Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vanduo4 2023-08-20 10:34
Žodžiu faktas yra vienas - niekas į valdžią neateina jeigu neturi užnugario.
Ar gali būti jog Zelenskis yra ne Ukrainai naudingų jėgų statytinis?
Kaip jo veikla galėtų pakenkti Ukrainai?
O gal čia tik propagandainis tecjnologijų.lt straipsnis?
Benediktas 2023-08-20 11:26
Koks dabar skirtumas? Net jei ir buvo, prasidejus karui iki dabar, jo veiksmai visiškai buvo nepalankūs Rusijai, Putinui. Jis praktiškai subūrė vakarus, savo pasisakymais, kad padėtų Ukrainai ir imtųsi sankcijų prieš Rusiją.
Kitu atvejų, jei būtų taip sutarta, būtų ėjęs derėtis, dėl užgrobtų teritorijų atidavimo.
Taikiu metu jis tikrai dirbo, kaip Rusijai, bet dabar jau nebe. Savrbu kad jau daugiau neišrinktų jo. Bus geriausia ir jam ir Ukrainai.
Čia panašiai, kaip trolių kalbos, kad Landsbergis ar Grybauskaitė buvo užverbuoti KGB. Net jei ir buvo, tolimesni jų veiksmai buvo priešingi nei reikėtų KGB. Reikėtų paieškoti dar žmonių, kurie būtų labiau nenaudingi KGB ir nerastume.
Ir yra žmonių, kurie tremtinių vaikai, su nepriekaištingomis biografijomis, išsilavinę, bet dirbo/dirba KGB.
Į veiksmus reikia žiūrėti.
donatasv 2023-08-21 11:34
Straipsnis viena boba sakė gandų pasaulyje...
Subūrė tautą, subūrė pasipriešinimą, galima sakyt jo dėka susibūrė visas vakarų pasaulis, prieš karą išvaikė ruso pakalikų prikištą radą, labai smarkiai apvalė bent jau politikų gretas nuo rusiško šūdo. Prieš karą į jo komandą kesinosi kaip įtaria rusų žudikai. Kovos prieš rusiją simbolis net sakyčiau pačiu sunkiausiu metu, kai situacija šiuo metu atrodo beviltiškai eina nepalaužiamai tiesia linija arba pergalė arba nieko. Labiau į ruso šmeišto kampaniją panašu. Bandoma kabinėtis išaukštinant smulkmenas ir sumenkinant arba neparodant darbų kurie buvo atlikti. Jei Ukrainiečiai neišsirinks metalinių kiaušinių antrai kadencijai tai bus pasmerkti.
Benediktas 2023-08-21 11:52
Nerinkciau Zelenskio antrai kadencijai, kas liečia vidines reformas - labai prastai. Ypač iki karo. Paleist Radą - tai jei didelių sugebėjimų nereikia. Ir dabar dalis dalykų kurie daromi, turėjo būti padaryti jau seniai.
Ukrainai dabar reikia progresyvaus žmogaus, kuris būtų nusiteikias daryti radikalias vidines reformas gerinti ekonomikai ir kovai su korupcija. Elgtis panašiai, kaip elgėsi Saakašvilis Gruzijoje.
SPeed_FANat1c 2023-08-21 12:01
Kodel reformos prastai? Nu bet cia stebinanti istorija. At cia neisilauze rusu hackeriai i si psl ir neidejo sio straipsnio? Ar yra koks geresnis kandidatas? Man tik ju! Autos atzvilgiu minusas kad i kara ima per prievarta, nors mum ir naudinga.
donatasv 2023-08-21 12:44
Matai šioje vietoje viskas labai komplikuota.
Rados apvalymas leido suburti komandą labiau atsparią rusijos užmojams. Bent jau mano supratimu tai vienas svarbiausių prieškarinų žingsnių, tas žingsnis leido ukrainai pasitikti rusiją su ginklu, o ne su plojimais ir gėlėmis. Tie keli milijardai eurų kuriuos putinas investavo į Ukrainą ne viskas buvo pavogta, tiesiog labai daug dalykų buvo užbėgta už akių. Rusiško šūdo radoja buvo labai daug.
