Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
BishopaZ 2010-04-11 17:23
Keista čia pas jus diskusija
Kodėl Jūs nesugebate priimti prielaidos, jog jei kokia nors aukštesnio išsivystymo civilizacija ir gavo tą mūsų žinutę. Jie pagal tai galėjo nuspręsti koks yra mūsų išsivystymo lygis ir gal būt su tokiais "atsilikėliais" jie nemato prasmės bendraut, gaišti laiko ar šiaip taip bando mus apsauguoti.
Be to netgi jeigu visoje visatoje yra viena protinga gyvybės forma, tik tokia kaip mūsų (kas būtų fantastiškai neįtikėtina, vien žemėje jau buvo rastos gyvybės formos, kurioms deguonies visai nereikia), tai dar nereiškia kad tik mes vieni čia esame
Galbūt ta civilizacija jau pasiekė didelių aukštumų ir mes-projektas žemė esame tik jų naujas eksperimentas. Kas tai gali paneigti a?
Pihas 2010-04-11 17:30
Dar sakė, kadangi negalime judėti greičiau už šviesą, tai teko padidinti šviesos greitį
Mitas 2010-04-11 20:56
Pritariu, BishopaZ +1.
Muskietininx 2010-04-11 21:21
-1 - BishopaZ.
Kodėl tu negali priimt tų prielaidų, kurias aptarėm mes ? Kai atsakysi į tą klausimą, tada manau ir suprasi kodėl mes nesugebam priimt tavosios. Nors iš esmės čia galėtų būti tik dar vienas fantastinis variantas. Logiškiausias yra tas, kad mes esame tiesiog dar nematomi. Arba tos mūsų taip norimos civilizacijos yra taip toli, kad niekad su jų atstovais ir nesusisitiksim. Pirmoj pastraipj vėl matau kažkokią sąmokslo teoriją, kurios daugelį taip traukia.
BishopaZ 2010-04-11 21:53
na mano prielaidos neatmeta kitų galimybių, dalis (tik dalis) tavo anksčiau minėtų dedasi esą absoliučiomis, o tai jau savaime nėra neteisinga.
O kas dėl sąmokslo teorijų, pirmas minėtas variantas su tuo neturi nieko bendra. Pagalvok logiškai ko pirmiausia būtų prašoma iš kitos civilizacijos... tiesiogiai ar netiesiogiai - ginklų arba bent pritaikymo ginklams. Taip, kad labiau išsivysčiusi, gero linkinti civilizacija nesikištų, o paliktų viską savieigai.
Bob Dean 2010-04-11 23:21
Visada yra įdomūs tokie straipsniai, tik kad dažniausiai po jų iškyla daugiau klausimų negu randame juose atsakymų. Mano nuomone, kad ir užmegztume kokį ryšį su kitomis civilizacijomis tai yra tiesiog nedidelis šansas, kad menkas žmogelis išgirs tą naujieną per televizorių ar pamatys straipsnį su tokiu turiniu pasiremiančiais faktais: „ Mes - nevieni“! . Tiesiog pasaulyje visada atsiras priemonių nutildančių tokius sensacingus faktus.Tiesa sakant daugelis žmonių iki šiol mano kad mes gyvename demokratiškose šalyse, ir jei kas neįtikėtino įvyks pasaulyje visuomenė privalo tai žinoti, gaila, bet valdžia kitokios nuomones šnekant apie tai( turiu omeny didžiąsias pasaulio šalis, kurios daugiausiai įtakoja).Pirmiausia, valdžia tikrai nenorėtų paleisti tokią informaciją i viešumą, nes mes nesame jai pasiruošę, kaip jums atrodo žmogus reaguotu jei susidurtu akis į akį su kokiu ateiviu, kurį matydavome tik per kokius filmus?Faktas, kad verktų kaip vaikas ir bėgtų neatsigręždamas.Tiesa sakant dabar yra tiek medžiagos išleista apie UFO, kad žmogus nemoka atsirinkti.Jis kad ir išvystu kažką anomalaus, jis bet kokiu atveju tai neigs: „ neblogas montažas - fake“ .Net toj pačioj youtubeje yra vaizdų įrodančių, kad mes esame ne vieni (neprašykit nuorodų, jei tikrai norės kas ieškoti, tai ir ras).Pasaulyje yra žmonių, kurie yra buvę aukštose pareigose ir visiškai atvirai šneka apie sukauptas slaptas žinias apie UFO, bet kam tai įdomu šiais laikais?Kol žmogus nepalies, kol jis nepamatys savo akimis, arba kol nepamatys tos sensacingos informacijos intensyviai rodant televizijos ekranuose tol ta žinia nebus plačiai diskutuotina ir įvertinta.Žmogui reikia paduoti informacija į burna, sukramsnoti , o tik tada jis ją nuryja ir dar neaišku kokią, nes manipuliuoti žmogumi šiais laikais nėra jau taip ir sunku.
Tuo labiau, jei ir gautume koki signalą atgal, ar mes suprastume jį , o gal mes jį esame seniai gavę, bet tiesiog mes jo nematome arba nieko nežinome apie jį? Gal mes senu seniausiai su jais bendraujame ar apie juos daug žinome, tik tiesiog tai neprieinama kiekvienam piliečiui? Mano subjektyvia nuomone jie jau seniai mus stebi ir tikriausiai stebi ne kaip i atskira civilizacija, bet kaip i zoologijos soda nemokantį susitvarkyti pirmiausia su savomis problemomis ir žinoma mąstantį gan primityviai.Ir dar klausimas, kieno yra šis zoologijos sodas , bet čia jau atskira tema .
Mona 2010-04-12 18:21
Bob Dean, Tu ateivis?
