Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2024-06-05 19:25
Dar vienas netikėtas privalumas šitas moto sklandytuvas su F3J klasės kompozitiniais sparnais, F5B uodega ir kazkokiu specializuotu liemeniu, ne visada bet dažniausiai vasaros dienomis gali kyboti termikuose virš priešo kad ir visą dieną, kaip tą daro visi sklandytuvai nuo modelių iki sportinių pilno dydžio sklandytuvų. Termikų (karšto oro vertikaliai kylanti oro masė, nuo kelių iki keliolikos m/s) daugiausiai būna virš miestų, šiaip tamsių žemės plotų, asfaltuotų aikštelių, greitkelių, arimų, miškų, o mažiausiai virš vandens ir visokių drėgnų, šviesių šaltų paviršių. Tereikia tik variometro papildomai prie visos telemetrijos ir sklandymo įgūdžių, tiesa net nereikia daug įgūdžių ArduPilot turi "atonomous soaring" funkciją. Arba tereikia sklesti ten kur yra kėlimas ir vengti zonų kur yra smukimas, skirtumas tarp "sink" ir "lift" tik keliolika metrų, gal iki 100m vienam ar kitam šone turėsi būti ir variklis gali būti išjungtas kelias valandas. Oro linijų keleiviams šitas reiškinys (termikai) žinomas kaip turbulencija, arba oro duobės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lenkiškas ukrainiečių dronas jau stebi rusų miestą. Kuo tai svarbu (Foto)