Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Andrius.V 2008-01-16 16:51
Iš filosofijos srities. Filosofija ir lieka filosofija, ji nesusijusi su fiziniu pasauliu tiesiogiai, nors pirmas pasaulio pažinimas nuo to ir prasidėjo
"Išliko tik akmeniai pastatai, sienos - jos vis dar randamos." Na tai, negirdėjau/nemačia uniekur tokių faktų. Pacituok keletą mokslinių šaltinių arba bent duok į juos nuorodų
"Reikia pasidomėti, būti tolerantiškam ir logiškam prieš rašant beverčius komentarus." - būtent tai jums ir taikytina, nes šiek tiek prasilenkiama su logika Juk jau begalės kataklizmų ir katastrofų turėjo įvykti dar iki 2012 metų. Ir tokie žmonės kaip jūs tai laikė didžiausiomis tiesomis (pagal tas pačias religijas ir pan.) Bet to nebuvo. Apie metafizinius dalykus reikia kalbėti filosofijos srityje, o ne tiksliųjų ir gamtos mokslų.
O kad kažkas kažkur "rašė", tai jokiu būdu nereiškia, kad tai turi būti, tuo labiau kalbant apie religijas. Kiekviena religija turi savo istorijas ir pasakojimus, savas datas ir t.t. Tai kodėl tu pasirinkai būtent šią? Nes kažkas taip pasakė? Apie tų pačių Majų kalendorių yra pilna interpretacijų: vieni interpretuoja vienaip, kiti kitaip. Dabar ant bangos 2012 metų pabaiga, nes tai artimiausia data Ir kalendorius yra "interpretuojamas", nes niekas visiškai nėra išsiaiškinęs jų . Tai ir yra svarbiausia. Juk net Biblija yra literatūros kurinys, kurį visi savaip interpretuoja ir tai priklauso nuo pačio žmogaus požiūrio į pasaulį.
Kalbėdamas apie pasipelnymą turėjau galvoj ne apie laikus prieš krūvą metų, bet dabar. Kad kažkas paima kažkokį faktą tik iš kažkokios vienos konkrečios religijos ar kultūros ir tai pateikia kaip vienintelį nenuginčyjamą faktą. Pasaulyje krūvos religijųm krūvos kultūrų ir tikrai ne jos visos pranašauja pabaigą 2012, yra šūsniai, kuriose pabaigos turėjo būti jau žymiai seniau, ar dar vėliau. Tai kodėl pasirinkai būtent vieną šią? Et beviltiška...
Bėda ta, kad linksmiausia dalis ir prasideda skaitant tariamus "faktus" apie Nibiru planetą dar vadinta Planeta X. Pvz., yra klaidingai pateikiamas faktas apie tai, kad dar 9-ame dešimtmetyuje buvo iškelta Planetos X, tokio dydžio, kaip Jupiteris (kaip teigiama apie tariamą Nibiru) hipotezė dėl to, jog buvo nesuprantami Neptūno ir Urano nukrypimai, kurie galėjo būti dėl taramiai juos veikiančio kito didelio kūno (teoriškai jis turėjo būti tris kartus toliau nuo Neptūno, nei pats Neptūnas nuo Saulės). Tačiau iš Voyager 2, 1989 metais praskriejusio pro Neptūną, duomenų buvo šiek tiek pakoreguota Neptūno masė, tad toliau atlikus milžinišką matematinį darbą visi netikslumai buvo pataisyti.
