Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Javax 2015-04-14 14:06
o pakelti algas karininkams ar mokėti kareiviams atlyginimus zapadlo? pakelkit ir sulįs daugybė žmonių iš visokių maximų ir bus visiems smagu. O čia dabar prievartą kažkokią taiko. Straipsnio autorius žada įkišt pacifistui vietoj ginklo - kastuvą. Ką reiškia pacifistas? Ar kad nešaudo žmonių, ar kad yra prieš karą, t.y. yra prieš visokius karo veiksmus?
enjoy.slurm 2015-04-14 15:15
"Grąžinti šauktinių kariuomenę – labai nepopuliarus žingsnis šalies vadovybei, kurio tikrai nebūtų reikėję žengti, jei visuomenė būtų pakankamai pilietiška ir patriotiška"
"Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism how passionately I hate them!"
Albert Einstein
Lietuvos valdžia nori daug, greitai ir pigiai, kaip kad prie Sovietų buvo
Arns 2015-04-14 15:29
Emmm, per prievartą meilė stipriausia, tai norima pasakyti? Šitiek daug skambių šūkių, ir net svarbiausia užpildyti trūkstamus etatus (o tai galima ir sumažinti, jei jau tiek neprirenkama, jei jau ne konkretus karių skaičius, o etatų užpildymo procentas lemia esame saugūs ar ne)!
Iš vis, kažin kodėl kalbantieji apie kariuomenės stiprumą taip vengia sakyti skaičių nuo kada duosim rusams į kaulus? Būtu kiek lengviau orientuotis, čia labai nedaug mums trūksta, kad tik tiek, ar kviesti daugiau politiškai pernelyg pavojinga. Kalbama apie visuomenės sąmoningumą ir patriotiškumą, tačiau iki šiol niekas nekalba su visuomene, o koks jos požiūris į priimamus sprendimus (konstatavimas jog šauktinių kariuomenė nepatraukli, bet ir mokesčiai nepatrauklūs (bet apie pastaruosius per rinkimus partijos klausia)).
kionig 2015-04-14 15:35
Arns 2015-04-14 15:42
tai pala, jei rusai įsiveržtu, mūsų kariuomenė nesiruošia duoti į kaulus, o tik ištiesti gėlių puokštę? Čia tas išmintingasis generolų planas atsilaikyti 3 paras iki NATO sureguos?
hamann 2015-04-14 16:02
Ta tavo vėliava avatare ir sakymas "mūsų kariuomenė" kažkaip kertasi.
Gal visgi jau gali paaiškint ką reiškia tas skuduras vietoj avataro? Ir ką tuo norima pasakyti?
Shinigami 2015-04-14 16:08
Patriotizmas tampa smarkiai nuvalkiotu žodžių. Kuris, mano nuomone, praranda savo prasmę.
Kas yra patriotas? Tai asmuo kuris kažką daro dėl savo šalies. Kitaip sakant, karinė tarnyba nėra vienintelis būdas parodyti savo patriotiškumą. Arba tiksliau pasakius, šauktinis per prievartą pašauktas į armija gali būti mažiau patriotiškas nei emigrantas. Nes jis tarnauti atėjo ne dėl to, kad to norėjo, ar kad yra didelis patriotas. O todėl kad nesugebėjo arba pabijojo bausmės už tarnybos vengimą. Kitaip sakant, privalomame tarnavime nėra nei lašo patriotiškumo, nes ten einame ne iš patriotiškumo, o dėl prievartos. Todėl neverta kalbėti apie privalomąją tarnybą kaip patriotiškumo simbolį ar patriotiškumo skatinimą. Emigrantas kuris dirba ir kaupia žinias bei pinigus kad grįžęs į savo šalį galėtu sukauptus pinigus ir žinias panaudoti šalies gerovei yra daug didesnis patriotas nei šauktinis.
Kas yra šalis? Ar tai tik vardas? Kalba? Ar kažkas daugiau?
Net JAV yra lietuvių bendruomenės kurios kalba lietuviškai. Kurios gyvena pagal lietuviškus papročius ir panašiai.
Šalis - tai kompleksinis darinys sudarytas iš daugelio skirtingu elementų. Teritorijos, pavadinimo, kalbos, papročių ir svarbiausia yra politinės pažiūros ir tvarką. Žmogui pavadinimas ir kalba yra antraeiliai dalykai kurie tiesiog eina su šalies sąvoką. O svarbiausi dalykai kuriuos asmuo nori išsaugoti ir apginti yra papročiai ir politinės pažiūros bei tvarką šalyje. Jei asmeniui politinė tvarka ar papročiai nepatinka, tai kaip jis gali patriotiškai tokia politinę tvarką ginti?
Arns 2015-04-14 16:16
Daug nepagarbos kitų valstybių vėliavoms. Kuo tau užkliuvo serbai?