Nightbringer 2010-04-12 19:58
Pradėkim dar kitus ateiviais įtarinėti...
O kodėl ateivius visi laiko super-protingais? Jie gali pasirodyti apskritai apgailėtini mums. Kaip parodoma filme ,,9 rajonas".
P.S: Bet kokia pakankamai pažengusi technologija yra neatskiriama nuo magijos. Autorius: Arthur C. Clarke
enzim 2010-04-12 20:00
Va geras straipsnis Scientific American žurnale http://www.scientificamerican.com/artic ... life-quest ir jo rusiškam vertime http://www.sciam.ru/article/5700/
Muskietininx 2010-04-12 20:12
Va čia galim ginčytis. Tie ateiviai, 9 rajone, į žemę atskrido patys. Jie susikosntravo didžiulį erdvėlaivį ir sugebėjo atskirst į žemę. Tu manai, kad tai sugebėtų kvaili ateiviai ? Aišku, ta didžoji jų populiaciją ten vaizduojama tirkai kvailai, bet galbūt tai lėmė tokios sąlygos ? Jų biologija, mąstymas visiškai skiraisi nuo mūsų, todėl jie mums gali atrodyt primityvūs. Bet pažiūrėk kaip protaują jų lyderiai ? Tas jų valdovas su savo atžala. Galiausiai jiems pavyko pabėgti iš žemės ir jie pažadėjo sugrįžt. Šiaip iš pradžių filmas man nepatiko, pats filmavimas ir siužetas labiau priminė dokumentinį filmą, o ne fantastiką. Bet paskui apsipratau ir viskas buvo labai gerai. Darbar reikia laukt antros dalies.
narkez 2010-04-13 01:57
Giedrius.S 2010-04-13 02:53
Populiacijos susiaurėjimai neišvengiami ir natūralūs. Ką ypač reikėtų turėti omenyje, tai, kad populiacijai sumažėjus iki dviejų individų, jos tolesnis vystymasis nėra įmanomas (jei kartais pasirodytų tokių mitų, kaipNojaus arka ar Jonos gyvenimas banginio pilve tris dienas mėgėjų) Dėl incuchto ir to paties genofondo.
BishopaZ 2010-04-13 16:32
taigi taigi labai gerai viskas išdėstyta, belieka pritarti
enternald 2010-04-13 21:01
@narkez
Įdomi įdėja, kad gyvybė buvo sukurta radijo bangų pagalba, tačiau man tai kyla klausymas: Jei taip, kokios energijos reikia kad būtų sukurta gyvybė ir jei tai buvo daroma netikslingai, energijos reikėjo dar daugiau, nes ji nebuvo sutelkta į vieną sritį ( o jei buvo sutelkta, kaip paaiškinti abiotinius procesus, ir jų valdymą (nebent gyvybė buvo palikta likimo valiai (tada galioja 1 variantas)). Bet šiaip sutinku su idėja.
Apie daugiapolius nelabai turiu ką pasakyt mes tiesiog jų nenaudojam, gal ir dėl šių priežasčių, bet čia irgi sutinku. Kliūtys kvantiniam kompiuteriui yra būsenų stabilumo trūkumas. Bet akivaizdu, kad daugiau pozicijų turintys veiksniai būtų našesni už paprastą sistemą. Bet jūsų pateiktame šaltinyje ir buvo pasakyta priežastis: sunkus pozicijų išlaikymas. Vadinasi ne visada apsimoka ir yra prasmės naudoti tokią sistemą, o sudėtingomis sąlygomis sąlygomis tokia sistema per sudėtinga ar neįmanoma. Kita vertus kalbant apie biologiją yra hipotezių ir eksperimentų įrodančių (besistengiančių įrodyti ) kvantinius efektus Žemiškoje gyvybėje (fotosintezė (įrodyta) , galimai ir kiti procesai). Dėl žmogaus suvokimo: dvipoliškumas gal tik lengvesnis būdas informacijaiu gauti (bet ne našesnis). Tai gali būti ir nesusiję su vien dvipolišku mąstymu. Bet kas dėl to kad mažai tiriamas daugiapoliu signalas pilnai sutinku. (Žinoma su prielaida, kad signalas egzistuoja ir yra siunčiamas).
rwc 2010-04-14 12:42
Parodyk faktinę klaidą. Beveik visos religijos paremtos antropijos principu, įskaitant Nibiru ir visas spontaninio atsiradimo bei lokalios fizikos teorijas.
Taigi, realijos neiškreiptos - tik pateikta visų tų SETI nesąmonių apžvalga, nepamirštant ir pirmapradės kilmės - vilties ar baimės, kad yra "kažkas anapus".
Cuteless 2010-04-14 14:09
O kaip šitas signalas? :
enzim 2010-04-14 20:24
Štai kai kas mano, kad esam tikrai pakankamai unikalūs http://www.scientificamerican.com/artic ... mp-of-coal
rokazaz 2010-04-14 21:29
Mhz, nana, idomu kas galu gale isaiskes, jei isvis kas isaiskes, bent musu laikais
thatsmeLT 2010-04-15 11:58
As tai manau, kad tas laivas net ne jiem priklause, tie ateiviai buvo kazkokie darbininkai ar vergai gabenami kazkur dirbti, o uz laivo "vairo" pasodintas apmokytas darbininkas. O tu kas laiva state tame filme neparode. Cia mano versija tokia
Wolfy 2010-04-15 15:03
Man irgi panasiai atrode,nes filme ateiviai tikrai ne is protinguju.Jei kovoja tarpusavyje, del kaciu maisto ir savo gaujas ikure turejo.Dar beje, jei taip juos lengvai isgaude ir i geta uzdare.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Česlovas Šimkevičius. Nesuvokiama tyla