Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Myslius 2023-07-13 12:18
"Euro oil" tai yra tai ka jis sake video. Tu jo paklausk, ir is kur jis 30% islupo
Dannas3 2023-07-13 12:28
https://www.google.com/amp/s/www.arabne ... 054236/amp
Kad ir is cia gal. Prisikabinai prie zodziu ir tiek.
Myslius 2023-07-13 13:01
Indai neperka pagal Urals Crude kaina.
A recent study showed that Russian oil companies are actually getting over $80 per barrel in cash for a barrel, despite the fact that the FOB Urals price is under $50.
Vienu zodziu ta "nuolaida" tai BS.
leading oil comapnies are still making huge profits. The sanctions mean they are no longer interested in reporting large profits but instead report as low a price for selling Urals as possible, which reduces their tax burden.
immortallt 2023-07-13 13:51
Em yra paprastas ir neginčijamas faktas, maskoliai negali išlaikyti naftos ir dujų apimties eksporto dėl paprasto dalyko, į ES eksportas vyko pagrinde vamzdynais, kurie ėjo tiesiai iš telkinio. Kitaip sakant, net jei yra laisvų laivų visam kiekiui (jų laisvų ir kitiems maršrutams naudojamų bei kuriems sankcijos dzin tiek nėra), yra infrastruktūra pakrauti ir iškrauti tiek naftos, tiesiog nėra kaip tą naftą iki uostų nugabenti. Čia jau net nekalbant, kad tik nedidelę dalį gali nukreipti į Indiją ar pan.
Su dujomis - dar blogiau.
Ir negana to, kad transporto kaštai brangsta kartais, dėl sankcionavimo, niekas tavo naftos nepuola pirkti, ir realiai tu už ją gauni ženkliai mažiau. Realiai dabar ką gauna, jiems geriausiu atveju nėra nuostolinga ilgu laikotarpiu, t.y. atsiima padarytas investicijas, bet naujas investicijas jiems daryti yra nepalyginamai brangiau. Ką tai reiškia? Kad kai reiks naujus gręžinius daryti (net ir tame pačiame telkinyje turi nuolat daryti naujus gręžinius, jei nori palaikyti gavybą), neturėsi iš ko.
O dabar ateini ir aiškini, kad čia viskas jiems dzin. Dar ir kaip nėra dzin. Tas pats importas jiems brangsta kartais, ir ne rubliais, o skaičiuojant doleriais. Kodėl? Niekas prasidėti ir rizikuoti sankcijomis. Kinai BMW padielkas pardavinėja už 3x didesnę kainą nei BMW originalas kainuoja. Ir kažkiek perka, nes kita alternatyva - Lada.
Prisirinkęs žargono, kurį naudoji bet kaip ir tikiesi, kad kažką įrodysi? Nėra tokio Euro crude, kalbi turbūt apie BRENT, pagal kurį taip, realių kiekių beveik nėra. Ir ne, negali maskoliai pardavinėti savo naftos, kuri yra URALS kaip WTI ar BRENT kitur. Nes šie trumpiniai žymi naftos sudėtį. Kad atitinkamą naftą galėtum perdirbinėti, turi pritaikyti savo įrangą.
Reali situacija, rusai už naftą gauna vidutiniškai 50-60$/barelį, visam jų kiekiui.
Va detaliai paaiškinta ir su srautų pokyčiais: https://www.euronews.com/2023/05/31/rus ... -buying-it
Į Kiniją išaugo gal 10%, į Indiją taip išaugo dvigubai, bet vis tiek nekompensuoja net pusės kiekio prarasto ES.
Ir ką straipsnyje ir rašo, nors kiekiai auga, pajamos tai ne. Jei kiekiai auga, o pajamos ne, parduodi pigiau. Jei parduodi pigiau didesnį kiekį, tai tavo pelnas krenta daug sparčiau, nei pajamos.
Ir taip, pasižiūrėjau dabar, vidutinė nuolaida sumažėjusi: https://www.statista.com/statistics/129 ... nce-daily/ Buvo 30$, liko 20$. Bet esmės nekeičia, prieš karą nuolaidą vidutiniškai buvo 1$. O kiekiai sumažėję.
Investicijos į laivus, tai senus laivus tik. Naujiems - eilė ilga. Skolon niekas jiems neparduoda.
Myslius 2023-07-13 14:03
immortallt, ir vel is pradziu, a)neperka indai pagal Ural kaina, cia ta "nuolaida" nieko nereiskia b) rusu naftos volume musa rekordus ta jau sakiau ir as ir donatasv dave nuoroda.
Pasiduodu.
immortallt 2023-07-13 15:30
Tai kad ir mano nuorodoje yra kiekiai. Tik rekordai yra eksporto į Indiją, ne viso eksporto. Visas eksportas sumoje yra mažesnis. Ir nors kiekiai išaugo, pajamos - ne. Kodėl pajamos neauga, kai auga kiekiai turbūt pats galėsi atsakyti.
Joks indeksas nėra gaunama kaina. Sudarinėjami kontraktai, kurie GALI būti susieti su indeksu. Indeksas rodo tik spotinę kainą. Ir nemaišyk, rusai parduoda URALS naftą, tik užbiržiniai sandoriai nebus pagal URALS indekso kainą. Ir pasigavai, kad indai vieną mėnesį pirko brangiau, bet nežiūri už kiek kinai perka. Nežiūri ir sąlygų, kad pvz. maskoliai gavo tuos pinigus rupijomis, o ne doleriais.
Kitas faktas, kurį pati maskolių finansų ministerija skelbia, tai pajamų kritimas šiais metais, kai nebeparduoda, kad ir mažesnio kiekio, bet brangiai, į ES ar 2023 m. žiauriai į minusą varantis gazpromas, kuris 2022 metais uždirbo rekordinius pelnus, be prošvaisčių, kad artimiausiu metu kažkas pasikeis.
