JAV prikelia jūrų pabaisą. Legendinis monstras grįžta (Foto) ()

© Ekrano kopija | https://x.com/rocketengine/status/1748910488854122946/photo/1
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Aurora“ prototipo sparnų ilgis yra 65,8 metro, o jį varo aštuoni turbopropeleriniai varikliai. Dizainas primena hidroplaną, o sparnų galuose yra plūdės, užtikrinančios stabilumą ant vandens. Ekranoplanas taip pat gali skristi iki 3000 metrų aukštyje, o tai užtikrina jos universalumą.
Tačiau „Liberty Lifter“ projektas susiduria su techniniais ir eksploataciniais iššūkiais. Norint sukurti mašiną, galinčią veikti atšiauriomis jūrinėmis sąlygomis, reikalingos pažangios valdymo sistemos ir korozijai atsparios medžiagos.
Poreikis suderinti mažas gamybos sąnaudas su aukštu našumo reikalavimu taip pat yra didelis iššūkis. „Aurora“ taip pat turi užtikrinti, kad ekranoplaną būtų lengva valdyti ir prižiūrėti, o tai labai svarbu karinėms reikmėms atokiose vietovėse be išvystytos infrastruktūros.
Kaip pripažįsta „Aurora“ atstovai, „Liberty Lifter“ programos sėkmė gali turėti toli siekiančių pasekmių karinei logistikai ir už jos ribų. Ekranoplanas, apjungiantis orlaivio ir laivo privalumus, galėtų sudaryti sąlygas greitai pristatyti įrangą ir karius į vietoves be uostų ar oro uostų, taip pat paremti humanitarines misijas sunkiai pasiekiamose vietovėse.
„Aurora“ projektas, kuris yra ankstyvosiose plėtros stadijose, jau kelia susidomėjimą kaip potencialus proveržis transporto srityje. Jei DARPA ir „Aurora“ pasieks savo tikslus, „Liberty Lifter“ gali tapti naujos transporto technologijų eros simboliu.