Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2025-06-26 13:44
Taip ką ir sako ES šalys kurioms nusišvilpt ant JAV ir žydelio nuomonės kurkit palestinos valstybę, nubrėžiam ribas, o tada jau nebeturės teisės musulmonai kelti maišto ir atakuot žydelio. Tokiu atveju žydelis galės paskelbti karą ir ramiai drožt juos. Bet didžiausius prieš turim iš žydelio ir jav nes dar ne visas žemes užgrobė. Musulmonai su žydeliais buvo kartu tegul išdalina abiems ir bus ramu, o ne kaip dabar naglai viską žydui, o visi kiti dėkitės kur norit.
Benediktas 2025-06-26 14:44
Tai jei bus sienos arabų pripažinamos, tai nebus daugiau karų. Problema, kad arabai nepripažįsta. Taip, kaip rusai Ukrainos nepripažįsta.
donatasv 2025-06-26 15:18
Eik išsipaipaliok:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/United_ ... n_ES-10/23
Pasižiūrėk kas prieš jog palestina būtų pakviesta į jt bent jau kaip stebėtoja. Viskas yra priešingai nei tu kliedi slopina visais įmanomais būdais JAV ir Izraelis.
immortallt 2025-06-26 15:25
O kurioje vietoje sakiau, kad arabai teisūs, geriečiai ar nekalti?
Tavo, ir kitų, žydų mundurus plaunančių logikos klaida, kad karas/konfliktas buvo pasibaigęs. Nebuvo. Jis tęsiasi vis dar nuo Izraelio konflikto pradžios. Niekur nesakiau, kad teroristinis išpuolis teroristų, besislapstančių tarp palestiniečių, buvo teisingas ar taikos siekiantis, ar dar kažkoks. Aš kalbu apie priežastis, kodėl konfliktas yra, kad teisių šiame konflikte nėra, ir abi pusės pridarė šūdo. Kad žudymas civilių, tik gausina populiaciją, kurią lengva užverbuoti į teroristines grupuotes.
Dannas3, ateina, išskerdžia tavo šeimą, tada paaiškina, kad teroristai tavo mažamečiai vaikai buvo, ar kad teroristus dangstė. Praradai ne tik visą savo turtą, bet ir savo šeimą. Ne tik pripažinimo, kad nekaltos aukos buvo, bet absoliučiai jokio teisingumo sulaukti nulis šansų. Tu tikrai būtum ramus ir pasakytum, ai, mes patys kalti, ir atsiradus galimybę atkeršyti tiems, kurie išžudė tavo šeimą, tikrai nieko nedarytum? Tau tikrai tiek nieko nereiškia tavo šeima?
Benediktas, tu apie kažkokius popierinius dalykus spangsti ir visiškai išmeti laukan bet kokią žmogaus psichologiją, bet kokias tradicijas ir t.t. Jei tu turėtum partnerę ir vaikus, nebūtum oficialiai vedęs ir net nebūtų įrašyta niekur, kad tu vaikų tėvas, tau mažiau rūpėtų, jei juos nužudytų ir pareikštų, kad dangstė pavojingus nusikaltėlius? Taip ir įsivaizduoju, kaip būtum išsišiepęs ir padėkotum tiems, kurie juos nužudė, nes nu gi ant popieriaus tai jie nebuvo tavo šeima, o nusikaltėlius dangstančius nužudė. Tu tiek didelę svarbą tam suteikei. Ir tai kad nėra valstybės pagal vakarų standardus suformuotos, nereiškia, kad ten žmonės negyvena, nereiškia, kad jie neturi poreikių, jausmų ir t.t.
Vis imigruojant daugiau žydų kilo įtampa.... Kilo ne dėl to, kad žydų santykinai daugėjo, kilo dėl to, kad atvažiavo imigrantai, kurie ne žydus vietinius žemiau plintuso laikė ir negerbė, net nelaikė žmonėmis. Realiai tai Izraelio įkūrimas buvo ala vakarų pasaulio kompensacija už nacių vykdytą ir laiku nesustabdytą genocidą, kuo žydeliai pateisino palestiniečių vykdytą mažesnio masto genocidą.
Atidalijimas teritorijos į Palestiną ir Izraelį buvo padarytas. Kažkodėl Izraelis išsiplėtė už tų ribų. Kad išsiplėtė, tai kalti palestiniečiai, nes nesukūrė šalies Čia grynai pasiteisinimas - jinai pati kalta, kad ją išprievartavo, kodėl su tokiu trumpu sijonu buvo, arba, tai kodėl jinai viena vaikšto, jei nenori būti išprievartauta.
