Japonai pristatė iki šiol pasaulyje nematytą karo monstrą – kokie jo privalumai (Foto, Video) ()
Tai tyliausias povandeninis laivas pasaulyje, kurio vertė 5,4 milijardo dolerių. Jis gali gabenti 30 torpedų ir raketų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Japonijos gynybos ministerija iš rangovo „Kawasaki Heavy Industries“ gavo „Taigei“ klasės povandeninį laivą su ličio jonų akumuliatoriais, rašo „Nikkei Asia“. Tai pirmasis karinis povandeninis laivas pasaulyje, kuris naudos akumuliatoriaus energiją kaip variklio galią.
Tiesą sakant, povandeninis laivas „Hakugei“ (Baltasis banginis) nėra elektrinis povandeninis laivas, o priklauso hibridų klasei. Jame yra dyzelinis-elektrinis variklis ir ličio jonų akumuliatoriai, leidžiantys ilgiau išbūti po vandeniu. Povandeninio laivo ilgis – 84 m, jo vandentalpa – 3000 tonų, o greitis – iki 20 mazgų (37 km/val.). Jis taip pat gali nešti iki 30 torpedų ar raketų.
20 MAR, the Ship Commissioning Ceremony of JS #HAKUGEI was held at Kobe Works, KAWASAKI Heavy Industries, Ltd.
— Japan Maritime Self-Defense Force (@jmsdf_pao_eng) March 20, 2023
JS HAKUGEI is the 2nd TAIGEI class. Her name comes from the White Sperm #Whale.#submarine #debut pic.twitter.com/zIcwk2FUbH
Pagrindiniai hibridinio dyzelinio-elektrinio variklio privalumai yra tai, kad povandeninis laivas tampa praktiškai tylus ir palieka minimalų šiluminį pėdsaką, todėl priešui sunku jį susekti. Be to, dėl galimybės gauti momentinį variklio energijos impulsą, povandeninis laivas gali greitai įsibėgėti, kaip ir elektromobilis, o tai taip pat prisideda prie gero manevringumo priešo atakų metu.
9 MAR, the JMSDF held the Ship Commissioning ceremony of the submarine TAIGEI at Kobe Shipyard, Mitsubishi Heavy Industries, Ltd.#submarine #TAIGEI #whale
— Japan Maritime Self-Defense Force (@jmsdf_pao_eng) March 10, 2022
See👀🎥👇👇 pic.twitter.com/Ga3NPWYI5m
„Taigei“ klasės povandeniniai laivai yra Japonijos karinio jūrų laivyno modernizavimo programos dalis, kuria siekiama stiprinti šalies gynybinius pajėgumus didėjančio Kinijos ir Šiaurės Korėjos grėsmės akivaizdoje.
Japonija planuoja iki 2024 metų pastatyti dar vieną šios klasės povandeninį laivą, o iki 2031 metų – 12 povandeninių laivų. „Taigei“ klasės povandeninių laivų statyba kainuoja apie 5,4 mlrd. USD. Tai vienas brangiausių Japonijos gynybos pramonės projektų.