Tačiau taip, nėra jokios teorijos, kuri paneigtų, kad toliau Plutono negali būti jokios planetos. Tai tikrai įmanoma, tačiau ne tokio dydžio, kaip teigiama apie Nibiru (atmink, jog gravitacinė sąveika labiau pasireiškia dideliems kūnams ir visas Saulės sistemos modelis yra sudarytas įvertinant ir planetų tarpusavio sąveiką). Taip pat teigiama, jog ji juda į kitą pusę, nei saulės sistemos planetos, ir, dar geriau, nuo 2009 galima bus ją matyti kaip neryškų rausvą objketą Įdomu? Man irgi, bet tas rausvas objektas yra Marsas. Dėl to, kad Žemės ir Marso orbitos yra ekliptinės, o ne griežtai apskritiminės, ir dėl to, jog Žemė ir Marsas apie Saulę aspkrieja skirtingais periodais, iš Žemės susidaro toks įspūdis, kad Marsas juda kilpomis, galu galem pakeičia judėjimą į priešingą, kas kaip tik dabar po truputį ir vyksta (daugiau apie Marsą: http://en.wikipedia.org/wiki/Mars ).
Ir taip toliau ir panašiai Kažkas susirado faktą, jį sumaišė su visokio mistorijom ir paslkleidė žmonių tarpe, kurie žino tik tas istorijas, bet ne faktus
Sokantis Debesis 2008-01-16 16:56
-
Andrius.V 2008-01-16 17:31
Beje, pamiršau paminėti, kad Majai labai tiksliai mokėjo apskaičiuoti Veneros ciklą, su ja siejo daug kultūrinių dalykų. Taigi Venera danguje taip pat matoma kaip rausvas taškelis, atrodo kaip rausva žvaigždė. Žvilgtelk, kaip atrodo iš Žemės Veneros judėjimas: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Venus_pentagram.png O kas bus 2012 metais? Venera praskries tarp Žemės ir Saulės. Taip jau buvo 2004 m. Daugiau čia: http://en.wikipedia.org/wiki/Transits_of_Venus
O apie baktunus. Taip, jie užrašė, kad 2012 m. baigsis 13 baktunas (nežinantiems skaitytojams baktunas Majų kalendoriuje reiškia 394 metų periodą). Bet jie niekur neu-rašė, kad tais metais ateis pasaulio pabaiga Pasaulio pabaigos tais metais idėją iškėlė Naujojo amžiaus religinio judėjimo davisinis lyderis José Argüelles. Jis paėmė teisimgą faktą, bet ji pateikė neteisinga forma.
Ir pabaigai, tu juk remiesi faktais, kuriuos kažkur perskaitei ar tau kas nors pasakė, taip? O iš kur jis tuos faktus gavo (tarkim nagrinėjant Majų civilizaciją)? Iš archeologų ir su tuo susijusių žmonių, kurie užsiima Majų rašto šifravimu, tekstų vertimu, kultūros analizavimu. Prieš nepilnus metus "USA today" leidinyje buvo išspausdinta:
centru (žiūrint projekcijomis). Tai įvyksta kas 26000 metų. Tačiau nėra jokio pagrindo kažkokiems neišpasakytiems kataklizmas, tuo labiau, kad Atlantida pagal turimus pasakojimus ir istorijas turėjo sunykti prieš ~10000 prieš Kr., t.y., beveik viduryje šito "ciklo".
"Labiausiai nepatinka, kai žmogus, nieko nepasidomėjęs, iškart pavadina tai "nesamone". Taip tikrai teršiamas mokslo vardas." - tai dabar laikai mane "nepasidomėjusiu"? Smarkiai klysti. Mane nuo vaikystės domina tokie dalykai, juk tai penas vaizduotei! Matyt jūs esat mažiau pasidomėjęs/usi mokslu, todėl teikiate pirmenybę tokiems dalykams
Harm 2008-01-16 18:19
Ach tu, protingasai. įdomu skaityti tavo komentarus-straipsnius.
Anonymous 2008-01-16 18:22
Andrius.V
Butent as ta pati pakalvojau perskaites "Nusisneku?" komentara... Beje jis turbut ir pries 2000 mane jog viskam galas...
Anonymous 2008-01-16 18:28
Man keista skaityt kad taip bandot visi atskirti religija nuo mokslo!!!
Kokia yra pagrindine religiju esme, paaiskinti mus supanti pasauli.
O kokia mokslo esme, manau ta pati.