Kitas dalykas Ukraina labai nori į nato ir eu bet daug darbų turi padaryti, jei nebūsi atsargus gali labai greit įsivelti į vidinius konfliktus, tarkim pradėsi valymą ne nuo to galo, užkabinsi korumpuotą bet įtakingą. Visa tai gali atsiliepti labai skaudžiai, dabar tikrai ne laikas veltis į vidinius konfliktus.
Kitas labai svarbus dalykas zelenskio autoritetas. Nei viens vakarų lyderis kada zelenskis žaidė taktiškai ir tvarkingai nesugebėjo atlaikyt zelenskio spaudimo. Krūvas raudonų linijų peržengė ne dėl to, kad vakarai to norėjo bet dėl to, kad zelenskiu tikėjo masės visame pasaulyje. Joks kitas lyderis to neturės. Priešingai į naują lyderį žiūrės įtartinai ir testuot turėtų ganėtinai ilgai. Pasitikėjimo vakaruose Ukraina vis dar neturi daug.
Benediktas 2023-08-21 12:55
Tai čia kaip tik - tas galas. Būtent šito reikia iš Zelenskio. Nebijoti vidinių konfliktų, ypač kai karo situacija, jis turi turi visus įrankius sutvarkyti su padidintais įgaliojimais. Visuomenė jį palaikys kovoje su korupcija. Dabar pats geriausias momentas. Kas svarbiau - kažkokių oligarchų pajamos ir įtaka, ar valstybės ateitis?
Kitus būdus kovoti su korupcija, įtakingais oligarchais, Ukrainoje mes jau matėme - niekas nesikeičia.
Jei Zelenskis negales tai daryti antroje kadencijoje - tai jo ten nereikia. Ir panašu, kad nedarys, nes būtų jau seniai dares. Turbut ant saves turi per daug kompromatų.
Užsienio politika butent ta vieta kur jis nebuvo supančiotas - todel tiek daug ir nuveike.
Todėl ir reikia kito žmogaus vidinems reformoms.
immortallt 2023-08-21 13:44
Benediktas, kaip ir pritariu, bet ir vieną dalyką pamiršti, neturi jis visos valdžios rankose ir negali savo nuožiūrą daryti ką tik nori. Čia jau nekalbant apie poveikį sektoriams karo metu.
Tikrai neįsigilinęs į Ukrainoje esančią politiką ir tuo labiau nesuprantu, kokias konkrečiai reformas turi omeny, kurias įgyvendinti karo metu reikia Ukrainoje, bet dar kartą pergalvok kaip tai paveikia visus suinteresuotąsias šalis, kokį spaudimą gali patirti ir kiek palaikymo prarasti.
Kitas dalykas, kiek laiko užtruksi tai įgyvendinti. Ir nesakyk "pasakiau ir šventa" principo. Tai ne ką geriau nei putleristaną padarysi Ukrainoje.
Sakai žmonės palaikys. Žmonės palaikys kol pakankamai jėgų atšakų tą palaikymą stimuliuos. Kai su pakankamai jėgų susipyksi, pradės spaudimą, dezinformaciją, išvedžiojimus ir whataboutism'us kelti ir palaikymas slops. Man asmeniškai sunku suprasti šituos tinklus, jų valdymą ir kaip išeiti sausam ir įgyvendinti reikalingas reformas net Lietuvoje, kurios populistams nepatinka, bet ilgu laikotarpiu būtent paprastam darbuotojui naudingiausia. O čia karo metu viskas, šalyje, kur korupcija didelė, daug neaiškių dėdžių su didelėmis piniginėmis.
Benediktas 2023-08-21 14:18
Saakašvilis - paėmė ir sutvarkė Gruziją. Buvo korumpuočiausia šalis. Sutvarke korupciją - per metus ar du. Dabar prorusiska valdzia jau kelis metus, ir tai dar nesugeba nsustekent salies i ta pati buvi,m kur buvo prieš Saakašvilį. Taip, jis sėdi (pats kaltas), bet šalis gyvena geriau.
Pvz. koks Švinius pas mus, futbolo federacija - niekam nekyla rankos išvalyti šito reikalo. Nėra tokių žmonių. STT ir nieko nedaro.