Problema, kad palestiniečiai nepripažįsta, kad teisėtai juos žudė ir išstūmė iš jų žemių? Tai čia kaip putleris ir trumpleris, kad ukrainiečiai kalti, jog karas nesibaigia, būtų pasidavę iškart, nebūtų senai jau karo Būtent, kad žydai čia yra panašiai kaip maskoliai, tik daug sėkmingesni. Ne palestiniečiai išsiplėtė žydų sąskaita, o žydai išsiplėtė.
Bet kokiu atveju, realiai matau 2 išeitis - masinis genocidas arba segregacijos panaikinimas. Palaikantys žydus vienašališkai prie masinio genocido, nes palestiniečiai valstybės nesukūrė pagal vakarų standartus, todėl jie techniškai net neegzistuoja.
Priminsiu, Gazos ruožo plotas yra ~10% mažesnis, nei Vilniaus m. plotas, o gyventojų 2,2 milijono. Skurdžiai gyvenančių gyventojų, kurie nuvaryti nuo savo žemių, kurias dirbo ir prasimaitino. Dabar nebėra ko dirbti, kad užtektų maistui. Turtas ir kapitalas iš jų buvo atimtas. Priėjimas prie rinkų - stipriai apribotas. Patys žydai suinteresuoti, kad jie skurstų, nes tai ir pigios darbo jėgos šaltinis, ir vis suteikia priežastis, kad užimti žemių (na kaip maskoliai darė ir Gruzijoje, ir kitose aplinkinėse šalyse, ir kaip bandė Ukrainoje pirma inscenizuoti), ir padeda kai kam valdžioje išsilaikyti. Viso sąlygos taip sudėtos, kad nesvarbu, kurią tautą įmesi į tas pačias sąlygas, kaip palestiniečius - gausi panašų rezultatą. Galbūt nebent jau būtų kita tauta išnaikinta per genocidą, ar visišką asimiliaciją, geriausiu atveju geriau pavyktų priešintis.
O kalbant apie tai kad teroristus dangsto, tai reikėtų nepamiršti gyventojų tankio fakto. Sukišk į tokį patį plotą kaip Vilnius ir visą ūkį, ir visus gyventojus, ir dar "karinius" objektus, taip, kad nepersidengtų. Gyventojai neturi pasirinkimo. Žydai, nenori, kad tą pasirinkimą ir turėtų bei toliau sėkmingai skurdina.
Benediktas 2025-06-26 15:50
O susitart del sienos demarkacijos - ne variantas? Nu jei žmonių kurltūra skiriasi, kodėl vieni ar kiti turi gyventi pagail kitų įstatymus?
Tau visu Izraelis viską daro. O karai su Egiptu? 6 dienų karas? Izrealeis - Dovydas, arabai - Galjotas. Izraleis tik 9 mln. Pastoviai arabai puola Izraelį. Palestiničiai, Gaza - yra proxy didelių arabų šalių.
Žmonių Gazoje gaila.
Jei rusai pultų pabaltijį ir NATO nukeknksmintų Kaliningradą - nafig jį Rusijai grąžinti. Tas, kas puola - turi būti nubaustas. Nenuostabu, kad Izrealeį puolė, o tas atgal daugiau pasiėmė. Nu ir gerai.
Tai skiriasi nuo rusų, kurie ir patys inicijuoja puolimą ir patys aneksuoja.
Hmz 2025-06-26 15:51
ir evakavęs savo kolonistus. Nepriklausomybė pasibaigė tuo, kad Hamas ir Fatah grupuotės ėmė muštis dėl valdžios ir pleškinti raketomis į Izraelį.
Dannas3 2025-06-26 15:53
Paklodes paklodem, bet suma sumarum viskas prasidejo kieno skerdynem? Nuo to, priminsiu ir prasidejo sis karas. O kad bombarduoja namus, nes kitu atveju tektu, paaukot kur kas daugiau kariu gyvybiu, del ten prispestu daugybe spastu. Cia tolimas palyginimas, butu kai usa numete atomine, kad isvengt daugybes auku galimoj invazijoj. Kitaip tariant baisu, bet daugmaz vyksta karo taisykliu remuose.