Na ir nekreipiant dėmesio, kad per porą mėnesių rublis nuvertėjo 30-40%, čia bandant kontroliuoti kursą. Jei su prekybos balansu būtų viskas tvarkoje, jokio poreikio reguliuoti kurso nebūtų, ir jokio kritimo nebūtų.
Va detalus straipsnis apie viso iškastinio kuro kiekius, kurio pats viso neįsigilinau:
https://energyandcleanair.org/june-2023 ... %20Ukraine.
Geriausias pats pirmas grafikas, eurais iškastinio kuro eksporto pajamos. Sumažėjimas per 1,5 metų - 50%.
Žemiau įdomūs grafikai su į laivus pakrautais kiekiais, tai birželio-liepos mėnesiais stiprus naftos produktų kritimas į apačią ~30%.
https://www.statista.com/statistics/135 ... stination/ - sumažėjimas naftos kiekio 30%.
Išsitraukia kiti eksportą be Europos, arba eksportą tik laivais ir patikusį periodą ir spangsta, kaip staiga naftos kiekius kuriuos eksportavo į ES lengvai pakeičia eksportu kitur. Neįmanoma visų kiekių pakeisti tai ką gabenai vamzdynu į kitur, nes nėra vamzdynų kaip nukreipti tokių kiekių. Daugumos net negali nukreipti, nes vamzdynai nesujungti tarpusavyje. Net kas gabenama laivais, kas gabenama iš kokio Peterburgo į Amsterdamą, tai jei kelionė truko 3 dienas (neįsivaizduoju kiek realiai trunka ir tingiu gilintis), o dabar gabenti reikia į Indiją, tai kelionė trunka jau +-24 dienas, tai jau galėsi 8x mažiau pergabenti su tuo pačiu laivų kiekiu.
Myslius 2023-07-13 16:54
Indija: 2.2 mbd, Kinija 2.3 mbd, viso 4.5 mbd. Volumes: ~9 mbd, raso: 80% eina i Indija ir Kinija. Nesueina skaiciai cia.
donatasv 2023-07-14 09:44
1. Imortall rusijai pritruks transporto atsigebenti krovinius 300km? Kada visas jų turimas krovininis transportas išvytas iš vakarų europos... Net ir dabar veža iš rusijos teritorijos, nes ten saugu ir Ukrainai negali atakuoti.
2. Sunaikins transportą ilgo nuotolio raketomis? O.o rimtai? Čia kas per nesamonė? Kas ilgo nuotolio raketomis medžioje judančius sunkvežius?
3. Indai kinai rusai neturi laivų pasirūpinti nafta... Jau gi buvau davęs linka krauna ant bėgių ir veža. Tada į laivus. Mažiau parduoda? Faktas bet reikia skirt ekonomika karo metu ir normaliu laikotarpiu tai yra du skirtingi dalykai.
4. Rusijos technika senėja? Apmažino tik pajėgas dirbančias ant žemės. Laivynas ir oro pajėgos nieko nenukentėjo. Ant žemės apkasuose panašu užtenka pilnai mažiau ir senos technikos. Gynybos pozicijos nebuvo rimtai pralauštos arba pralauštos ten kur nebuvo rimtai įsitvirtinę, bet čia su sena technika jie turi ir savą pliusą. Jos prisigaminti rusija gali pati ir kiek nori. Visi stumia propagandą rusijos ištekliai riboti... Ukrainą remia visas pasaulis. Bet visa tai tik propaganda. Nes jei pažvelksi į skaičius, kad ir gauna naujos technikos bet jos mažai rimtam puolimui bent jau kolkas. Jau geba kontra atakuoti ne tik gintis. Po nato susitikimo panašu buvo duoti rimti pažadai ginkluotei, tikėkimės bent jau padvigubins tai ką davė. Kitaip 10 metų eis iki krymo.
Rusija pasiruošė karui, putkinas pasimokė iš ssrs žlugimo, aišku dėl korupcijos ir kitų priežaščių klaidų pridarė bet rusija čia savuose rėmuose, kaip kažkas sakė karo pradžia pas rusiją visada būna sunki, vėliau susiima ir sustyguoja viską. Pas tave info apie rusiją liko iš ssrs laikų panašu, pagal kurias tu darai išvadas...
Myslius 2023-07-14 10:47
immortallt, is tavo pateiktu nuorodu:
https://www.euronews.com/2023/05/31/rus ... -buying-it
pasiziurek i raudona linija. total volumes
"
Volume rekordai, o pelnas nukrites, o kodel pelnas nukrites, galima paspekuliuoti kodel:
a) Nukrites ant popieriaus, nes ivestos sankcijos ir kad EU drausti laivai galetu prekiauti "ant popieriaus" kaina mazesne. Praktiskai apeidineja sankcijas
b) Rusijos firmos taip isvengia mokesciu, valstybeje deficitas, kuri padengs paprasti pilieciai, susimokes oligarchams, kleptokratija.
c) Netinkamas pelno skaiciavimas, remiantis Ural crude kaina, kai apeidinejamos sankcijos ir dirbtines kainos, is to negalima vesti pelno statistikos.
d) Nukrito del transportavimo ir investiciniu islaidu.
Greiciausi keli efektai kartu susideje, gal but ir visi.
Cia kur pateikei:
https://www.statista.com/statistics/135 ... stination/ - sumažėjimas naftos kiekio 30%.
Cia statistika iki sausio. Gruodi ivede sankcijas, sausi volumes nukrito, nes persiorientavimas, vasari atsoko, dabar rekordai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
[ŽT] Vokietija bijo. Skelbiamas netikėtas sprendimas