Sibire tikrai pradėjo „banguoti žemė“: pildosi niūrios mokslininkų prognozės (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2016-07-26 12:03
Ar nepavėlavome su CO2 emisijų mažinimu dar? Metanas išmestas į atmosferą dar paspartins šilimą ir gal jau net perėjus nuo 2030 prie 100% atsinaujinančios energetikos viršysim 2 laipsnių augimą?
Audrius 2016-07-26 12:30
pavelavom...deje.. dabar belieka daryti "damage control".., gerai, bent tiek, kad LT salyginai dekingoj pozicijoj, kas liecia globalu atsilima..
amas 2016-07-26 12:30
Nepavėlavom, niekad nevėlu nustot kvėpuot ir išmetinėt CO2
technologas 2016-07-26 12:57
Žodžiu jau dabar pasiekiama kartais tas +2C, o jei pradės kasmet šilti jei ne po 0,7C, bet nors ir po pusę laipsnio... Visi Artimieji ir Vidurinieji Rytai pas mus Šiaurėn atsikraustys, nes ten bus naktį >+30C, dieną +50C po pusmetį.
Audrius 2016-07-26 13:05
good point, technologas. del to, beje, JAV saugomo taryba jau 2008 prognozavo ES subyrejima i siaures sajunga (i siauria nuo reino) ir taip sakankt left overs pietuose. kai eis ne limonas, bet simtas limonu pabegeliu, visi spjaus na**** i bevizi ir betarifi rezima, uzdarys visas sienas ir neliks ES.
immortallt 2016-07-26 13:46
Na pirma globalinis atšilimas neveikia taip, kad visur atšyla vienodai. Taip pat, dėl globalinio atšilimo nereiškia, kad Š.Europoje bus geras klimatas gyventi. Jei skaičiavimai teisingi ir dėl Grenlandijos nutirpimo ateis ledynmetis, tai Š.Europa bėgs į pietus. Ne kvėpuoti nustoti reikia, o CO2 išmesti. Technologijas jau turime ir jos ekonomiškai apsimoka, tik ne visoms industrijoms ir šalims. Ką daryti Rusijai, kuri neturi technologijų, bet turi kalnus žaliavų? Tokių šalių daug.
Audrius 2016-07-26 14:02
Taip, atsyla ne visur viendodai. Kaip taisykle, didziausi klimato kaitos (ne tik atsilimo, bet ir liuciu, sausru ir t.t.) padariniai bus jaucimi vargingiausiose pietinese valstybese. Ten jau ir dabar visiska suirute, o kai dar prisides tukstantmecio sausros bus visai blogai. Kas del europos, tai kadangi pietine europos dalis priims didziaja dali pabegeliu, siaurines salys nenores ju priimti ir del to uzsidarys sienos, t.y. ES projektas subyra. Plius, aisku, dar ir faktas, kad Ispanija, Prancuzija ir Italija ir pacios gan stipriai nukentes nuo klimato kaitos. Siaureje nebus pyragai, bet palyginus su pietum, mes turim daug gelo vandes, nedaug gyventoju ir dar ilgai galesim auginti maista patys.
Creatium 2016-07-26 14:43
Pirma išsiaiškink kas ta ES yra, tada prognozuok jos subyrėjimus.
punktyras 2016-07-26 14:46
…, nebent jei sustos Golfo srovė ir maistą teks auginti po sniegu.