Karas tarp religiju kaip ir karas tarp mokslo ir baznycios
Yra tik vienas dievas o moksle yra tik viena tiesa.
klaupiuosi as pries moksla
Anonymous 2008-01-16 20:59
cia tai laukia reikalas idomus,tik idomu ar zmonijai nepakenks tas saules aktyvumas?itariu bus idomu nes aprasymas tai gan toks siurpokas
Agorks 2008-01-16 21:15
Ponas blyne tu sakai, kad religiju esme, paaiskinti mus supanti pasauli, o tas aiskinimas skamba taip - "Viska sukure dievas ir todel nieko keist nereikia" nu jo lengvatikiams plaut smegenis . O as sakau, kad dievo nera yra zmogaus vidine, pasamones jega. (Arciausiai to budizmas).
P.S Andrius.V respect ir toliau taip
Nusišneku? 2008-01-16 21:28
Apie Atlantida - http://www.lost-civilizations.net/atlantis.html Šeip tos sienos, kurias minėjau, buvo rasato nardytojų, Karibų jūroje. Bet juk niekam neįrodysi, kad ten Atlantidos sienos, galima tik daryti hipotezę, tai nieks ir nesidomi tyrinėjimais.
2012 žmonija pasikeis religiniu atžvilgiu, šis procesas jau prasidėjo, nes neįmanoma "paimt" ir visų pakeist, tie kas nesikeičia - neišliks, nes įvyks dižiulis kataklizmas, toks kaip Atlantidoje ar Lemūrijoje. Tokia prielaida. Iš tikro, čia jau prasideda religinė diskusija, ir toliau neverta diskutuoti..
Taip seniau, irgi buvo daug "pasaulio pabaigų". Bet nei viena iš jų nebuvo pagrįsta sen. civilizacijos žiniomis, arba jos buvo netikslios - kai kurios tautos juk nebuvo tokios pažangios astronomijoje. Siūlau pasižiūrėti "Kondoro ir Erelio" pranašystę. Negali sakyti, kad kažkuris yra neteisus, kol kasnors neįvyko. Lengva jums dabar sakyti, kad tai dar vienas prasimanymas, kai žinoma, jog daug tokių pasaulio pabaigų - buvo prasimanymai.
Tokių, kurie bando pasipelnyti yra visur. Bet tai nereiškia, jog jie sugalvojo visa tai. Nieks neverčia pirkti visokių knygų ir t.t. - informacija nemokama. Tiems, kas neturi interneto tai galbūt praverstų. mano akimis - didesnė pinigų plovykla - bažnyčia, arba kokia "Scientologija"
Apie planeta X mažai žinau, ir žiūriu skeptiškai - ji netelpa į "kontekstą". Vat ji ir gali būti "išgalvota". Neneigiu šios teorijos, pagyvensim, pamatysim..
"New Age" lyderiai - niekam jų nereikia, kiekvienas žmogus pats sau lyderis. Pažvelkite į bendrą vaizdą - badas, karai, smurtas pasaulyje, korumpuoti lyderiai, klimato atšilimas - kur mes galime toliau eiti ? Pažvelkite į šiandienos gyventojus, gryni materialistai, nei jokių vertybių neturi, nieko negerba, nei į tą pačią bažnyčią eina .. Ir tai tik viena pusė, daug kas yra slepiama valdžios, neviešinama. Man tokiame pasaulyje gyventi bjauru. Galite džiaugtis mokslu, kad buvo sukurtas naujas 5Mpx mobilus telefonas, bet ar tai laimė ? Pasaulis tikrai pasiekė savo paskutinį tašką, baigėsi "Transformation of Matter" baktūnas.