Ekonometras 2015-04-14 16:18
Sutinku 100%. Super taikliai pasakyta.
PupuDede 2015-04-14 16:42
Shinigami
Spaudžiu dešinę, tiesiai į dešimtuką.
kionig 2015-04-14 16:51
Prie ko čia tie papročiai? Lietuvių papročiai yra ne keisti tai, kas jiem nepatinka, o tiesiog nusimuilinti nuo to, lyg tais jiems nepriklausytų. Tad kaip tokie asmenys gali ką nors pakeisti, jei jiem kažkas nepatinka?
Aš dar nemačiau nei delfi ir nei kitoje geltonoje spaudoje straipsnio, kurio antraštė būtų: "pasirašoma peticija prieš privalomąją karinę tarnybą". "Seimo sprendimai apskųsti teismui dėl to, jog karinė privalomoji tarnyba yra diskriminuojanti lyties atžvilgiu". Ir t. t. ir pnš. Na tai, kam nepatinka, tai ko nieko nedarote, o lojate komentaruose?
laimonas.junda 2015-04-14 16:56
Kad myletu zmones ta savo Lietuvele, tai butu nereikeje tos privalomos karines tarnybos sugrazint. Begom butu visi subege kariuomenen tarnaut. Meile is niekur irgi neatsiranda. Korupcijos niekas taipogi nelinke mylet.
Gyvenam jau 21-ame amziuje - lengvai prieinamos informacijos laikais. Daug zmoniu interneto pagalba zino, kaip atrodo karas - kas tai per baisus ir nezmoniskas dalykas. Dazniausiai jis buna sukurstomas. Apskritai, jei nebutu norinciu kariauti - pasaulyje nebutu karo. Labai retai kada pasaulio istorijoje sis aktyvios, bei pasyvios "gynybos" instrumentas buvo panaudotas tinkamai. Dazniausiai jis naudojamas del galinguju ir turtinguju interesu. O paprastiems zmogeliams smegenys plaunamos visokiais "patriotizmais", kad eitu i armija pabuti "herojais".
Labai pritariu zmogui, pacitavusiam A. Ensteina.
"Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism how passionately I hate them!"
Albert Einstein
hamann 2015-04-14 17:10
Atsiprašau. Tikrai. Man vien spalvos iškart į rusų vėliavą susivedė. Neatleistinas neapdairumas.
Eidumukas 2015-04-14 18:04
Priverstinai imtų visus, tada nori ar nenori eitų visi, o kai eitų visi, tai taptų įprasta, nebūtų laikoma, kad prarandami metai, nes visi juk eina, o nauda valstybei būtų didelė žiūrint iš atgrasymo pusės.
Broniusg 2015-04-14 18:21
Leiskit paklausti: Egzistuoja daugiau Valstybių ant kurių galima (ar net privaloma) šikti, ar tik Rusija ? Apie kultūrą nekalbėsim - ji kai kam nežinoma, neegzistuoja.
Marius.brn 2015-04-14 18:37
Galėtum net knygą parašyti, jei tai leistų išvengti tarnavimo )
Anot tavęs, karinė tarnyba nėra vienintelis būdas parodyti, kad darai kažką dėl savo valstybės, bet ką darysi, jei ateis ta diena ir iš tavęs nebus jokios naudos ją ginant? Stovėsi kaip Arns su gėlėm?
Manau didžiausia bėda yra tik tai, kad kariuomenė nesugeba sukurti patrauklios aplinkos/įvaizdžio, net tokiems "patriotams" kaip tu. Kariuomenė turėtų būti ta viena kuri suteikia praktinių žinių, bet kokios srities specialistui ir būtų patraukli įvairiapusiškai.
Marius.brn 2015-04-14 18:47
ISIS šiandienai limpa, artimoje praeitybe buvo nacių ir sovietų. Paieškojus galima rasti daug.
Gediminas Jurgaitis 2015-04-14 19:17
Juokingi man tokie "gynejai" 18 metu... vaikai su sautuvais rankose. Kiek ju liktu ginti tevynes pamate i juos atbegancius rusu treniruotus profus? visiskas bulshit! sauktiniu kariuomene karo atveju yra tik vos is paauglystes islipusiu vyruku siuntimas i mirti ir nieko kito.
kionig 2015-04-14 19:27
Ir kas čia toks šneka? Karinis laipsnis? Patirtis karyboje kokia? Atsiprašau, nulinė!? O kuo tamsta pasigirti gali? Kad lenki nugarą UK ir vaizduoji čia labai suaugusį, subrendusį vyrą? Iš tokios nuomonės parašymo, pasakyčiau, kad pačiam trūksta brandos.
FtBall 2015-04-14 19:34
O iš visų kitų pusių?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Požiūris. Tarnyba kariuomenėje - kaip mokesčiai, visiems turėtų būti privaloma ir be išimčių