Audrius 2016-07-26 14:56
Creatium, cia pora straipsniu apie rysi tarp klimato atsilimo ir Sirijos konflikto (konfliktu bendrai). Jei pastebejai, Europa pradejo brasketi kai prasidejo pabegeliu krize. Dauguma pabegeliu ateina is konflikto nuniokotos Sirijos. Dabar issivaizduok scenariju, kai vienu metu tokie sh** dedasi desimtyje Sirjiju, t.y. 10x pabegeliu, 10x daugiau teroristiniu ispuoliu ir kitokiu itampu. Kaip tau atrodo, tokiam scenarijuj daug butu noriciu gyventi atviru sienu ES? http://www.nytimes.com/2015/03/03/scien ... .html?_r=0 http://www.npr.org/2013/09/08/220438728 ... -civil-war http://thinkprogress.org/climate/2012/0 ... al-unrest/ https://www.theguardian.com/world/2015/ ... ught-study https://climateandsecurity.org/2012/02/ ... al-unrest/
immortallt 2016-07-26 15:16
Niekur ES nebraška. Iš Sirijos pabėgėlių iki 20%, kiti ekonominiai migrantai iš artimųjų rytų.
Audrius 2016-07-26 15:26
:D niekur nebraska!!!! girdejai, cia toks brexit ivyko? Vengrija uzdarineja sienas, austrai apie sienu uzdaryma sneka etc. immortallt, davai padarom taip, imesk man bent viena rimto leidinio straipsni is paskutinio pusmecio, kuris parodytu kad ES pilieciu nuomone apie ES gereja, kad ES pilieciu pritarimas ES uzsienio ir vidaus politikai dideja, kad ES populiarumas didetu, ateities vizija etc. Kad butu daug teigiamos info, bet ne kokio dar vieno immortallt is sh**nos istrauktos nuomones apie ES, bet statistikos, nuomoniu apklausu visos ES, o ne LT mastu ir as tau ant smugio pervedu 1000 usd (bitcoinu). BET, davai darom ta pati ir i kita puse, tai yra as tau surasiu rimtu (FT.com, theeconomist, bbc, ir pan.) leidiniu faktu apie ES pilieciu (neigimas) nuotaikas, ju (neigiama) poziuri ir lukesciu apie ES. Ir tada tu man 1000 usd. kaip tau toks deal'as?
Audrius 2016-07-26 15:32
cia pirmas is 257, 000 rezultatu (anot google) http://www.bbc.com/news/uk-politics-eu- ... m-36471989 cia dar pora, straipsniu, kaip "Niekur ES nebraška" http://www.independent.co.uk/news/world ... 69766.html https://next.ft.com/content/2b75023a-37 ... a9b15a8ee7
immortallt 2016-07-26 16:48
Audrius, o tai ką rašo žiniasklaida tampa tiesa ir įvykusiu faktu? Vat kai UK atsijungs ir po jos dar kas išdrįs atsijungti, aš sutiksiu, kad ES braška. Dabar netikiu, kad UK išdrįs atsijungti, o šiuo metu yra pilnateisė ES narė. Ir kol kas nė vienas politikas, kuris buvo už UK pasitraukimą iš ES, dabar taip aršiai nebepuola. Baigėsi reitingų krovimasis, atėjo metas susimokėti už populizmą. Ir niekur nesakiau, kad nekalba apie ES neva byrėjimą. Kalba apie jį nuo pat ES susikūrimo. Ir apie Euro žlugimą kalba nuo pat euro atsiradimo, bet kaip yra, taip yra. Tai jau euras žlugo, kai Graikija buvo prie bankroto - bet žiū, nors rašė visi kompetetingi šaltiniai, kad tuoj žlugs, bet euras vis dar yra. Keista, argi ne? Realiai net išėjimas UK nebūtų ES subyrėjimas. Kodėl? Būtų geras pavyzdys, ką duoda narystė ES. UK prarastų šimtus tūkstančių darbo vietų vien ofisuose. O ką jau kalbėt apie gamybą.
