Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
   	Benediktas  2022-09-22 16:12
   
	Puiki perspektyva  Dėl vieno žmogaus, kaip dažniausiai. Todėl ir yra blogai diktatūros.
Problema, kad diktatūros pačios nepasinaikina. Viskas buvo aišku nuo 2000 m., kai daugiabučius sprogdino.
Iš rusų reikia atimt ne tik atomines, bet ir televizorius.
   
   	HardAxe  2022-09-22 17:47
   
	dabartines raketas irgi įmanoma numušti. Kokį procentą numuša?
   
   	Benediktas  2022-09-22 17:54
   
	
Kokia 60-70% berods numuša. Vis geriau nei 20-30%.
   
   	magic  2022-09-22 17:57
   
	Na štai, problema išspręsta, o mes bijojome... Nebijokite, 100%, kad nuo šaltojo karo laiku JAV turėjo iššūkį ir tikrai sukūrė N būdų numušti būtent RFyno, o ne Chineses nuclear, o taip pat ir balistines ir t.t. Net skaityti nereikėjo, tiesiog viskas dėsningai logiška.
   
   	magic  2022-09-22 18:00
   
	Numuša 100%, jeigu tam pasiruošta iš anksto, jūs gi visi suprantate, kad JAV tikrai super secure anti weapons nedemonstruoja per paradus.
   
   	kestutisz  2022-09-22 20:47
   
	Kol kas niekas nematė (ir gerai) tos tikrosios baisiosios raketos, tik pravežimą parade ir berods  animaciją. Bėda gi kodėl taip reikia Ukrainos - balistinių raketų konstravimo "smegenys" atsiskyrė ir kažin ar realiai yra kažkas daugiau už sovietines raketas beigi kiek modernizuotus Iskander'us (o tuos - numuša).
   
   	magic  2022-09-22 21:12
   
	
Nereikia matyti, nes viskas remiasi fizikos dėsniais ir t.t. Jeigu Ukrainoje kai parskrenda raketa iš belenkur kaukia sirenos, tai manau, jog NATO kauks sirenos dar prieš išskrendat.
   
   	IceBullet  2022-09-22 21:43
   
	svarbiausia nemyzt i bata, RU visiskas krachas dabar, snekes beleka, kad tik isgasdint. Jie puikiai supranta, kad paleidus nors viena ICBM, tokio kaip piterio ir tokios kaip maskvos nebelieka pagal nutylejima. As asmeniskai tai turbut ant ziemos varysiu pagyvent i sodyba toliau nuo Kauno, tuo paciu sumazinsiu sildyma Kaune iki kokiu 14 laipsniu, nes bus brangu. Sodyboj viskas malkom, kuriu uosvis priruoses 10 metu i prieki  internetas veikia, dirbt galesiu, zodziu tegul tik prasideda visa tai, bus labai idomu.
   
   	OTONAS  2022-09-23 07:31
   
	
   
   	immortallt  2022-09-23 08:16
   
	
Jeigu prasidės, nei internetas liks, nei vandenį galėsi gerti. Tai gal truputėli pamąstyk. O kad malkų turi, neiko nereiškia, ateis kitas, kuris su ginklu ir moka juo elgtis, kuris malkų neturi, ir tu pats jam jas sukrausi.
O kas dėl numušimo, iš 70% nėra taip kad pusė tiesiog pačios nukrenta/nepasiekia tikslo?
   
   	HardAxe  2022-09-23 10:01
   
	jei paleis vieną ICBM maksva ir pyteris tikrai nedegs. Klausimas ar apskritai atskas bus branduolinis. Gaus kalną tomahaukų į bazes ir tiek. Klausimas ar būtų nors kokia civilinė infrastruktūra atakuojama (tiltai/elektrinės) ar tik kariniai objektai.
O pyteris turbūt niekada negaus branduolinių atakų, nes per arti europos.
Jei gaus atsaką į Maskvą, tada jau eis full-in.
Ko jie turi ar neturi čia ne mum spręsti. Karininkai švedai nenuvertina rusijos. Jie technologiškai atsilieka, bet viską kompensuoja mase.
70% perėmimas, tai užtektų 3 raketų.
   