Andrius.V 2008-01-16 22:24
Nuoroda apie Atlantidą netinkama, nes tokio tipo puslapius apie bet ką internete pilna. Aš noriu mokslinių straipsnių. Beje, kodėl kažkokios nuolaužs rastos po vandeniu būtinai atlantida? Galų gale Karibai ir Egiptas - tariami Atlantidos palikuonys visai nesisieja. Jau geriau kalbėt apie Viduržemio jūrą.Beabejo, to nereikia atmesti, bet pats faktas jei ir egzistavo kada Atlantida, tai nereiškia, kad ją nuskandino "aukštesnės jėgos" ir kad yra neva kažkoks "civilizacijos ciklas" Gal kažkokie dėsningumai ir yra, bet čia jau prasideda filosofija ir vergšės istorijos intepretavimas
Neišpranašautos religijų? Pabaigos, minėjau pranašautos religijų Vienu vienos datos, kitų kitos. Be to, jūsų teigti Majai pabaigos nepranašauja, visame turimame jų palikime niekur tai neužfiksuota. Tad abejoju ir apie kitas religijas, galima tiksliau pasidomėti. Galų gale net pačioj Biblijoj paskutinė valanda nėra tiksliai apibrėžta kada įvyks. Tiesiog bus pasaulio pabaiga, kuri ir taip neišvengiama, nes Saulė gi negyvena amžinai.
Beje, pinigų plovykla yra bet kokia primetama o ne laisvai pasirenkama religija, bet čia kita diskusijų tema, nesinori tuo diskutuoti, nes kartais norom nenorom kurstoma religinė nesantaika.
Ir galų gale, paskutinis tavo komentaras man labiau pasirodė kalbantis ne apie fizinę kataklizmą, bet daugmaž filosifinę, iš filosofinės pusės. Tai čia nesutikti negaliu. Beabejo, kiekvienas į dabartinį mus supantį pasaulį žiūri savaip: vieni jį laiko tobulumo viršūne, kiti - didžiausiu degradavimu. Čia jau priklauso grynai nuo tavo vertybių sistemos. Ir jei jau ir bus koks "kataklizmas", tai tikrai ne per mėnesį ar metus ir tikrai ne fizinis (na, nebent neatmetant Trečio pasaulinio karo grėsmės... )
Tiesa, kataklizmas, be abejo, laukia visai ne už kalnų - tai jau visų minimas klimato atšilimas ir jo padariniai. Bet vėlgi - ne vienadienis ar nevienmetis reiškinys. Tai dešimtys, šimtai ir tūkstančių metų Net prisimenant tą nuvalkiotą vargšę Atlantidą niekas nesako, kad jinai prasmego skradžiai žemę akimirksniu.
Taigi, susidariau tokį įspūdį, jog tu esi labai pasipiktinęs didžiaja pasaulio dalimi - ta, kuriai aukščiausia vertybė yra materialūs dalykai. Suprantu, bet įvertindamas tai savo komentarais norom nenorom taip pat radikaliai išaukštini "dvasinę" vertybė. Tai irgi blogai, nes tai taip pat kraštutinumas. Ideliausia būtų materialinio ir "dvasinio" (į šią savoką įeina ne dievai (eukštesnės būtybės), bet žmonių tarpusavio santykiai, savitarpio supratimas ir t.t., na, į "pagonybę" ar rytų kultūras "panašūs" dalykai) pasaulių pusiausvyra - ne per daug vieno, ne per daug kito
Ką gali žinot, gal kažkada pasiekus "kritinę masę" ir įvykus kokiai "reakcijai" viskas palaipsniui nusistovės Bet tai tikrai niekaip nepamatuojama ir neįmanoma nustatyti datos. Taip sudėta ta gamta
Kaip sakant, "taikos ir ramybės" jums Akivaizdu, kad čia yra tik pokalbis tarp mūsų, tad nemanau, jog apsimoka tęsti (kai anksčiau siūlėt). Nebent norit, tai galim visa tai perkelti į kitą erdvę
Andrius.V 2008-01-16 22:38
Bėda tame, kad, kaip minėjau, neteisingai pateikiami realūs faktai. 2012 m. pranašaujama pabaiga paremta senosiomis Amerikos civilizacijomis ir pan, kur ta data (perskaičiavus iš jų į mūsų) žymi pasaulio pabaigą, bet kažkokio tai gamtos ciklo pabaigą. Jau minėti Majai (nesikratyk, nes pasaulio pabaigos pagrindas yra jie), Actekai, kurie žymi 26000 metų periodą (bet ne pasaulio pabaigą, o tik periodo pabaigą). Ir t.t.
