Pasidalino išskirtiniu vaizdo įrašu - štai kaip didžiausias ir sunkiausias Jungtinių Amerikos Valstijų armijos sraigtasparnis atrodo pratybose (Video) ()
JAV jūrų pėstininkai dalijasi nauju vaizdo įrašu apie sraigtasparnius CH-53E.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
JAV jūrų pėstininkai pasidalijo įdomiu vaizdo įrašu, kuriame matomi du sraigtasparniai „CH-53E Super Stallion“, vykdantys degalų papildymo ore ir sunkiųjų krovinių kėlimo pratybas. Didžiausi ir sunkiausi JAV sraigtasparniai ne tik pildė degalus, bet ir gabeno po du sunkius šarvuotus „Humvee“ automobilius.
Du sraigtasparniai priskirti Jūrų aviacijos ginklų ir taktikos pirmajai eskadrilei (MAWTS-1), kaip teigiama pranešime, o pratybos yra Ginklų ir taktikos instruktoriaus (WTI) 2–21 kurso dalis.
Septynių savaičių pratybų esmė yra „standartizuotas pažangus taktinis mokymas ir padalinio instruktoriaus kvalifikacijos atestavimas, siekiant paremti jūrų aviacijos mokymą ir pasirengimą bei pagalba kuriant ir naudojant aviacijos ginklus ir taktiką“, – rašoma pranešime.
Šios konkrečios pratybos vyko netoli Yumos, Arizonoje.
„CH-53E Super Stallion“ galimybės
„Lockheed Martin“ bendrovės „Sikorsky“ pagaminti sraigtasparniai „CH-53E Super Stallion“ yra „modernus sprendimas tikram sunkiajam keltuvui“, kaip sako „Lockheed Martin“.
„CH-53E Super Stallion“ yra dabartinių sraigtasparnių „CH-53K King Stallion“ pirmtakas ir buvo suprojektuotas taip, kad nereikalautų daug priežiūros, būtų patikimas ir ištvermingas kai kuriose tolimiausiose ir nesvetingose operacijose.
Maždaug 30 metų tai buvo pagrindinis JAV jūrų pėstininkų sunkiasvoris sraigtasparnis, skelbia Military.com, ir šiuo metu veikia 152 sraigtasparniai, nors šiuo metu jų gamyba nebevyksta. Specifikacijose nurodoma, kad jie gali veikti iki 2025 m. ir reikalauja tinkamumo naudoti programos pratęsimo.
CH-53E komplekte yra visi reikalingi elementai, įskaitant GPS, doplerio radarus, FLIR ir ANVIS-HUD jutiklius. Jis nešioja 7,62 mm ir .50 kalibro ginklus.
Maža to, jie gali gabenti 13 tonų sveriančią lengvąją šarvuotą transporto priemonę, 16 tonų krovinio 80 km ir atgal bei gabenti pakankamai jūrų pėstininkų, kurie galėtų vadovauti šturmui ar humanitarinei pagalbai, rašo Military.com.
Sraigtasparnis „CH-53E Super Stallion“ yra pakankamai galingas, kad pakeltų visus jūrų pėstininkų naudojamus orlaivius, išskyrus „KC-130“.
Nors CH-53E sukurtas gana sunkiam kėlimui, jis taip pat gali skristi greitai ir vikriai. Šios naujausios pratybos tik įrodo įspūdingas sraigtasparnio galimybes.