O kas ten per zmones, kad ju nenori niekas pasidomek Jordanijos atveju.
immortallt 2025-06-26 16:56
Sienų demarkacijos Tai žydai atiduotų 80% savo dabartinės užimtos teritorijos? Ir net jei atiduotų, likusioje teritorijoje vis tiek gyveno palestiniečiai, iš kurių buvo atimtas turtas.
Kultūra skyrėsi ir iki atsiradimo Izraelio. Tada problemų nekėlė.
Segregacija niekada nesprendžia konfliktų. Pasižiūrėk Singapūro istoriją, kai buvo natūraliai susizonavę pagal gyvenamąją vietą skirtingos tautos ir tarpusavyje pjaudavosi, iki kol vos ne prievarta sumaišė visus, ir baigėsi konfliktai (su ekstra priemonėmis). Iš artimesnių šalių, pasižiūrėk Airijos istoriją dar ne tokią ir seną.
Užpuolė pirmas tai Izraelis. Prieš daugiau nei 50 metų. Įšokęs ir įkūręs valstybę. Ir nereikai suplakti visko į vieną vietą. Palestiniečiai, Iranas, Egiptas ir t.t.
Ir yra du dalykai - ieškojimas teisių (nėra ten teisių), ir siekis pabaigti konfliktą (palestiniečių pusėje yra pakankamai daug nenorinčių pabaigti konfliktą, dar klausimas ar jie iš tikrųjų palestiniečiai, ar tiesiog išorės jėgų kuruojami, bet žydai tuo labiau nenori pabaigti konflikto). Sakyti, kad žydai teisūs ir ginasi po Spalio įvykių, bet nutylint prieš tai vykdytus nusikaltimus žmoniškumui ir net karo nusikaltimus, po kurių niekas nesulaukė realių bausmių, o aukos nesulaukė ne tik kompensacijos, bet ir atsiprašymo, tai kažkaip patogu. Čia kaip sakyti, aš gyniausi ir su beisbolke jam tvojau, nes jis man į koją įspyrė, nutylint, kad prieš tai tyčia jo žmoną su veikais į griovį nuspyrei.
Hmz, "geranoriškai pasitraukęs iš Gazos ruožo" 50 metų viską naikini, užtikrini, kad nebūtų net galimybės formuotis struktūromis ir staiga pasitrauki bei sakai, darykit ką norit žmonėms, kur kiekvienas praradęs bent 1 artimąjį nuo žydų rankų, ir dar beveik kiekvienas praradęs savo, ar tėvai/seneliai praradę turtą dėl žydų veiklos. Kažin, ko galima tikėtis. Čia kaip iš granatos ištraukti žiedą, įmesti į kambarį ir vaidinti nustebusį, kad granata sprogo.
Dannas3, matau pasisakai už masinį genocidą.
JAV atominės numetimas ir nelaikomas labai jau moraliu ar pan., tiek pilotai, kurie fiziškai numetė, tiek sukūrę branduolinį ginklą tuo nesididžiuoja. Čia nekalbant apie tai, kad JAV oficialiai atsiprašė už tą įvykį. Taip pat kiek teritorijos Japonijoje JAV užėmė? Šaliai buvo leista atsistatyti, ir vis tiek prireikė laiko, kol santykiai tarp japonų ir amerikiečių susinormalizavo. Palestiniečių diskriminacija ir žudymas vyksta jau daugiau nei pusę amžiaus ir tai niekur nedingo. Ekonominis žlugdymas tęsiasi. Teritorijų atiminėjimas tęsiasi. Taip, tarp palestiniečių yra teroristų, bet tai kaip "tvarkosi" konflikto nesprendžia, teroristams ką užverbuoti populiacijoje tik didina.
Ir šiaip pamąstymui, Izraelis turėjo duomenis iš anksto, apie spalio mėn. planuojamą išpuolį, bet absoliučiai nieko nedarė, dar net dviprasmiškos info yra, kad kaip tik apsaugą sumažino. Kažin kam tai naudinga buvo?
O tai lenkai be apribojimų priima ukrainiečius?
Benediktas 2025-06-26 17:21
Kaip jie gali pabaigti, jei ne nuo jų priklauso. Atsisakyti savo valstybės?