Anonymous 2008-01-16 22:40
to Agorks visu pirma tai mokslas dievo nepaneige, o ji palaiko, bet dievui priskiriam tik nepaaiskintus dalykus. Baznyciai tokiu nepaaiskinamu dalyku buvo daug, ko nepasakysi apie siuolaikini moksla.
Filosofijoj tie patys 10 dievo isakymu.
Mokslas- pazangi, kintanti, progresuojanti religija tarsi evolucinavusi religija.
Anonymous 2008-01-16 22:50
Panašu mums trūko temos susijusios su 2012m., nes kilo tokios stiprios diskusijos. Kritika: Andrius.V per daug šališkai vertini situaciją, iš šono stebint esi per daug isikarščiavęs ir viska bandai atmest. O kiti per daug prisiskaite sumaišytu faktų. Nors bendra nuotaika tai vyrauja: geriau kad atsitiktu kas nors nes taip butu tiesiog idomiau
Anonymous 2008-01-16 23:06
Girdejau gal 10 variantu kas nutiks 2012: nukris asteroidas, priartes nibiru planeta, kazkoks viska naikinantis ukas ar debesis atskris ir isnaikins gyvybe, iskrisim i 7 plejadziu(centrines milky way zvaigzdes) skleidziamą fotonu juosta, saules audra bus tokia galinga kaip niekad, zemes kataklizmai, ir dar velniai zino kas. Bent man atrodo kad zinau tik kelis faktus tikrus su 2012m. tai kad baigesi paskutinis ciklas sumeru kalendoriuje ir berods pats kalendorius kuris uzeme 5000 su kapeikom metu ir kad va saules audra ivyks
Nusišneku? 2008-01-16 23:29
Kaip susiję Karibai ir Egiptas ? Manoma, jog "nuskendo", visas žemynas. Turbūt man nepavyks įrodyt šio teiginio moksliškumo ar priežaščių, bet įsivaizduokite, kad taip buvo. Išlikusieji - persikėlė į Afriką, o kiti Į Amerikas(tai paaiškina jų majų, actekų kilmę). Afrikoje jie keliavo ieškoti derlingesnių žemių. Karibų jūroje - buvusio žemyno, jo miesto griuvėsiai. Dabar suprantat, kaip šie du regionai galėtų susiję? Visiškai taspats ir su Lemūrija - Indonezija, Velykų salos, P.Amerika. Rastos tos pačios statulos, kaip ir velykų saloje.
Jūs jau kelis kartus girdėjau tvirtinant , kad majai nepranašavo pasaulio pabaigos. Nesikartosiu - tik pasakysiu, kad praeitame savo komentare, paaiškinau, kodėl yra daroma tokia prielaida.
Sutinku, kad idealiausia - viduriukas tarp dvasinio ir materialinio pasaulio. Toks materialusis išsivystymas, koks buvo antikos epochoje + teisinga religija = rojus žemėje
Abiejų nutarimu, baigiu diskusija šita tema. Malonu buvo diskutuoti ( nors vargino ), malonu, jog diskusija nesibaigė x100 komentarų "nesamonė" . Jūs esate mokslo žmogų, norėčiau jūsų paklaust paskutinę gyvenimo dieną : ką jums reiškė mokslas, ar pasikeitė nuomonė? Svarbiausia - taikiai išsiskirt
Andrius.V 2008-01-17 00:03
Blogiausia, kai kalbėdamas apie Atlantidą nė karto nepaminėjot jokio skaičiaus, kad būtų galima dėti atskaitą Ir galų gale paskutinis štrichas šiai istorijai (kaip alternatyvus pamąstymas): nekeista, kodėl Atlantida minima tik pas Graikus? T.y. tik Platono veikaluose, kuriuose jis perteikia Solono poemą apie Atlantidą (o ją jam atseit papasakojo Senovės Egipto dvasininkai, tačiau pas pačius egiptiečius to nėra). Beje, apie jos dydį ir amžių sunku kalbėti vien jau dėl to, jog koja kiša toks dalykas kaip istorijos išvertimas iš egiptiečių kalbos į graikų (jei tai tikrai buvo) Neatmetu aš Atlantidos jokiu būdu, tačiau manau, jog ji tiesiog per smarkiai sureikšminama. Juo labiau, kai ji laikoma "žmonijos lopšiu" Žmonės vystėsi milijonus metų.