Audrius 2016-07-26 17:25
ne, tai ka raso ziniasklaida nera tiesa, del to ir norejau apklausu duomenu is oficialu, turinciu reputacija, nuomoniu apklausu kompaniju. Apklausu duomenys vienareiksmiai-anti ES nuotaikos stipriai ir jie vis dazniau uzima valdzios pozicijas. Anti ES nuotaikos pasieke visu laiku aukstumas ir po kasdieniu teroro atktu jos tik augs. Bet, okay, nesigincyjam, jei tau oficiali statistika, apklausos ir kitokie tyrimai-nesvarbus tada vel bus kalbejimas su religingu apie dievuli. amen.
technologas 2016-07-26 17:31
Robkinas 2016-07-26 19:34
Vėl etatinė chebra pradeda politikuoti, nors straipsnis apie gamtos pokyčius Mano manymu, tie medžiotojai biškį debiliukai, kad taip drąsiai judina tuos žemės "spuogus" - taigi jei pradurtų paviršių, metanas prasiveržtų, o metano dujos žmogui mirtinai nuodingos. Kaip bebūtų, esu tokios nuomonės, kad žmogaus įtaką Žemės klimatui yra biškį perpūstas reikalas. Imkim paskutinius du apledėjimus, vykusius Europoje ir Š.Amerikoje, kurie tiesiogiai palietė Lietuvos teritoriją. Tie mažieji ledynmečiai vyko kas 10 tūkst. metų (apytiksliai), taigi, nei prieš 10, nei tuo labiau prieš 20 tūkst.metų nebuvo tiek žmonių, ir juolab technologijų, kurių "dėka" būtų anglies dvideginis taip masiškai išmetamas į atmosferą, dėl ko vyko ekstremalūs klimato pokyčiai. Gal aš ir paranojikas, bet tikiu, kad po visa šita žaliųjų judėjimo idėja slepiasi eiliniai pinigai, įtaka ir visas kitas šlykščiausias žmogaus sukurtas mėšlas.
mnv 2016-07-26 20:03
Su šilimu dar problema tame, kad šils greičiausiai greičiau, nei prognozuojama. Vienam podcast'e mokslininko komentarą girdėjau, jog kiek laipsnių šils yra suskirstyta pagal tikimybes. Tarkim 99 proc. kad po N metų bus +1 laipsnis. Tokias prognozes viešai ir paskelbia. Bet taip pat yra ir 95 proc. tikimybė jog kils +1,5 laipsnių ir t.t. Todėl dažnai ir girdim jog temperatūra kyla "greičiau nei prognozavo"
Shinigami 2016-07-26 21:37
Tos duobės kurios jau susidarė yra gan didelės. Bei šie metano telkiniai gerai sprogsta (juk rašė, kad sprogimo garsą girdėjo už 100 km). Tad jei netyčia tokia sprogtu, tai žmogui stovinčiam ant jo metanas neberūpėtu. Bet jo dalis reiktu rinkti 10 km spinduliu. O jei nesprogtu, tai į dugną tikrai nukristu ir mažai nepasirodytu. Jei neužsimuštu krisdamas tada metanas ir CO2 uždusintu. Aš taip pat manau, kad žmogaus įtaką yra per daug pervertinta. Bent manęs pateikti įrodymai, kad žmogus kalčiausias dėl klimato kaitos, neįtikina. Žinoma, žmogus turi įtakos, bet koks jos mastas tiksliai pasakyti negalima. Gal didelis kiekis metano ir CO2 į atmosfera patenka (ir patekdavo anksčiau) iš tokių metano telkinių kaip šis? P.S. Baltijos jūroje yra aptikta naftos kaupimosi geoforma. Bet dėl gylio, ten yra didelė temperatūra ir slėgis. O dėl to visa nafta virto dujomis (metanu) kurio didelis kiekis jau išmigravo į žemės paviršiu. O kiek tokių vietų pasaulyje yra? Ir kiek jos išmeta metano į atmosfera? Pragaro duobė kuri dega jau ne viena dešimtmetį dėl besiskiriančio metano? Ir t.t.
punktyras 2016-07-26 22:19
Su kažkuo maišai, metanas nėra mirtinai nuodingas. Kvėpavimo nepalaiko, bet jo nepalaiko ir azotas, kurio ore 70%+. Dėl atšilimo nesiginčysiu, nes iš patirties žinau, kad su paranojikais diskutuoti – tuščias reikalas.