Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
dainius.tamošaitis 2022-02-22 16:14
Tu pavartojai teoriska varijanta nu ir mano teorinis atsakymas. Prie dabartines rusijos valdzios su kinais nebus konflikto. O tolau kas ten zino jai ateis panasiu kaip pvz buvo po revolucijos ukrajinoja kur zmones negalvojo o dare bet ka. Jai toki bus ir rusijojia tai didelia tikimybia kad kinai pasijims teritorijas kuriu jiems reikia.
iPienius 2022-02-22 16:54
kiek teko karo ekspertu girdet apie Kinija, tai visi kalba, kad lyginant su Vakarais, tai kinai visiskai neturi jokio supratimo, kaip reikia kariaut. nesvarbu, kad turi zmoniu, technikos, bet visiskai nera karines patirties. bet vel gi pasikartosiu, kad cia jei lyginam su Vakarais ar ta pacia Rusija. jeigu kinai sugalvotu uzpult Rusija, tai si turetu visiskai nesigint, kad butu apie kazkokia pergale galvojama.
kitas idomus dalykas yra Lenkija. karine galia Lenkija tuoj bus stipriausia Europoje, neskaitant Rusijos. is vokieciu ar pranzucu nelabai, kas yra, nes prancuzai dali laiko Afrikoje. manoma, kad Lenkija pati viena beveik sugebetu apsigint nuo Rusijos ir tiketina, kad toliau stiprindama gynyba bus visiskai pajegi. nera taip, kad jei rusai puls, tai permes visas pajegas, o savo teritorijas paliks neginamas.
Benediktas 2022-02-22 16:58
Taip, bet tapti demokratiška ir nutraukt nenaudingas sutartis yra normalu. Na galima ir nenutraukt aišku nenaudingų sutarčių, bet tapti demokratiška, su tikrais rinkimais, nėra blogas variantas.
dainius.tamošaitis 2022-02-22 17:03
Nieko pries demokratija tik reikia daryti protingus sprendimus yra sutartis tegul buna kam pyktis su kaimyniu. Geras pvz musiu valdzia uzsimane itikti amerikai nepagalvoji atidaria taivano astovybia ir tada gavom nuo kiniu sankcijas poto verkia jie visur kad taip negalima.
iPienius pernai ar senau lenkai darie pratybas su dar busimais prikinais tipo kad rusai uzpuola lenkai ginasi ir kiek atsimeniu pabaiga jie pralaimejo . Zinoma velau propaganda paleido ir visi tai pamirso.
sangvinic 2022-02-22 17:08
O kodėl negalima griežtai pasakyti Rusijai: "Patraukite savo techniką iš okupuotų žemių!" Jie nepatrauks. Tada smogti raketomis per visą jų techniką ir pasakyti: "Jūs buvote įspėti. Ačiū!"
Ir viskas. Jie neturi dar tiek pat technikos. Visa suvaryta dabar į vieną vietą. Nutiltų ilgam. Ir ką Putinas padarys? Nieko. Liks be technikos, o svaisčiojimai: "Mus puola! Mes nukentėjom" nebus išgirsti niekeno. Išreikšim susirūpinimą. Pripažinsim, kad galbūt per stipriai... Bet... Bus taip. Putinas gaus praradimų.
Nes dabartinėmis sąlygomis niekas nesikeis. Poryt Lietuvą paims...
Jei po raketų pradėtų agresyviai elgtis - skelbti Rusijai karą ir kariauti jų teritorijoj iki pat Maskvos. WW3.
Benediktas 2022-02-22 17:30
Jei idealiai viską išpildyti, tai sprendimas. Bet praktiškai būtų sunku, tiesiog prasidėtų karas.
dainius.tamošaitis 2022-02-22 17:32
Is kuo smogtu ukrajina rusijos technikai? Prie sienos pilna oro ginybos sistemiu tai ir dronai neveiktu . Puikiu kad esatia optimistas bet tiesoginiam konfliktia ukrajina neturi jokiu sansiu pries rusius. Nebet gali laimeti ilga partizanini kara.