   	Benediktas  2022-09-23 10:21
   
	Taip, jei kas mes pirmas branduolinę, tai Kremlius. O vakarams turint technologinį pranašumą - nebūtina mesti branduolinę. Bet pakelt visus naikintuvus į orą ir numušinėt skrendančias, jei dar palesitų reikės. Ir turėtų jabašint sprendimų priėmimo centrus. Jei numestų ant Maskvos ar ant Piterio - čia nesamonė, nes Putinui nesvarbu kiek žmonių žus - jis dabar tą puikiai demonstruoja, kai neparuoštus, neaprengtus mobilizuotus mes greitai ant mėsos į frontą.
Pradžioj aišku nebus grandininės reakcijos - vakrai atsakys kažkuo tik. Jei Putinas nesustotų ir paleistų daugiau raketų, tada aišku, NATO turi pulti Rusiją, nėra ko laukti. Bet žmonių naikinimas miestuose, čia ne prie ko. Karinių bazių, atominių paleidimų šachtų, sprendimų priėmimų centrų - taip. Kas iš to, kad sinaikinsi 20mln žmonių Maskvoj - jie gi nieko nesprendžia, beprasmiška ir nehumaniška. Jei sunaikins kokį Niu Jorką, tai Putino nieko geriau irgi nuo to nebus, nes kariauja ne New Jorkiečiai, o visų Vakarų kariai ir karinė technika.
   
   	kestutisz  2022-09-23 11:34
   
	
Na, bet ir "sprendimų priėmimo centras" ir yra maskvoj, ką tada? Taip jau sutapo, kad kremlius ir yra vieninteliam kiek didesniam pasaulio mastu mieste. Visi kiti tai ten tokie gan mažiukai ir dar ant plauko kabantys, reikia tik rimtesnio postūmio kad išvis subyrėtų atskirom respublikom.
   
   	HardAxe  2022-09-23 11:38
   
	bet kur numesta branduolinė reikštų WW3. Kad ir kokia silpna rusija, gyvenimok kokybė mūsų regione kristų dešimtmečiams...
   
   	assa  2022-09-23 12:29
   
	Na jei norime atgrąsyti rusus nuo atominio ginklo panaudojimo, tai gal paprasčiausia būtų tiesiog vakarams paskelbti, kad sprogimo padarinių šalinimui "savanoriškai"  bus vežami vakaruose gyvenantys origarchų ir valdininkų vaikai, žmonos ir kiti giminaičiai, pradedant kabajevomis ir t.t..  manau to užtektų 
   
   	Benediktas  2022-09-23 12:50
   
	
Tai yra tomahaukai. Manau ir daugiau yra galingų ginklų, kurie be radiacinės taršos ir tikslūs.
   
   	kestutisz  2022-09-23 14:39
   
	
Su normalia šalimi galbūt taip, bet dabar įsivaizduok situaciją - šitie d*bilai meta bombą ant Kijevo, na belenkur, nes kitaip pataikyt negali. Jiem atsakymui numuša tik kremlių. Kas vidutinio rasijos patrioto galvoj? Ogi "mes laimim", nes užmušėm daugiau. Tikslumas, mnimalus aukų skaičius? Meh.
   
   	IceBullet  2022-09-23 18:31
   
	
Reikalas tame, kad as ir esu tas su ginklu ir net ne vienu 
   
   	IceBullet  2022-09-23 18:33
   
	
Taip, nieko tas per daug nepakeistu, bet smagu, vienok, butu. -20 limonu vatufkiu + isgaraves kremlius.
   
   	HardAxe  2022-09-23 23:55
   
	https://www.youtube.com/watch?v=8MapFmEnDa4
   
    Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
    Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
    paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
  
[Žinios trumpai] Karo ekspertas atsakė, ar įmanoma numušti branduolinę raketą