpti, ir kambarių tvarkyti šluojant viską po lovą nereikia. Tiesiog nereikia nešant šiukšles laukan rėkti ant viso kvartalo kad visi matytu.
Mes visi turime teisę į saviraišką, bet turi būti tam tikros ribos. Ir homoseksualus žmogus yra žmogus, jis nori normalaus gyvenimo ir galbūt tam tikrų teisių. Tik nereikia perspausti. Turi suvokti kad jai nesi visuomenės daugumos atstovas, tai ir elkis atitinkamai. Jai gimei be kojų niekada nebūsi olimpiniu 100m čempionu. Jai gimei homoseksualu niekada neturėsi šeimos. Taip jau yra.
O jai vis tiek besąlygiškai norime ginti mažumų teises. O kaip su pedofilais. Jis ir žmogus. Nejau jis kaltas kad toks gimė. Jis ir nori saviraiškos nori mylėti, nori gyventi taip kaip nori, ir nori daryti ką nori. O gal brendame dar giliau. Juk mes tokie tolerantiški ir įvairovė mums "vertybė". Zoofilas, nekrofilas ar kokks kitoks ...oofilas.
UTF16 2017-07-19 13:02
Taip, nusikaltėlis irgi žmogus ir kažkokias žmogaus teises turi. Aš buvau įsitikinęs, kad kalbame ne apie nusikaltėlius.
Kyborg 2017-07-19 13:42
Kodėl jūs gėjai taiko tokius dvigubus standartus? Norit, kad jus vertintų už jūsų nuopelnus, tačiau tuo pačiu stengiatės afišuot savo netradicinę orientaciją.
Shinigami 2017-07-19 13:42
Kai kuriose šalyse homoseksualizmas yra nusikaltimas.
peeplt 2017-07-19 14:00
Nusikaltimas yra susitarimo, tolerancijos ir galų gale moralės klausimas. Yra daug šalių ir kultūrų kur gėjus yra greta statomas su pedofilais, nekrofilais, prievartautojais ir t.t.
Nei aš mylėjau nei aš nemėgau gėjaus. Jis man buvo tiesiog visuomenės dalis su "problema". Panašiai kaip alkoholikas. Turime visi tokių pažystamų ir vieni su tuo kovojame kiti susitaikome ir gyvename. Vieni smerkiame kiti teisiname. Tai buvo tiesiog dalis visuomenės. Bet kai ta "probleminė" mažuma pradeda kelti bures. Nori vairuoti mašina negerk. Nori auginti vaiką - bendrauk su priešingos lyties atstovu. Negali mesti gerti - nevairuok. Nenori moters - neturėsi vaikų. Taškas.
O kas liečia tavo netradicinės orientacijos apibūdinimą "ištvirkėliai ligoniai"... Kas pasikeitė dabar? Pasveiko ir pomėgius pakeitė?
Tikrai nežinau ar tai galima pavadinti liga, yra teiginių kad tokiais gimstama. Gal tai genetika. Nors kita vertus yra ir genetiškai užprogamuotų ligų. Bet aš klausiu dar kartą. KUR YRA RIBA? Sustosim ties vaikų luošinimu "tradicinėje" gėjų šeimoje, ar vaikų tvirkinimų "tradicinėje" pedofilų šeimoje. Negalima visko grįsti vien tik žmogaus pasirinkimo teise gyventi ir reikštis taip kaip jis nori. Nes tokiu atveju nėra ribų. O jai ribas brėžiame iškarto už gėjų, kodėl ten. Gal dar truputi aukščiau. Juk pedofilija irgi ne bakterinė liga. Jos neišgydisi. Žmogus irgi nori gyventi. Apginsim gėjus tada pradėsim ginti lėlių teises.
Ar_as? 2017-07-19 14:00
Taip. Tose šalyse paprastai nusikaltimas yra ir nesutikimas su didžiojo vado nuomone ar kokios maldaknygės-durnaknygės tiesomis. Džiugu, kad aišku į ką siūloma lygiuotis.
peeplt 2017-07-19 14:09
[quote= Taip. Tose šalyse paprastai nusikaltimas yra ir nesutikimas su didžiojo vado nuomone ar kokios maldaknygės-durnaknygės tiesomis. Džiugu, kad aišku į ką siūloma lygiuotis.[/quote]
Dėja tolerancija homoseksualumui plačiau paplitusi tik vakarų kultūroje. Kuri pasaulio mastu nėra dauguma. Ir nevisi iš likusio pasaulio yra iš Š.Korėjos.
Ar_as? 2017-07-19 14:17
Visiškai teisingai. Kiti gyvena žmonijos rojuje Rusijoje, laisvės ir gerovės kiekvienam valstybėje Kinijoje, kiti pasaulio kelrodėse žvaigždėse afrikoje (kad ir tokiam deimante kaip Angola) arba moterų svajonėje - emiratuose/kalifatuose.
Džiugu, kad yra šalių, kurios saugo pasaulio dorovės, kultūros ir tradicijų židinį.