Hmz 2022-02-22 18:01
Nu jo, geras biznis:
1. Patyliukais nusiunti kariuomenę ir sukeli karą;
2. Atvirai nusiunti kariuomenę kariuomenę "palaikyti taikai"
Tik visiškiems marazmatikams tai atrodo logiška.
dainius.tamošaitis 2022-02-22 18:06
Manau paieskojus per istorija rastumia ir daugiau tokiu pvz. O dabar tokia rusijos versija kad karai saugos teritorijas nuo ukrajinos armijos.
Benediktas 2022-02-22 18:16
Rusai viena kalba, kitą daro, kad suklaidinti, visada taip. Kas tiesiogiai priima jų kalbas - tie bus apgauti.
Vikipedia:
1939 m. lapkričio 26 d. SSRS vyriausybė nusiuntė Suomijos vyriausybei notą dėl, pasak sovietų, iš Suomijos teritorijos įvykdyto artilerijos apšaudymo. 1939 m. lapkričio 30 d. Raudonoji Armija užpuolė kaimyninę šalį, o sovietų vyriausybė dėl karo kaltino tik Suomiją.
kestutisz 2022-02-22 20:47
Tas pats Minsko susitarimas tik dėl kurio realiai ukrainiečiai ir neištūmė dar visų tų "šachtininkų" - tikrai jau būtų galėję, plius dar pasimokę iš azerų dabartinės taktikos (kukurūzinkai surinkti piešlėktuvinėm raketom, dronai kamikadzės surinkti priešlėktuvinės gynybos taškus, dronai su raketomis begi artilerija - sunkiajai technikai ir deja keliams/geležinkeliams atkirtimui nuo papildymo, ir viskas per labai trumpą laiką). Todėl ir visa tokia skuba, kai net pravažiuot normaliai per purvą negali.
Na tas "susitarimas" yra tiesiog chrestomatinis pavyzdys kaip visus apsuko, kad reikia į priekį galvot koks kitas žingsnis bus. Realiai tik vėlgi visokie plokščiažemininkai kraipė galvom kaip čia ukrainiečius pakišo, bet visi, ypač vakaruose, be galo džiaugėsi kokia faina taika.
Benediktas 2022-02-22 21:13
Pats supranti, kad ten ne jokie sachtininkai buvo, o stovejo samdiniai, o uz ju rusu kariuomene.
kestutisz 2022-02-22 21:40
Kiek kabučių reikia sudėt, kad būtų tikrai kabutėse? :)
Benediktas 2022-02-22 21:49
Norėjau pasakyti, kad net jei būtų nebuvę Minsko susitarimų, tuometinei Ukrainos kariuomenei butų buvę labai sunku, o gal ir neįmanoma išstumti rusų samdinius su kariuomene iš Dombaso ir Luhansko.
kestutisz 2022-02-22 21:52
Iš karto ne, bet ir iki to "susitarimo" (na ten matau tik primetimą ukrainiečiam, beje kaip baisiai gero pristatomo tų pačių vakariečių) jie jau buvo neprastai atstūmę praktiškai vien savanorių jėgomis. Jiem net nebūtų reikėję eiti šturmuoti kokio Donetsko ar šiaip miestų (kaip ten kokių ISIS fanatikų, kur ištisai kvartalus griaudavo) - o tiesiog valyti pasienį, atkertant tiekimą, tiek kariuomenė tikrai būtų galėjusi, tik rankos, deja, liko surištos.
