Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2022-10-17 20:09
Sukilėliai neturejo palaikymo iš jėgos struktūrų, tiesiog sulaikė maištautojus ir balius baigtas. Čia mano spėjimas, kad tie kas palaikė batką vertino geopolitinę situaciją ir suprato kas gresia... Baltarusiai kaip pavyzdį turėjo Ukrainą ir galėjo daryti išvadas.
Benediktas 2022-10-17 20:19
Tavo poziciją, kad 24d. ukrianiečiai turėjo padaryt priešingas išvadas nei padarė. O aš manau, kad jie pasielegė teisingai. Baltarusių išvis visai kita padėtis, jau kalbėjom apie tai, tiek jėgos truktūrose, tiek valstybės dydyje, todėl Baltarusija joks ne pavyzdys.
donatasv 2022-10-17 20:33
Vėl klaidingai supranti.
Čia Ukraina neturėjo pasirinkimo ir įtakoti nieko negalėjo. Maidanas buvo lūžio taškas po kurio galima sakyt jau nebuvo kelio atgal. Šioje vietoje aš skaitau Ukrainos opozicijos klaida. Jie turėjo nepriklausomybę ir dalinę putino įtaką. Bet opozicija netinkamai įvertino geopolitinę situaciją pasipriešino putino statytiniams ir viskas pradėjo riedėti žemyn. Ukrainoje net nelabai putino statytiniai buvo. Jie metėsi tarp eu ir putino. Tam irgi galėjo būti priežasčių dėl ko pakeitė nuomonę...
Benediktas 2022-10-17 20:43
Čia nuo požiūrio taško priklauso: Ukraina rieda žemyn ar aukštyn. Jei vertybė - laisvė gyventi, kaip nori - tai aukštyn kyla, o jei pastatai ir tiltai svarbiau už laisvę - tai tada atrodo, kad rieda žemyn. Bet juos galima atstyti laisvai. Žinoma žmonių gaila labai. Na bet nebuvo karo be aukų, jei ukrainiečiai nenorėtų kovoti už tai, tai būtų jau pasidavę seniai.
donatasv 2022-10-17 20:50
Va čia įsiterpia mano pamąstymai. Sulaukt putino galo ir tik tada kelt maidaną, kol kitas neįsitvirtino. Būtų karas būtų, bet aš skaitau tai palankiausia situacija. Kaip sakė Grybauskaitė putinas davė suprast n kartų kas lauke jei eisi prieš, o karas yra pats blogiausias scenarijus iš visų.
Benediktas 2022-10-17 20:57
Nu ok 2013m, Janukovičius pasako kad į ES nestos, nors žadėjo. Visi tyliai nuryja, nes Rusija neleidžia. Putinui 61m tada. Jis gali gyvent iki kokių 90 metų. Lauki 30 metų, pasensti, o jis vietoj savęs tokį patį pasodina, kad jo draugus, draugų vaikus dengtų.
donatasv 2022-10-17 21:03
Lengva vertinti situaciją dabar, kada dalinį rezultatą matom. Bet realiai ziurint Ukrainos pergale niekas netikėjo. Jei 2014 rusas būtų ėjęs pilnu pajėgumu į Ukrainą, tai būtų nebe Ukraina o rusija. Iš tiesų paėmus Ukrainai labai pasisekė. Tai galim daryt išvadą kiek rizikavo opozicija ir kiek apsiskaičiavo. Viskas ant plauko...
Benediktas 2022-10-17 21:10
Taip, 2013-2014m, Ukrainai labai pasisekė, sutinku, kad tada būtų laisvai aneksavę visą Ukrainą. Žmonės rizikavo išvis prarasti valstybingumą. Bet kartais savalaikis ryžtas padaro stebuklus. Jei nebūtų nuvertę Janukovičiaus, tai dabar būtų, kaip Baltarusijoje. Jau gal būtųme ir mes užpulti buvę, grasinant NATO branduoliniu ginklu. Rusija būtų turėjos 40mln pastiprinimą+10mln Baltarusijos. Realiai 2013m Maidanas lemia šiandienos geopolitinius įvykius, kad kažkokie žmonės pasistatė ten palapines ir nesiskirstė, o Putinas nesiryžo tada aneksuoti visos Ukrainos. Jis matyt graužastį šitą nešiojos iki vasario 24d. Bet tai liuks, kad taip įvyko. Kažkam tai ne liuks, kurie gyvena Sovietų Sajungos vaibe.
