„Rusija turi didelių problemų“. Aiškėja, dėl ko susprogo MiG-31 Murmanske ()
Rusijoje naikintuvai MiG-31 ir jam skirti varikliai nebuvo gaminami ilgą laiką, o naudoti orlaiviai jau susidėvėjo.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Rusijos lėktuvo MiG-31 katastrofa Rusijos Federacijos Murmansko srityje greičiausiai įvyko dėl naikintuvo variklio gaisro.
Tokią nuomonę išsakė karo-politikos apžvalgininkas Oleksandras Kovalenko.
Jis pažymėjo, kad tai yra ryškus Rusijos aviacijos techninės būklės pavyzdys ir tai, prie ko priveda padidėjusi apkrova įrangai, kuri jau išnaudojo savo resursus.
Kovalenko paaiškino, kad naujausiems Rusijos lėktuvams MiG-31 yra 28 metai, nes jų gamyba buvo nutraukta dar 1994 m. Taip pat palaipsniui buvo apribotas D-30F6 variklių, kurie naudojami tokiuose orlaiviuose, surinkimas.
„Šiandien Rusijos karinis-pramoninis kompleksas gali tik prižiūrėti ir remontuoti MiG-31 ir jo komponentus: senas variklis, jau seniai išnaudojęs savo išteklius, reguliariai patiria apkrovą, kurios jis tiesiog negali atlaikyti dėl visiško susidėvėjimo. Rezultatas? Gedimas ir incidentas“, – sakė Kovalenko.
Ekspertas priminė, kad Rusijos Federacijoje 2022 metais oficialiai buvo užfiksuotos 4 MiG-31 avarijos. Visos avarijos nebuvo susijusios su karu Ukrainoje.
„Tačiau tai yra rekordinis MiG-31 nuostolių per metus rekordas, jei užmerksime akis į tai, kad gali būti neoficialių nuostolių, kurie vis dar nežinomi“, – sakė Kovalenko.
Jis taip pat priminė, kad 2022 metų gruodį Baltarusijoje vieno iš MiG-31K, kuris yra raketų „Kinžal“ nešėjas, variklyje kilo gaisras.
„Juokinga, bet dabartiniame kare MiG-31 yra naikintuvas, kuris retai dalyvavo karo veiksmuose, bet kurį Rusijos Federacija ir toliau praranda“, – pridūrė ekspertas.