Zelenskui paciam nieko nereikia daryt, ministrai tai turi daryt, jei reikia priimti istatymus Radoje. Zelenskis turi kuruoti ministru darbą ir reikalauti greitesniu pokyciu. Pries korupcija turetu visi balsuoti. Pries balsavima sutariama, kad bus viesinama, kas ir kaip Radoje balasavo. Yra tų būdų, jei yra noro.
Didžiausias vaistas prieš korupcija - skaidrumo procesuose didinimas. Ir sodinimas tu, kurie pazeidinejo istatymus. Paimt metodus, kad ir is tos pacios Gruzijos, kazka iš Estijos ir t.t.
Dannas3 2023-08-21 14:49
Matyt ne kaip sutvarke, jei salis patapo prorusiska, nors buvo uzpulta jos pries tai. Ukrainos atveju, korupcijos per du metus niekaip nesutvarkysi
Tai desimtmeciu reikalas ir be es pagalbos, t.y. isores kontroles, nematau, kaip tai butu padaryta.
Benediktas 2023-08-21 14:53
Korupciją tuo metu sutvarkė, tiesiog prorusiški populistai padirbejo su propaganda.
Pas mus irgi tas pats - Landsbergis gal pats nepopuliariausias politikas, jau kokia 20 metų - prorusiškos propagandos dėka. Žmonės patiki tuo, kai apie tai kalbama, per kiekvieną arbatinuką ir patys nemąsto.
immortallt 2023-08-21 14:53
Benediktas, suprask mane teisingai, aš kaip ir pritariu viskam, tik sakau, tai nėra taip tiesmuka ir paprasta, nes vyksta daug povandeninių dalykų. Lietuvoje savo temoje ne visus juos suprantu, Ukrainoje visiškai nieko nesuprantu, bet tai suvaldyti tiesiog nėra taip paprasta ir tiesiog yra ribotos galimybės kiek ir ko vienu metu gali padaryti. Bet aš su tavo mintimis 100%.
Nu ir ką, ar Sakartvelas tuo metu buvo atvirame kare? Tik teritorijos dalį užgrobė ir toliau nebandė spausti. Nereikėjo atvirame kare per visą frontą kariauti. Daug ką pataisė, bet daug kas ir liko blogai, o žmonės ir nubalsavo, ne už kažką, kas tęstų reformas, o darytų priešingai. Tai situacija iš esmės Ukrainoje būtų, kovoja Ukraina su Zelenskiu priešakyje už teritorijų susigrąžinimą, ateina taika ir atsiranda marionetinė valdžia Ukrainoje pavaldi maskoliams, kuri įtvirtina vėl autokratiją, ir tada gaunasi karas veltui.
Visi labai atvirai smerkia atskirų šalių valdžias, kad kažką daro nepakanakamai ar ne tai, bet reikia turėti omeny ir tų šalių gyventojus, pvz. karo pradžioje buvo rinkimai prancūzijoje, kur buvo populistų prorusiškų, kurie turėjo didelį palaikymą, ir jei iškart būtų griežtomis sankcijomis kirtę bei pakėlę stipriai energijos kainas prancūzams, tai tuos prorusiškus populistus galėjo ir į daugumą išrinkti. Kas tada? Šita šachmatų partija net ne 3d, o 4d vyksta - atviras karas, ekonominis karas, politinis karas ir viešumos karas. Laimės tas, kuris pasirodys visų 4 sumoje geriausiai. Neužteks laimėti kai kuriose srityse.
donatasv 2023-08-21 16:12
Jei aš teisingai suprantu čia yra šnekama (bent jau aš turiu mintyje) stojimą į ES. Kur ES iškėlė jei gerai pamenu 7 pozicijas kurias Ukraina turi įgyvendinti, kad būtų pakeistas statusas iš kandidatės į stojimą. Bet kiek man žinoma 3 ar 4 punktai jau yra įgyvendinti. Tai nėra visai taip, kad nieko nedaroma. Bent jau man žiūrint iš šalies zelenskis nepanašus į tą, kuris specialiai vilkina procesą. Arba iki tiek neįsigilinau, kad galėčiau šiuo klausimu pateikt rimtų argumentų. Kuri tiksliai vieta stringa tikrai negirdėjau ir nežinau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Neįtikėtina istorija. Kaip Zelenskis tapo prezidentu (Video)