donatasv 2022-10-17 21:32
Arba nebūtų buvę nieko, nes putinas būtų išsaugojęs savo įtakos zonas. Jei sprestume pagal tai ką šneka patys rusai, tai po maidano putinas negalėjo pult Ukrainos, nes apie sankcijas ir galimas bėdas jis numanė. Nepuolė jos dėl vienos priežasties, nes jam reikėjo pasiruošti.
Pirma ką jis padarė pasimokė iš ankstesnių lyderių ir pasirūpino, kad su sankcijomis neateitų badas.
Antra jis tikėjosi sukišti krūvą statytinių į Ukrainos radą. Kiek ten buvo rašoma investavo 7milijardus $$$. Bet čia zelenskis pakišo jo planui koją ir prieš karą išvaikė visus.
Trečia jis nesitikėjo, kad Ukraina su zelenskiu priešakyje taip pasipriešins ir negana to aplink save suburs visą pasaulį.
Jei zelenskis nebūtų zelenskis ir nebūtų jo komandos, tai galima sakyt nebūtų ir Ukrainos. Čia viskas iki tiek ant plauko, kad maidanas galima sakyt labai rizikingas žingsnis.
Dabar tikiuosi supranti kokia mano pozicija apie šį karą?
Benediktas 2022-10-17 21:35
Kas nerizikuoja, tas negeria šampano. Taip viskas buvo ant plauko, tiek 2013, tiek 2022 ir dabar dar ne viskas aišku, nes daug kas nuo JAV rinkimų priklauso, taip pat, kaip seksis rusams mobilizuotuosius paruošti. Kaip pačioje rusijoje ar nesukils buntas dėl mirčių. Ar Putino savas ratas nepašalins. Daug dar klaustukų. Tiek, kad Ukraina eina už teisybę, už laisvę, o Putinas, už priespaudą.
donatasv 2022-10-17 21:50
Man ta šampano ir rizikos taisyklė kada kalba eina apie karą ir žmonių likimus netinka. Viskam kitkam pritariu.
Benediktas 2022-10-17 22:22
donatasv, daug diskutuojam apie riziką, jėgų pasiskirstymą, bet šito klausimo neuždaviau.
O kaip tu norėtum pats? Pafantazuokim. Tu norėtum, kad Kremliaus rėžimas pasikeistų į švelnesnį, atominės bombos būtų nepanaudotos, Putinas būtų pašalintas po poros mėnesių, kariuomenė išvesta, Ukrainai išmokėtos reparacijos, Ukraina įstotų į NATO?
donatasv 2022-10-17 22:52
Aš visa širdim už Ukrainos žmones. Jei tą bombą mes ant Kijevo man tai per didelė rizika ir tai perdaug arti pasaulio sunaikinimo ribos. Reikia suprasti, kad putinas prieš maidaną pasakė Ukrainos lyderiams jei eisit prieš bus karas. Jie nusispjovė į perspėjimus ir nuėjo prieš... Dabar putinas sako ateisit iki krymo bus branduolinis sprogimas. Aš laukiu to chersono paėmimo ir tikiuosi, kad Arestovičius bus teisus ir putinas kris nesulaukęs kada ateis iki krymo. Dėl to ir sakau Ukraina kolkas laimėjo mūšį, o karas dar nesibaigė.
