Megamonstras, galintis pakelti ištisus laivus – „Hyundai-10000“: didžiausias pasaulyje veikiantis plaukiojantis žirklinis kranas (Foto, Video) (1)
„Hyundai-10000“ yra „Goliath“ kranų įpėdinis – jis turi neprilygstamą keliamąją galią vienoje didžiausių pasaulyje atviroje jūroje esančių laivų statyklų. „Hyundai-10000“ gali pakelti maždaug šešis kartus sunkesnius objektus nei „Goliath“ kranas (pastarojo keliamoji galia siekia 1 600 tonų) - tai yra, iki 10 000 tonų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Hyundai Heavy Industries“ (HHI) pradėjo „Hyundai-10000“ statyti 2013 m. spalio mėn., o į HHI jūrinę gamyklą buvo pristatytas 2015 metų kovo pabaigoje.
Be to, tai ne tik didžiausias HHI kranas; tai taip pat didžiausias pasaulyje plaukiojantis žirklinis kranas (shear leg), vertinant pagal keliamąją galią.
Plaukiojančius kranus galima suskirstyti į dvi grupes; žirklinis tipas, kai kranas yra pritvirtintas prie baržos, ir besisukantis tipas, kai kranas yra pasukamas 360 laipsnių kampu ant korpuso.
10 000 tonų keliamosios galios plaukiojančiame „Hyundai“ krane sumontuotos dvi 180 metrų ilgio krano strėlės ir du 70 m aukščio užpakalinės atramos komplektai.
Kranas valdomas su 16 pagrindinių kėlimo gervių komplektų, aštuonių strėlinių kėlimo gervių rinkinių ir 72 mm bei 54 mm vielinių lynų, kurių kiekvienas yra 5700 metrų ilgio.
Pagrindinis kablys pagamintas iš aštuonių 1250 tonų sveriančių kabliukų komplektų. Keturi 2200 kW pagrindinių generatorių komplektai, du 600 kW uosto generatorių komplektai ir vienas 100 kW avarinio generatoriaus komplektas gamina kranui reikalingą elektros energiją.
Laive taip pat yra balasto sistema, skirta išvalyti jūros vandenį, kurį kranas paima būdamas jūroje arba prie krantinės.
Siekiant padidinti saugumą, „Hyundai-10000“ yra specialiai sukurtas laikyti ore esančius objektus net avarinėje situacijoje, kai pažeistas vienas iš dviejų vielinių lynų.