O jei Atlantida buvo, tai ras bet kokiu atveju Šioje nuorodoje ( http://en.wikipedia.org/wiki/Location_h ... f_Atlantis ) labai gražiai sudėliotos vietos, kur buvo pasiūlytos Atlantidos buvimo vietos. Akivaizdu, jog daugiausiai dėmesio vis dėl to susilaukia Viduržemio jūros regionas.
- Aha, man irgi įdomu
klenys 2008-01-23 19:22
Jei domina paskaitykite Vakaru Ekspresa www.ve.lt
Lietuvis pranašauja Trečiąjį pasaulinį karą (51)
2006 m. gruodžio 2 d.
Po dvejų metų žmonės raginami palikti Lietuvą ir bėgti kuo toliau nuo Europos - į Argentiną, Čilę ar Naująją Zelandiją.
Kauno parapsichologijos klubo prezidentas Modestas Klenys pats kreipėsi į mūsų redakciją norėdamas visus perspėti, kad 2012 metais mūsų šalis atsidurs Trečiojo pasaulinio karo epicentre.
Ankstesni parapsichologo siūlymai sustiprinti mūsų šalies apsaugą nuo teroristų ir stichinių nelaimių specialiųjų tarnybų dėmesio nesulaukė.
Kodėl, artėjant gražiausioms metų šventėms, nusprendėte pagąsdinti tautą karu?
Mūsų aiškiaregiai pamatė kraujo klanuose skendinčią Europą. Lemtingoji data - 2012 metų liepos 14-oji. Karas aprėps ir kitas Žemės rutulio vietas - Šiaurės Ameriką ir artimuosius Rytus, tačiau epicentru bus Europa.
Šie duomenys - ne iš piršto laužti, o paremti Saulės aktyvumo ciklu, kurį sudaro 11-12 metų. Mažesni ciklai jungiasi į didesnius ir sudaro 24 metų intervalą.
Maksimalaus Saulės aktyvumo metais padidėja oro temperatūra, suaktyvėja augalų vegetacija, gyvūnai ir žmonės tampa agresyvesni. Paskutiniais tokiais pavyzdžiais gali būti vadinami 2001-ieji, kuriuos paženklino teroristinis išpuolis Niujorke. Taip pat - 1990 metai, kai daug pokyčių išgyveno ne tik Lietuva ir visa Sovietų Sąjunga, bet ir kiti regionai.
Dar vienas pavyzdys - 1936 metai, juk Antrasis pasaulinis karas prasidėjo ne nuo Lenkijos užpuolimo 1939-aisiais, o nuo Miuncheno susitarimo, kai Čekijos Sudetų sritis atiteko Vokietijai. 1914-ieji - taip pat maksimalaus Saulės aktyvumo metai, kai prasidėjo Pirmasis pasaulinis karas.
cia 2008-01-24 03:19
va tokia gera dskusija buvau mates senai
Anonymous 2008-11-12 21:43
Kaip elektronai skrenda aplink branduolį, kaip planetos skrenda aplink 'saulę', taip 'saulės' skrenda aplink 'centrą'.