Benediktas 2022-10-17 23:01
Ok tik dar dadėkim, kad Rusijos karuomenė būtų išvesta, reparacijos sumokėtos ir Ukriana įstotų į NATO. Neprieštarautum?
donatasv 2022-10-17 23:11
Ukraina ir dabar nato dalis, vienintelė kas prieštarauja visa tai įforminti oficialiai rusija. Jei kris putka į nato stos Baltarusija, Ukraina ir visos kitos šalys kurios susipras, kad atėjo laikas bėgti nuo ruso, arba teks kentėti vėl, kol sulauks tinkamo momento. Tą aš manau pakartojau jau ne vieną kartą. Antra Nato ir rusijos armija Ukrainoje tai du nesuderinami dalykai. Reparacijos čia jau atskira tema. Su sankcijomis rusiškas rublis tik popierius. Nu bet čia ras sprendimą per išteklius, paliks dalį rusui ir kitką pasiims Ukraina, jei tarkim dujos eis per Ukrainą.
donatasv 2022-10-17 23:36
Bet jei nori apibendrinti, aš skaitau visa tai ką tu išvardinai geriausiu scenarijumi visoje šitoje istorijoje. Jei žiūrėti realiai manau Ukraina ateis iki krymo, o tada prasidės derybos, kad numalšint putpalaikio norą sunaikinti pasaulį. Jav spaus rusą iki paskutinio kraujo lašo, jei putkinas atsilaikys prasidės derybos.
Benediktas 2022-10-18 00:11
Aš irgi manau, kad viskas spręsis tame momente, kai bus arti komandos atominę/atomines leisti/neleisti, kai įsiverš į Krymą. Pas ką neišlaikys nervai. Vakarai manau atsilaikys. Jei Putino aplinką tiki, kad Putinas tikrai paleis atominę, jie gali bandyti jį sustabdyti. Nes galima blefuoti be galo, bet jai tas iš tikro norės nuspausti - tai jau niekeno interesuose nėra - Putiną reikia sustabdyti. Tai jau yra beprotybė. Ir aš tikiu, kad kažkuriuo momentu Putinas gali norėti duoti komandą, bet ar norės to, jo aplinka, labai abejoju. Yra savisaugos instinktai.
Kita vertus net dabar labai tie Irano dronai daro blogai Ukrainai, reikia. Aristovičius pripažino, kad rusai rado už ko užsikabinti. Pirma reikia rasti, kaip juos neutralizuoti.
donatasv 2022-10-18 00:19
Jau rado ne tik dronus muša bet ir malūnsparnius su naikintuvais, tas nebėda įveiks. Bent jau nedideliais atstumais.
donatasv 2022-10-18 08:18
Beto čia galima apibendrinti ir kinijos klausimą, nes daug kritikos iš tavęs pačio susilaukiau anksčiau. Manau dabar tinkamas momentas suprast mano poziciją.
Lansbergi aš skaitau didžiausiu idiotu Lietuvos politikoje ne dėl to, kad jis nešioja lanbirbio pavardę, o dėl to, kad jis bando kaip senelis vaidinti taikos nešėja ir net nesuvokia kur jo reitingų žaidimai gali nevest taivaną. Taivane jie patys pajus kada tinkamas momentas kelti buntą ir jį pakels, o tokie kaip lanbirbis nežinodami vidinės situacijos tik bereikalo griauna Lietuvos santykius su Kinija. Taivanas nori laisvės, bet jie nenori būti sunaikinti, dėl to tyli. Pingvinas valdžioje jau ilgą laiką tai tas lyderis kuris parodęs save net tik savo tautai. Su juom juokauti negalima.
Čia yra mano nuomonė ir mano pozicija, jeigu jūs turit savižudžio instinkta prašom.
Benediktas 2022-10-18 08:37
Prisitaikymo prie banditų strategija veda prie banditų užvaldymo viso pasaulio. Aš už konfrontaciją laisvės ir banditų. Laisvės aukoti negalima, tai pamatinė vertybė. Už ją neatstovėdami dabar, paskui galutinai ją prarasim. Visas pasaulis tada taps, kaip Kinija ar Rusija pamažu. Ar tu pats to nori?
Jei žinai geresnių būtų, kaip mažinti tokių režimus, kaip Putino ar Kinijos įtaką, tai pasidalink.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
[Nuomonė] Sensacingas pareiškimas: Minskas su Kyjivu pradėjo bendrą žaidimą prieš Putiną - „vis tiek asilas mirs“