Ir, panašu, nereikia būti iš "Š. Korėjos", kad smegenys būtų iš Š...
UTF16 2017-07-19 14:30
Kaip vaikas yra luošinamas?
HardAxe 2017-07-19 14:31
UTF, tai viskas ok, visi ir yra vertinami už nuopelnus.
Bet kvaili paradai visada sukelia pasipriešinimą judėjimui, nesvarbu ar tai lygiu teisių ar skinheadų ar dar kokia kvaila eisena.
va pvz:
Aš pvz netikiu į Dievą, bet gerbiu visas religijas, kurios neina pas mane į svečius aiškinti savo tiesų ir nerengia išpuolių. Užėjęs į bažnyčia laikausi jiems priimtų normų, keliaudamas kitoje šalyje pasirenku tinkamą aprangą ir t.t.
Ale islamas pradėjo sprogdinimus, visi pradėjo nemėgti islamo. Tai kas, kad 99% tikinčių yra nieko dėti.
-------
"Tose šalyse paprastai nusikaltimas yra ir nesutikimas su didžiojo vado nuomone"
Ar EU įstatymai šiai dienai yra tobuli, visos pažiūros yra tobulos ir po 50 metų niekas nesijuos iš durnų šių dienų įsitikinimų?
Ar anglijoj nusikaltimas nesutikti su karaliene? O gėjus jie dar labai neseniai engė. Ar aukstralijoj nusikaltimas nesutikti su valdžia? O vaikus jie dar neseniai atiminėjo. Ar norvegijoj nusikaltimas nesutikti su valdžia? Vaikus jie atiminėja dabar.
Poligaminės santuokos dar neseniai buvo legalios, dabar gi jos uždraustos. Fisokie *filai pakišti po baudžiamąją atsakomybe. Šių dienų taisyklės nėra liberalesnės nei buvo prieš 100m, tiesiog tam tikra žmonių grupė gavo daugiau teisių, tam tikra teises prarado. Ar einam į geresnį rytojų? Tikėtina.
Ar_as? 2017-07-19 14:40
Beveik visi būtinieji siauraprotiško požiūrio požymiai:
1. Gėjai - tik vyrai (nes gi lesbietės tokiem gražu, matė vakar droždami kokioj pornuškėj, aišku tose senos, kur per teliką kalbėjo tai negražu, bet ai...). Atsibuskit, netradicinė orientacija lyties neturi. Krūvos vaikų jau dešimtmečius auga dviejų moterų šeimose ir dauguma jų daug laimingesni ir geresni žmonės už tradicinio naftalino atžalas, ir būtų dar laimingesni, jei nebūtų tekę gyvenime klausytis to naftalino atžalų šnibždėjimųsi už nugaros ar atviro tyčiojimosi.
2. Gėjai = arba ≈ pedofilai = arba ≈ zoofilai. Jums gydytis patiems reikia, jei nesuprantat skirtumo tarp laisvai apsisprendžiančių suaugusiųjų santykių ir prievartos prieš vaiką ar gyvūną. Riba yra prievarta, bet čia ne kiekvienam buduliui suprasti, nes ir moters sakomo "ne" jie dažnai nesupranta ir ribos tame nemato..
Papildomi, kurių diskusijoje jau buvo, bet kažkaip šitas "komentaras" visų nepakartojo:
1. O kodėl jūs pencininkais nesirūpinat? (šitas tinka prie visko, prie straipsnio apie Rusiją, Tesla automobilį, lazerių pasiekimus, GMO, kiašinienę ir babos Jagos kelnaites).
2. O kaip aš savo vaikui paaiškinsiu - š. tu, o ne tėvas/motina, jei tokio dalyko savo vaikui negali paaiškinti, nes teks gyvenime ir daug sudėtingesnius aiškinti.
3. Vaikų atiminėjimas (būčiau pamiršęs, bet kol rašiau, dar vienas urvinukas temoj išlindo, priminė). Čia iš to pačio būrelio, kur chemtreilais nuodijami yra, persekioa juo pasaulinis žydų, masonų ir, žinomą, gėjų sąmokslas, kuris nori atimti visus darnių ir pūkuotų alkoholikų šeimų vaikus ir paversti juos gėjais. Dar žinoma, jie ir tų vaikų kraują geria... su antichemtreilais.
UTF16 2017-07-19 14:43
Pažiūros, kad gėjus galima bausti ar net prilyginti nusikaltėliams, yra vis labiau smerkiamos.
Ar tu pats pritari teiginiui, kad gėjai turi būti sodinami į kalėjimus? Kaip manai, ką mano Lietuva šiuo klausimu ir kodėl?
Patikslink, kur čia buvo legalios poligaminės santuokos ir kokia ten žmonių grupė prarado kažkokias teises.
peeplt 2017-07-19 15:29
Niekada nebuvau rašytojas. Sunku savo minti perteikti visiems suprantamai. Juo labiau kai ištraukia sakinį iš bendro konteksto ir jį komentuoja, ne pagal tai ką norėjai pasakyti o ką pats norėjo išgirsti.