Ok susimaišai su arabais šachmatiškai. Ir kadangi žydai yra didesnės organizacijos - jie pradės viską organizuoti, nes geriau supranta, kaip viskas veikia - arabai vėl bus nepatenkinti, kad žydai ima valdžią, kad nenori gyvent amebos būsenoje. Žiūrėk, jau žydai prastūminėja labiau sau palankius įstaymus, na nes tiesiog labiau organizuoti. Vėl arabai jausis nuskraustais. Tai geriau jau tureti savo atskiras valstybes ir gyventi, kai kikevieni nori. Tu nenori gyventi su kaimynais, tose pačiose patalpose, tu nori gyventi, kaip tu pats nori. Ar tu nori kartu gyventi kartu su kita tauta kuri tau nurodinetu, kaip tu turi gyventi.
Neisivaizduoju, kad rabams su žydais susimaišius šachmatiškai, arabai būtų organizuotiškesni tvarkyti buitį valstybėje bent panašiame lygyje, kaip žydai. Galiausiai visitek gausis komunos, o paskui pagromai, genocidai. Protingų daug kur nemėgsta.
Izraelyje iš 9mln, 2 mln arabų - žydai su arabais moka sugyventi. Arbai su žydais - nelabai.
Aš tai matau - jei Irane pasikeičia režimas, viskas išsispres, nes Iranas finansuoja. Rusija irgi finansuoja, pila žibalą.
Rusija per neapykantos kurstymą ir pagalbą arabams - turi ten įtaką arabų pasaulyje, kaip draugo, sąjungininko. Todel gali buti, kad be pasikeitimo Rėžimo Rusijoje, konfliktai žydų su arabais irgi neibaigs.
O Gruzijoje *yderai pasodino opozicijos lyderius.
Dannas3 2025-06-27 07:53
Matai ukrainieciai Lenkijoj nesijungia i sukarintas grupuotes ir nebando nuversti lenku valdzios, skirtingai nei palestinieciai. Kitaip sakant nekanda i ranka is kurios valgo. Man zinok tikrai ju gaila, nesuprask klaidingai. Bet kol valdomi tu kuriu tikslas sunaikinti izraelio valstybe, tai jie patys yra atsakingi, kad leido tokiems ateit i valdzia. Jie patys juos issirinko.
immortallt 2025-06-27 09:15
Kaip "bully" gali pabaigti patyčias mokykloje?
Vat akivaizdžiai ir rodai, žydai prastūminėja SAU palankesnius įstatymus. Štai aiškus diskriminacinio mąstymo pavyzdys. Tai ir yra problema. Tai čia Lietuvoje būtų pavyzdys, kad aukštaičiai arba vilniečiai sau palankesnius įstatymus priiminėti, išnaudojant likusią Lietuvą.
Absoliučioje didžiojoje dalyje šalių, gyvena daugiau nei viena tauta vienoje šalyje. Problema ne iš tautų skaičiaus, ir net ne iš religijų skaičiaus kyla.
Gyvena 2 mln. arabų, bet nuolat susiduria su diskriminacija. Gyvena, nes nori fiziškai geriau gyventi. Ar tu galvoji, kad Gazos ruože visi 2 milijonai norėjo spalio mėn. išpuolių? Ar galvoji, kad jie turi būti dėkingi, už nužudytus artimuosius ir kad turtą atėmė, bei suvarė į rezervatą?
Iranas naudojasi žydų sudaryta situacija, kai dešimtys tūkstančių asmenų, esančių beviltiškoje situacijoje, neturintys ko prarasti, ir nekenčia žydų už tai, kad sugriovė gyvenimą. Dabar tokių gretos dar išaugo.
Izraelio, religinės segregacijos pagrindu iš vis neturėjo būti, tada nebūtų buvę tokių konfliktų apskritai. Čia yra ėjimas prieš "gamtos dėsnius", ir tai kainuoja daug kraujo. Ir tai naudinga tik žydams, kitų sąskaita.
immortallt 2025-06-27 09:18
Tai kodėl gali valdyti kitų šalių remiamos teroristinės grupuotės? Nes daug viską praradusių, nusivylusių teisingumu ir nematančių kito kelio. Tad nužudo žydai dar 60k+ žmonių, kad atsirastų dar bent 20k+ tokių lengvai užverbuojamų asmenų. O kur dar praradę viską, nes vėl išvaryti iš namų/sugriauti namai? Kiek dar žuvusių dėl humanitarinės krizės, kurių niekas net neapskaito?