Majų kalendorius baigiasi 2012 todėl, kad mūsų Saulė bus apskriejusi vienerius 'metus'.
Majai turėjo universalią galaktikos laiko skaičiavimo būdą. Dabartinė žmonija skaičiuoja dirbtinu netaisiklingu laiko mechanizmu.
Šitoks saulė aktyvumas pakyla dėl to, kad įžengsime į fotonų srautą, bet prieš tai atsidursime vadinamoje nulinėje riboje, ko pasekoje turėtų įvykti daugiau žemės stichijų. Ir tai turėtu vykti jau prieš pačia kulminaciją 2012 m. Jeigu pastebėsim kad taip ir yra, atsiranda pagrindas tikėti, kad kaip Majų senoliai sakė ".. tada daugel iš mūsų jau nebebus" Sakoma, kad kol praskries mūsų Saulės sitema pro fotonų srautą praeis 2000 m. tai šviesieji žemės amžiai. Nebebus nakties.
Pasaulio pabaiga, nėra ir jeigu ta pati žemė apsiverstu ar belekas ten jai nutiktu. Nes ji vistiek liks gyvą. Kad žmoniją ir kitas givybės formas apravėja nereiškia, kad pasaulio pabaiga
Šiek tiek filosofijos.
Akivaizdu, kad protu nesuvoksi, kaip sakoma tai tik įrankis fiziniui kūnui valdyti. Tad ką sako mokslas sukurtas proto nėra neginčijama tiesa. O "Religija žmonijai būdinga kaip drėgnumas vandeniui"
Labai įdomiai skaičiau, kad bus tokia akimirka, kai žmogus pajaus lyg būtų įkišęs pirštus į razetą. Bet tai bus tik akimirka. Nes elekromagnetinis laukas bus tikrai stiprus privers vibruoti kiekvieną atomą. Kiek supratau tai ir miegančios žmonių smegenų sritis pabus, ko pasekoje žmogus turės didelį samonės lygį. Sugryš atsiminimas, kas tu ištiesų, kam, kodėl ir iš vis šio klausimo nemoku suformoluoli protu
Ką patiria žmogus su aukštense samone, negali parodyti to protu. Taigi palyginimui paimkime šunį ir žmogų. Kiek labai šuo supranta tave? Tu jam gali pasakot apie mokslą ir visą kita bet jis taves nesupras, maximaliai išsidresiruosi jo vardą ir kitus fizinius veiksmus, kad tu jam duosi maisto.
Tas pats ir su žmogumi, jeigu neturime aukštesnio samonės lygio, mes nesuvoksime aukštensių dėsnių, ir aiškinsime viską dabartinio proto lygmenį. Kadangi žmogui ateiant čia su duota laisve rinktis, jo neįtikinsi, kol pats to nenorės ir neieškos.
Bet kokiu atveju aš laukiu. Tik norėtusi viską stebėti, šiek teik baisu, jei neturėsiu garbės toliau gyventi žemėje, kai bus taip įdomu O dar baisiau, kad žmonija savo karais viską gali sugadinti dar labiau. Man niekada netilps į mano suvokimo ribas, kaip žmogus gali taip elgtis. Kada su tokiu elgesiu žmonija, gali įeiti į visatos harmonija. Mes neturime teisės žiūrėti aukščiau, jeigu nesugebame apsižiūrėti savęs.
Turiu vieną klausimą.
Turbūt ne vienas esate matę giedrą dangų naktį kai jokio debesies nėra. Bet kas tas šviesenis ruožas skersai dangų? tai matosi visada kai tik giedras žvaigždžių dangus.
Skaičius 2008-11-12 23:19
Įdomią diskusiją Jūs čia užvedėt
Grįžtant prie temos... Įdomu kiek šis reiškinys paveiks visą elektroniką? Na, rašo, kad paveiks, bet ar eilinis žmogus pajus ką nors, nepaisant galimo ryšio sutrikimo?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Prasidėjo naujas Saulės aktyvumo ciklas