Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Aidas 2012-11-16 14:42
Tradicinės konstrukcijos CCCP MIG-25 aukščio ir greičio parametrais labai nedaug tenusileido. Tik tiek, kad MIG-25 bent jau greitį galėjo išlaikyti trumpesnį laiką, nei Blackbird (tai matyt sąlygojo konstrukcijų bei degalų bako talpos skirtumai).
perihellis 2012-11-16 15:47
http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_SR-71_Blackbird
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-25
na matosi, kad dar ir skrydžio nuotolis "šiek tiek" skiriasi dar klausimas, kiek kurie primelavo apie realias galimybes, gal tiek vienas, tiek kitas galėjo skristi dar gerokai greičiau, tik kad to neviešino
Aidas 2012-11-16 15:52
Mano komentaras paremtas skaityta literatūra. Pakomentavęs irgi dėl visa ko žvilgtelėjau į Wikipedia.
Aišku, abi pusės "šiek tiek" melavo. Tik tiek, kad USA leido stebėti rekordą, o CCCP net nemėgino varžytis (gal vengė stebėtojų).
Stipa 2012-11-16 16:00
Kai gražumo
blizzard 2012-11-16 16:14
Bet rusų naikintuvas buvo susekamas radarų. Tai gana didelis trūkumas. Beje sr - 71 buvo naudojamas specialiai šiam lėktuvui sukurtas kuras, kuris buvo gaunamas sumaišius 2 nedegius mišinius, gana įdomus faktas.
Aidas 2012-11-16 16:22
Va tas ir įdomu, kad CCCP naikintuvas turėjo gana panašias charakteristikas, kaip USA žvalgybinis lėktuvas.
Dėl dviejų mišinių. Tai daugelyje raketų naudojama technologija, kai uždegimas įvyksta sumaišius dvi chemines medžiagas. Toks kuras yra ypatingai toksiškas.
Jei neklystu, MIG-25 buvo kūrenamas aviaciniu žibalu.
Arwis 2012-11-16 17:14
Bet kuriuo atveju, sitas lektuvas yra turbut vienas ikoniskiausiu skraidanciu aparatu kada nors sukurtas zmogaus. Net nezinau kodel bet jis tiesiog atrodo ispudingai.
Aidas 2012-11-16 17:17
Taip, nuostabus kūrinys, o dar atsižvelgiant į jo sukūrimo metus.
trapecijus 2012-11-16 17:58
Nežinau nei vieno gražesnio karinio skraidymo aparato. Žiauriai gerai atrodo.
MrT 2012-11-16 18:22
Kodėl lakūnas turi būti vedės?
Arns 2012-11-16 18:40
greičiausiai, kad kiltu mažiau noro su superbrangiu žvalgybiniu lėktuvu nusileisti pas priešus.
Vytax 2012-11-16 21:07
Čia ir didžiausias skirtumas. Kad SR-71 buvo sukurtas skraidymui pastoviu 3.2 Mach greičiu. O MIG-25 tokį greitį galėjo išlaikyti tik labai trumpą laiką. Būtent tokiu greičiu skrendant SR-71 varikliai dirbo efektyviausiai. Kadangi tokiu greičiu skrendant korpusas įkaisdavo, tai šie lėktuvai turėjo ne tik titaninį korpusą atlaikantį aukštas temperatūras, bet ir naudojo specialius degalus. Tie degalai aušindavo korpusą todėl privalėjo būti itin sunkiai užsiliepsnojantys.
Beje titaną šiems lėktuvams gaminti šaltojo karo metais amerikiečiai pirko iš sovietų. Ironiška ne?
PCP 2012-11-16 21:56
Įdomus dalykas su tais tarpais korpuse - vietomis jie siekdavo 60mm, ir kol lėktuvas pakyla per juos neišvengiamai išbėga vos ne visas kuras pakilęs ore apsuka keletą ratų kad "apšilti", tada jau nebekiaurus bakus užsipildo ore, ir tik po to gali skristi kur jam reikia
Jonas17 2012-11-16 22:20
Čia ištikro taip ar blevyzgavoji?
mnv 2012-11-16 22:40
Nu jau tikrai 6cm tarpu negalejo but Ypac prie baku, nes ne su puse pakiltum, o su tusciu stovetum. Ir video idetam matosi kaip varva ir pro kur tas kuras
Laurynas19 2012-11-16 22:42
Ištikro, viskas buvo video pasakyta..
O tarpai buvo 0,06mm ne 60mm
blizzard 2012-11-16 22:53
Ir kurą pildavosi tik pakilęs todėl kad skrendant dideliu greičiu korpusas įkaisdavo ir tų tarpų nebelikdavo. Tiesiog tai nereiškia kad kol jis kylą tai visas kuras išbėga tiesiog pakilimo metu to kuro pildavo mažai, kad įkaistų korpusas ir nebeliktų tų tarpų.
Dabar taip pagalvojus, tai čia vos ne kaip pasaulio stebuklas, dabar jau atrodo kai kurie faktai skamba neįmanomai, o tuo laiku? ne veltui brangus daiktas buvo, jeigu palydovus kelt į orbitą labiau apsimokėjo..
BlackBird 2012-11-17 01:12
Pletkai teigia, kad BlackBird greičio potencialas taip ir buvo neišnaudotas. Nežinau kodėl, gal dėl pilotų givybės, bet greičio rankena taip ir nebuvo užtraukta iki galo. O lėktuvas yra kažkas nežemiško, žinant kad buvo sukurtas 60's.
perihellis 2012-11-17 01:52
"The maximum speed was limited by the specific maximum temperature for the compressor inlet of 800 °F (427 °C). 1990s studies of inlets of this type indicated that newer technology could allow for inlet speeds with a lower limit of Mach 6." iš wikipedia iš mano anksčiau duoto link'o nors pletkai sklinda, kad 4 ar 5 mach'us buvo šitas daiktas skridęs. Dar kad rusų lėktuvai pasikeisdami bandydavo pavyti, bet niekaip neišeidavo. Kiek tame tiesos, kas čia žino, bet gandai sklinda tarp tų žmonių, kurie labiau rusą palaiko. o visai tikslių skaičių, tai tikriausiai nė vienas nesužinosim. Nei iš vienos tų laikų pusės, nei kitos
nondescript 2012-11-17 03:16
Įspūdingas lėktuvas apskritai man tas šaltasis karas kažkokia mokslinė fantastika - kiek garsių raketų, palydovų, lėktuvų, laivų, mašinų ir viso kito gėrio buvo sukurta, ir kiek iš jų tarnauja net iki šių dienų. Čia jums ne kažkokie iphone žaisliukai. Dabar nors technika pažengusi labiau, toks jausmas, kad stovi ant bankroto ribos, nes tais laikais pinigų tikrai negailėjo ir turėjo kuo pasigirt.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Karinės aviacijos istorija: „SR – 71 Blackbird“ – per greitas priešo raketoms (Video)