AAA000 2022-02-22 22:11
argumentuote gera. bet klysti del vieno momento - ukrainos populiacijos nuotaiku. as pamenu rinkimus, kai janukovicius ten dar tik rinkosi. tai populiacija buvo mazdaug 3/5 uz ukraina, 2/5 uz baltarusijos varianta buciuotis su rusais. net veliavos buvo skirtingos. luhanskai su doneckais skiriasi tik tuo, kad populiacijos aktyvi dauguma ne ukrainos puseje. bet tas trecdalis ukrainos su netoli 50% palaikymo rusams niekur nedingo. sutinku - per 8 metus apmazejo. bet tiesiog sedi "tyliau" ir ziuri kas bus. ekonomiskai suviliot 5 kolona galima iki mazdaug 10% - tada jie del geresnes ekonomikos nenori i ruskyna. del galimybiu - nes pragmatiskai masto. ir jiem pfg kazkokie patriotiniai intertesai. susigiminiuoja - asimiliuojasi - bet cia labai letas porocesas - simtametis kazkur. viena karta kokiu 10% atsega. kiti 5 koloniniai kai valstybe pripazinta pasaulio mastu - tiesiog emigruoja i vakarus. kaip nutiko LT - rusai isbego tiesiog ir negrizo. liko tik asimiliaciniai. bet ES nelabai kviecia Ukraina - ir va cia mes turetume padet. o jei sitas procesas uzsites - tai tie kur pasyviai laukia tiesiog pasitiks putina gelem...
o siaip visumoje tu teisus. as manau sunkus bus karas - jei Kijeva putinas tiesiogiai trolins. tada baigtis gali net ir keliom atominem... nu bet pagal kieki manau per mazai privare, jei Kijeva pultu su tikslu paimt - privares butu ne maziau milijono jau dabar. as manau sugriaut gali, o tada atsoks ir plaksis su visokiom ribom. ribas as manau plest noretu iki Moldovos pajuri. atsegt Ukraina isvis nuo juros manau pagrindinis tikslas - padaryt prirista sausumoje kaip Baltarusija.
gali but kad ir Baltarusijos kryptis gali but i Moldova - atsarginis variantas, ten irgi po 2ww itartinai zemes skirste... cia gali but 2 variantas, arba klaidinantis variantas. kad vakarine Ukrainos dali normaliai pazeist - kur jos ekonomine stiprybe. gali but kad ir Baltarusija puls kartu - kaip "sajungininke" - oficialiai. ten gi savitarpio pagalba pasirase
Benediktas 2022-02-22 22:16
Taip, tie susitarimai Ukrainai buvo nenaudingi. Suprantu vakarai sutiko tarpinikauti Misko susitarimuose, nes viskas vyko per staigiai, jie nebuvo pasiruošę veikimo strategijos, jei situacija pakryptų labai blogai. Va tada Putinas turėjo didžiausius šansus užimti Ukrainą. Dabar vakarai tokio š Ukrainai jau nebesiūlo.
AAA000 2022-02-22 22:23
ka tu cia sneki. siulo kaip visiems - pasikeist is vidaus... kai ten trecdalis penktoji kolona - cia pz - neimanomas variantas... va jei nubyres biski - gal ir gales pasikeist Ukraina greiciau... iki vakartu "standartu"... pas mus gi raudonuju konservu niekaip neismetam is lovio, velkames ES uodegoje ir 5 kolona salyginai nedidele - prolenkiska daba labiau. o Ukrainoje daug sudiniau... ir milziniska 5 kolona...
AAA000 2022-02-22 22:28
pas babajus juk paliko kruvas modernios ginkluotes USA
cia tikrai neesme... ukrainieciai neturi uz ka jos nusipirkt. teturi kviecius - kur padovanojo USA uz popierines "garantijas"... babajai turi naftos ir iskasenu... bet jie debilai religiniai - galvoja kad ta technika veikia kai pasimeldi... cia kariaus intelekto turincios populiacijos ir bus ziaurus karas. musu nepuola irgi tik del tos priezasties. bet jei konservai nudurnins populiacija - ka aktyviai daro - tai uzpus rusas ir mus.
Benediktas 2022-02-22 22:37
Konservai dalykus pavadina tikrais vardais: Rusija agresorius ir nori užvaldyti Ukrainą. O tu siūlai draugauti su Putinu, pripažinti tas respublikas?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
[Karšta tema] Putinas oficialiai pripažino separatistines Rytų Ukrainos „respublikas“, į regioną siunčia Rusijos karius: pareiškė, kad Ukrainą „sukūrė“ bolševikai (Video)