Dar kartą, niekur nesakiau, kad musulmonai yra geri ir nekalti, sakau, kad žydai nėra geri ir nekalti taip pat, gal net blogesni šioje situacijoje. Ir žydai nenori ieškoti išeities, jiems tai nenaudinga, nes tektų ne tik stabdyti ekspansiją (kad ir lėtą), bet ir kai kam valdžią išlaikyti gali pasirodyti per sudėtinga.
Benediktas 2025-06-27 09:41
2mln arabų gyvena Izraelyje savo noru, o ne Gazoje. Aš kalbu apie arabus, kurie gyvena pačiame Izraelyje.
immortallt 2025-06-27 10:30
Taip, savo noru gyvena. Ir susiduria su diskriminacija. Dėl diskriminacijos pilna įvykių dar gerokai iki Spalio mėn. įvylių.
Dar 2 milijonai gyvena koncentracijos stovykloje, pavadintoje Gazos ruožu.
Vis bandai nupiešti, kad žydai yra geri ir teisingai besielgiantys. Nėra jie tokie. Jie yra absoliučioje galios pozicijoje, tai jiems leidžia organizuotai vykdyti didelio masto operacijas, o palestiniečiai neturi šansų nei atsilaikyti, nei organizuotai pasipriešinti. Atitinkamai, lieka terorizmas. Terorizmo šaknis panaikinti - niekas nenori. Nei Iranas ir pan., nei pats Izraelis, nes Izraelyje esantiems valdžioje palanku, visuomenei rodo va vyksta konfliktas, todėl mes darome XXXXXX dėl to. Ir taip pateisinti gali viską. Aišku, kita pusė, kad dabar tą konfliktą išspręsti būtų sunku. Labai labai sunku. Nes dauguma žydų irgi nepalaikytų siūlymo atsisakyti dalies užgrobtų žemių, kai tektų savo namus atiduoti, ne esmė, kad būtent taip tas žemes žydai ir įgijo - atimdami iš palestiniečių namus ir pragyvenimo šaltinį.
Benediktas 2025-06-27 10:38
Net jei Izrealiečiai elgtųsi su arabais ideialiai, kaip 7 mln Kristų, Dievo sūnų - terorizmas prieš Izrealį nedingtų. Nesu toks naivus. Net ir šventieji turėtų imti kalaviją ir gintis. Gal jiems geriau pavyktų apsigint, be aukų.
immortallt 2025-06-27 12:03
Tai šitie tavo šventieji jau prisimosavo kalaviju ir kai kuo mažesniu.
Tai gintis reiškia atimti žemes, turtą ir išvaryti civilius nuo žemės, o jei geruoju neišeina, išžudyti brutaliai visus, kad kitas kaimas pats pasitrauktų? Jei žydai gintųsi, būtų sukūrę demilitarizuotą zoną, kurioje būtų likę gyventi palestiniečiai, bet patekimą į zoną kontroliuotum, ir neleistum toje zonoje jokių ginklų. Bet ne tai buvo padaryta. Palestiniečiai nuvaryti/nužudyti, atkeldinti savi žydai. Ir ne, tai ne gynyba, tai okupacija ir plėtra. Tai čia nėra jokios kalbos apie elgimąsi idealiai. Tu nori, kad palestiniečiai būtų dėkingi už nužudytus artimuosius, už atimtą turtą ir žemes (iš fizinių asmenų, net ne apie valstybę bendrai aš), ir tada nuolankiai nuleidę galvą dirbtų žydams? Nori, kad palestiniečiai būtų kaip paleckis, kuris aiškina, kaip prie sovietų buvo gerai, ir kokie sąžiningi ir dori buvo maskoliai, o kas blogo buvo, tai "savi šaudė į savus". Ar gal dar pasakysi, kad Lietuvos nepriklausomybė buvo klaida ir maskoliai gali dabar atsiriekti žemės kiek nori?
Benediktas 2025-06-27 12:23
Maskoliai niekad pas mus negyveno, ir mūsų mentalitetas skirtingas. Gerai jie turi savo valstybe ir mes savo turime.