Nebenoriu aš čia daugiau diskutuoti, nes atsiras dar daugiau sakinių kuriuos bus galima iškraipyti.
P.S. Ačiū už vaizdų mano vakarykštės dienos aprašymą, ką aš žiūrėjau ir ką aš veikiau.
UTF16 2017-07-19 15:34
Tikrai labai gaila, nes aš be galo tikėjausi išgirsti ką nors apie auką.
peeplt 2017-07-19 16:01
Tai ištrauktas sakinys iš konteksto. Bet dalis tiesos yra. Viskas priklauso nuo požiūrio. Luošinimas gal per stipriai pasakyta, bet tokio vaiko pasaulėvoka šiek tiek prasilenks su tradicinėje šeimoje augančio vaiko. Pvz. man tai neatrodo sveikintinas dalykas.
OpenIDUser 2017-07-19 16:43
peeplt, kas yra tradicinė šeima? Kodėl būtent tavo pasirinktomis "tradicijomis" turėčiau vadovautis aš? Galima tamstos nuomonę sužinoti?
Shinigami 2017-07-19 16:48
Pedofilas nelygų vaikų prievartautojas.
Zoofilas nelygų gyvūnų prievartautojas.
hetero nelygų moterų prievartautojas.
Homo nelygų vyrų prievartautojas.
Jei pagamininsį lėlę panašia į 12 metų mergaitę, kiek pedofilas turintys šia lėlę išprievartaus vaikų? O gi 0.
Jei pagaminsi šuns robotą, kiek zoofilas išprievartaus gyvūnų? O gi 0.
Kaip ir gėjus. Jis neprievartauja. Jis tuo užsiima abipusių sutikimu. Todėl nėra nusikaltimo. Jei pedofilas neprievartauja vaikų ir neskatiną vaikų išnaudojimo pornografiniams filmams, tai kokios problemos?
Kokios problemos sekso lėlių gamyboje visiems norintiems? Homo, herero, pedo, zoo, necro ir t.t.
Ar_as? 2017-07-19 17:04
Nesigilinant į marazmus, kur sąmoningo žmogaus potraukis kitam yra prilyginamas potraukiui vaikui (ar dar smagiau - lėlei ar gyvūnui, kurie šiaip jau yra objektai, ne subjektai), kurie net ir teoriškai negali turėti tokios valios, prie visų surašytų lygybių turėtum pridėti ir hetero: kaip gražiai parašei - hetero nelygų moterų prievartautojas. Homo = hetero. Kitas lygybes jau praleisiu, aš kažkaip savęs su jais nelyginu ir neprilyginu dėl nurodytos priežasties, bet jei pats tokių skirtumų neįžvelgi, tai prašom.
HardAxe 2017-07-19 17:31
čia labai geras argumentas. Įtariu kažkiek prisideda žiniasklaida, bet kad ir kiek galvojau negaliu sugalvoti logiško renginių skirstymo savo vertinime. Dar kažkiek antipatijos įneša mažumų/rasių žaidžiama netoleravimo korta. Leiskit tą ir aną arba apkaltinsim netolerancija.
Šitą argumentą man reikia gerai apgalvoti. Jei karinį paradą ar regilines šventes aš galiu išskirti, tai pensininkų protestas kaip bepažiūrėsi įkrenta į tą pačią kategoriją. Tamsta teisus.
---
Aš tikrai nesiūlau bausti mažumų. Žmogaus prigimtinės teisės tam prieštarautų. Nesiūlau ir atiminėti iš porų vaikų, tačiau man baisu, kad nesusiformuotų mechanizmas, kai iš kažko vaikai atiminėjami, nes tam tikras sluoksnis turi poreikį įsivaikinti tiek ir tiek vaikų per metus.
Šiuo atveju lesbietėm paprasčiau, jos gali dirbtinio apvaisinimo būdu susilaukti atžalų ir jas auginti. Tačiau aš nenoriu organizuoto vaikų fabriko, kuris tiektų vaikus šeimoms, sukurtoms pagal vaikų neturėjimo modelį.
---
Ar reikia atiminėti vaikus iš pūkuotų pijokėlių? Ir taip ir ne. Tokia situacija kokia yra dabar būti negali. Bet alkoholizmas yra liga, reikia alkoholikus gydyti ir problema išsispręs. Jei po 20metų kažkas išras vaistus nuo alkoholizmo dabartiniai mūsų veiksmai prieš alkoholikus atrodys kaip viduramžių barbarizmas.
---
Iš dalies sutinku su Shinigami, bet tik tiek, kad žmogus nėra kaltas dėl požiūrio, kaltas tampa kai užsiima veiksmais.
Negalima bausti *filo už pažiūras, jie baudžiami už veiksmus.
Bėda, kad pagaminus lėlių vaikų gali atsirasti drąsos savo fantazijas perkelti į realybę, o tai jau nėra gerai. Čia reikėtų labai rimtų tyrimų - ar jiem užteks lėlių ar jomis neapsiribos?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paskutinis smūgis žmogiškiems santykiams? „Sekso robotų“ revoliucija ir fatališkos pasekmės