Karinės aviacijos istorija: „SR – 71 Blackbird“ – per greitas priešo raketoms (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2012-11-17 10:40
Tais laikais daug daugiau pinigu is biudzeto buvo skiriama butent tam, o ne svietimui, socialinei apsaugai, sveikatai ar pan.
Aidas 2012-11-17 10:49
Ne visiškai sutinku. CCCP socialinė apsauga, gydymas ir švietimas buvo garantuoti. Klausimą galime kelti tik dėl socialinės apsaugos ir gydymo kokybės. Tuo tarpu švietimas (kas liečia specialiuosius mokslus, atmetus CCCP ideologiją ir atsisakymą nagrinėti kitas filosofines, politines, ekonomines, teisines doktrinas) buvo visai neblogas ir visiem pasiekiamas. Bet, kartoju, tai liečia labiau technologines disciplinas ir gamtos mokslą. Atsiprašau, kad ne į temą, šiaip patikslinimas.
immortallt 2012-11-17 11:04
nu tai kas is to, kada garantuoji, kad "uzdes pleistra, kai reikia gipso" ? Perkeltine prasme. JAV buvo ne kitaip. Siaip tikiuosi, kad panasus progresas i technologijas prasides, kai rimciau prades vykti kosmoso uzkariavimas.
Marius18 2012-11-17 14:17
Sis lektuvas ir legendinis bombonesis b-2 galime laikyti tikrais inzineriniais stebuklais.Bet sis straipsnis tik irodo ,kiek daug nezino ,ir keik daug yra slepiama nuo civiliu Jei 20a. antroje puseje tokie stebuklai skraide,isivaizduokim ,kokie dabar gali skraidyti
Aidas 2012-11-17 14:35
Pagoglink "hypersonic aircraft".
Marius18 2012-11-17 15:05
Matyti sitie Daug labiau idomu butu pamatyti ,ka armija turi pas save .Abejojiu ar rungtyniavimas tarp JAV ir Rusijos yra pasibaiges
immortallt 2012-11-17 15:19
Marius18, Rusija senai jau pralose tas lenktynes. Net oficialiai JAV skraido su 5 kartos kariniais lektuvais, turi kruva drone'u, tuo tarpu Rusija tik prototipus bande, kuriu jau berods 2/3 suduzo.
Marius18 2012-11-17 15:34
Del Rusijos techniniu nelaimiu tai teko juoktis jau nekarta Bet vis tiek ir Rusija turi turet koki kozeri ,kad ir menka
immortallt 2012-11-17 20:34
Papelijusi branduolini arsenala, duju vamzdi i Europa.
perihellis 2012-11-17 21:22
tai rusų koziris ir yra viskas, ką jie randa pas save žemėj, ką iškasa ir kas ten toj žemėj tyvuliuoja. Jie praktiškai viską pasigamina patys, reiškia gali visiškai izoliuotis nuo viso pasaulio gana ilgam laikui. Ką ne apie visas valstybes galėtume pasakyt. Daugiau kažko nelabai ir matyt pas juos
AdutisTM 2012-11-18 01:45
Dėl toksiškumo nežinau, bet kuras buvo visgi žibalo pagrindu (su įvairiais priedais). Raketose toks nenaudojamas. Viena iš aplinkybių dėl sunkaus kuro užsidegimo buvo ta, jog prieš pakilimą jo pribėgdavo ant pakilimo tako (nesinorėtų ugnies po lėktuvu). Dėl radarų, tai jis buvo nesunkiai susekamas. Tačiau tai negelbėjo, nes geriausia, ką gali padaryti, tai uždangstyti slaptus objektus (jei spėsi). Šitą šedevrą lyginti su MIG-25 tai kaip lyginti "p" su "b" ir netgi blogiau... Teisingai viską parašė Vytax. Dar keletas įdomesnių faktų: Užfiksuota virš 1000 mėginimų numušti, tačiau nei vieno sėkmingo. Padangų slėgis apie 30 barų (bent du lėktuvų sudužimai buvo dėl sprogusios padangos). Po skrydžio, lėktuvui nusileidus, pilotas kabinoje dar būdavo apie pusvalandį, nes personalas tiesiog negalėdavo dirbti prie įkaitusio lėktuvo (kaip sakė pilotas, tai būdavo nuobodžiausia skrydžio dalis). Kreiserinis greitis buvo praktiškai maksimalus greitis (3.2 Mach). Taip pat pastebėta, jog kuo didesnis greitis, tuo efektyvumas/ekonomiškumas didesnis (pastebėjo bėgdami nuo raketų). Eksploatacijos metu, kuro kaina prilygo gero škotiško viskio kainai (bent jau taip sakė pilotas). Kuro tilpdavo apie 30 tonų, suvartodavo per 1,5 valandas (gaunasi apie 5 kg/s). Apsisukimo spindulys apie 150km (taigi Lietuvos oro erdvės nelabai užtektų). Šiam lėktuvui sukurtas skafandras, su nedidelėmis modifikacijomis buvo naudojamas daugkartiniuose erdvėlaiviuose (mano kalbintam pilotui, jis išgelbėjo gyvybę, kai ~18km aukštyje jam nulėkė kabinos gaubtas). Ir dar nuo savęs galiu pridėti, jog šitas aparatas atrodo išties labai įspūdingai. Šalia stovėjo ir F-117 (kuris itin žavėjo vaikystėje), tačiau nebuvo toks įdomus. O kai pagalvoji, jog sukurtas 6-ajame dešimtmetyje... P.S. Neturiu nieko prieš rusišką aviaciją (labai žaviuosi Mig-29 ir SU-27 bei jų modifikacijomis), tačiau sakyti, jog CCCP turėjo MIG-25, tai kaip sakyt, jog turėjo volgą prieš kokį amerikietišką muscle-car'a...
Arns 2012-11-18 10:08
prašom nuorodas neiš VBS agentūros Aišku JAV pirmoji prisipirko 5-os kartos lėktuvų, kai kitos šalys vis baiginėja. Tik ar tokiais mastais įvykdytas projektas netaps labiausiai nevykusiu, dar neaišku. F-22 krenta gana dažnai, modifikuojant neina išspręsti krūvos problemų, potencialo neina išnaudoti, kariniuose konfliktuose nei naudojamas nei artimiausiu metus bus panaudotas. Tad ar apie 200 lėktuvų įsigijimas, iš pirmosios, bus tikrai žingsis, o ne pėda į priekį, manau per artimiausią dešimtmetį sužinosim.