Pas tave logika pastatyta, kad Izraelio turi nebūti, kaip pas arabus - ką bepasakysiu, bus blogai vis tiek.
immortallt 2025-06-27 13:17
Izraelio ir nebuvo 3-4 tūkst. metų. Tada atėjo, ir jau esamų gyventojų teritorijoje sugalvojo, kad čia bus Izraelis. Pripaišė kažkokias susigalvotas sienas, kažkiek pagal žydų/musulmonų tankius niekur kitur pasaulyje neegzistuojančio komplikuotumo sienų ir susigalvojo, kad veiks. Iš tikrųjų žydai manau patys žinojo, kad neveiks, tik reikėjo fasado, kad va kaip gerai viskas bus. Nes turėdami planų prisikviesti žydų iš viso pasaulio keliolika kartų viršijant vietinių žydų skaičių, sutilpti į tą plotą neturėjo galimybių.
Kitaip sakant, taip, neturėtų egzistuoti nei Izraelis, nei Palestina atskirai. Tik panaikinus šitą skirtumą (panaikinti reikalingas planas kaip tą padaryti per kažkokį tai laiką, kuris turbūt truktų porą dešimtmečių bent).
Tave, kaip žmogų, tenkintų, kad nu žiūrėk, išskerdžiau pusę tavo giminės, prieš tai išprievartavęs ir tavo nepilnametes mergaites, tada atėmiau namus ir žemę, gyvulius ir viską, kas bent kiek vertės turėjau, išmečiau gyventi į prasčiausias žemes be infrastruktūros, kurk ten savo valstybę ir būk dėkingas. Čia kalba ne apie tai, kad žydai, savo gyventose teritorijose atsiskyrė ir gyveno. Čia kalba apie virš pusės amžiaus trukusias opresijas, turto atiminėjimą ir žudymą, žmones išvarytus iš namų, ir tu aiškini, kad čia tik palestiniečiai nemoka normaliai gyventi. O tai kodėl palestiniečiai negali daryti to paties kaip žydai, ir atiminėti iš jų turtą, juos žudyti?
Pas mane logika pastatyta suprantant, skriaudas ir neteisybę padarytą prieš palestiniečius, ir suprantant, kad palestiniečiai, kurie turi teisėtus lūkesčius į savo žemes, nuo kurių buvo nuvaryti žydų, taikos tarpusavyje neturės, kol neišmoks dalintis. Problema, kad žydai dalintis nenori, o palestiniečiai iš pradžių dar ir sutiko dalintis, bet dabar irgi nenori. Ir sakyti, kad stipresnis yra teisus ir geras, nes jis stipresnis, nu come on...
Kitas kelias, yra visiškas sunaikinimas kitos pusės. Kadangi žydai per stiprūs, tai tik masinis palestiniečių genocidas. Bet tada aplinkinės musulmoniškos šalys nebus labai jau draugiškos. Vakarų pasaulis ir gali išreikšti susirūpinimą. O kodėl kitos šalys neįsileidžia tų palestiniečių visos masės? Todėl, kad ten irgi su savais tikslais, pvz., neleisti Izraeliui pasiimti visos palestiniečių žemės, arba siekiant silpninti Izraelį, ar siekiant pasipelnyti iš nelegalios prekybos ir t.t., tai niekaip nenuima atsakomybės nuo žydų, ar nepadaro jų teisiais, ar gerais šitame konflikte.
O tai LDK kas sunaikino, kad sakai, jog maskolių negyveno Lietuvoje? O sovietmečiu ką atkėlė gyventi?
Ir šiaip, turtingiausios šalys yra tos, kuriose yra tautų katilai.
Dannas3 2025-06-27 13:21
Immortal as visiskai sutinku, kad cia nera sventu ir butu kvaila grieztai uzimti viena pozicija, kai abi puses turi logisku argumentu ir kontraargumentu. Man dauguma zinomi, nes neuzsidares i echo chamberi. Girdziu abi puses. Bet nereikia pasiduot ir tom propagandinem klisem redukuojant savokas kaip pvz apie koncentracijos stovykla. Koncentracijos stovyklose zmones nesidaugina kaip triusiai.
Benediktas 2025-06-27 14:43
Taip, bet kur savo noru žmonės suvažiuoja - Amerika. Kur kažkokia idėja apjungia žmones. Noras gerai gyventi, noras būti su protingiausiais, geriausiais, talentingiausiais, technologijos, kultūriškumo įvairovė, karjeros galimybės.
Rusijoje irgi tautų katilas, bet gerai negyvena.
O tu siūlai per prievartą sumaišyt žydus su arabais - tada bus tikrai gerai. Ir kas tai padarys? Anglai su prancūzais?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ruošiamės atsakui.“ Iranas pranešė, ką darys