Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-11-28 14:01
Prajuokino mane sitas straipsnis
Anonymous 2008-11-28 14:23
O ką, geras straipsnis. Juolab, kad pernelyg daug neišprusiusių žmonių, kurie teigia, kad gamtoj nėra tokio dalyko kaip homoseksualūs santykiai ir tai tik žmonių išmislas. Tai štai pavyzdys, kad tai yra normalu ir kad negali būti jokios diskriminacijos šiuo klausimu.
Iš kitos pusės, apie tą pačią diskriminaciją, tai šio pingvinų būrio nariai homoseksualiąją porą diskriminuoja, tai jiems nėra priimtina.
Tai kurgi ta teisybė?
Anonymous 2008-11-28 14:29
B8tent, homoseksualumas yra normalus gamtoje reiškinys, tačiau iki tos ribos, kol nemaišoma kitiem. Taip akd kiaušinių vogimą galiam prilygint homoseksualų cirkam gatvėje ir gausime labai antūralų vaizdelį, kodėl liaudis priešinasi.
Anonymous 2008-11-28 14:40
Taip, bet homosexualu paradai yra visiska nesamone, normalus, ty, sveiko proto zmones taip nesielgia (nebent brazilijoj heh), o isivaikinti jie gali legaliai...taciau man idomu ar tai tik kazkokia genetine klaida, ar gamta tycia sukure toki mechanizma, o jei taip - tai kokia jo prasme.
Anonymous 2008-11-28 15:01
Mano suo pvz gejus jis pisa kitus patinus na ir ka?
Anonymous 2008-11-28 15:03
Tai, kad gamtos anomalijos nebūtinai turi pasireikšti tarp žmonių. Jei jau anomalija pasireiškia ne tarp žmonių, o tarp, kaip šį kartą, pingvinų, vadinasi jie yra visiškai normalūs? Vis dėlto, nepasakyčiau.
Anonymous 2008-11-28 15:03
gamta sukure toki mechnizma tam, kad nesveikos psichikos individai negaletu daugintis.
Smėlis 2008-11-28 15:10
Anonymous 2008-11-28 16:02
asd: tuomet heteroseksualumas irgi normalus reiškinys kol nemaišoma kitiems O pažiūrėjus kiek vyksta išprievartavimų akivaizdu, kad heteroseksualumas daug dažniau maišo kitiems nei homoseksualumas. Vajei.
Anonymous 2008-11-28 16:19
Įdomu, ar čia sutapimas, kad toks reiškinys dažnai pasireiškia zologijos sode ir tarp naminių gyvūnų, ar čia yra nelaisvėje auginamų gyvūnų degradacija (neradau kito žodžio, netaikau žmonėms). Yra žinoma, kad gyvūnai sunkiau veisiasi nelaisvėje, gal tai susiję.
Singuliaras 2008-11-28 16:43
Nightbringer 2008-11-28 17:54
Tai yra tiesiog liga ar apsigimimas ir niekas daugiau. Tiesiog žmogaus smegenys tiesiog kitaip reguoja į vyriškus hormonus nei turėtu ir to pasekoje atsiranda...
Anonymous 2008-11-28 18:28
snufi,
taip, heteroseksualumas normalus reiškinys. O kai maišoma kitiem, pvz kas nors išprievartaujama, aplinka jį atstumia. Argi ne taip? Tas pats ir su gėjais/lesbietėm - skelbimasis ir cirkų gatvėje kėlimas siutina žmones. Tegu sau sėdi kambariuky ir daro ką nori.
PS. Ar daug heteroseksualų matei centre besilaižančių, pusnuogių, šūkaliojančių kaip gerai, kad jis heteroseksualas, galų gale rengiančių paradus?" ateiikit į mane/us pažiūrėt, mes zoo be tvoros!"? Aš ne. Visi laikytų tai viešosios tvarkos pažeidimu arba debilais.
Kitų pakraipų žmonėm, kadangi tai mažumos, norima taikyt visai kitus standartus, daug laisvesnius, kitaip neva pažeidžiamos jų teisės. Nereik išsidirbinėt.
PPS Ir apskritai: judoaodis sumuš baltaodį - kūno sužalojimas. Baltaodis juodaodį - rasizmas. Kai kurie visgi lygesni už lygius..
Anonymous 2008-11-28 18:44
šis atvejis - nėra homoseksualizmo gamtoje pavyzdyds, nes zoo sodas - nėra gamta...
Kažkur girdėjau apie atliktą tytimą, kurio išvados paaiškina, vieną iš priežasčiu homoseksualizmo...
Dabar moterys nebemaitina vaikų krūtimi, ir šeria kūdikius visokiom kombikormom, kuriose yra sojų pieno(o jame yra daug moteriškų hormonų) ko įtakoje berniukai sumoteriškėja, o mergaitės anksčiau bręsta ir pasekoj to gali tapt lebietėm...
aš galvoju, kad čia tiesos yrs...
Vakarų pasauly tie visi pašarai kūdikiams jau seniai atsirado ir pas juos gerokai daugoiau homikų, nei pas mus... Kai užaugs ta karta, kur gimė po 90-ų ir pas mus smarkiai jų padaugės
enzim 2008-11-28 19:20
Visai neseniai skaičiau straipsnį apie smegenų tyrimus,kuriais buvo nustatyta, kad smegenys turi giminę. Todėl dažnas homoseksualizmo reiškinys yra siejamas su tuo, kad individo fizinė giminė nesutampa su jo smegenų gimine. Na čia griozdiškas vertalas, bet maksimaliai trumpinant taip gavosi:)
Tas_pac 2008-11-28 19:29
Homoseksualumas tai išsigimimas, šitas straipsnis tik parodo kad visur pasitaiko išsigmimių
Anonymous 2008-11-28 20:10
As turiu savo teorija : visos populiacijos palaiko pastovu dydi, taip jau gamta sutvarkyta, tikzmogus vis "nugali" gamta. pries ligas turim vaistus, kiti gyvunai mums jau seniai nebebaisus, tarpusavyje irgi mazisu zudomes. todel manyciau, kad homoseksualumas yra naujas gamtos budas sumazinti zmoniu populiacijai ir tiek.
o siaip labai idomus TnX aprasytas tyrimas, gali but tiesos
Nightbringer 2008-11-28 20:12
Še tipo dievas mus kenkia? Ar kažkokia nauja religija apie naujas jėgas?
Anonymous 2008-11-28 20:26
tarpusavyje maciau zudomes? juokauji gal? kuo daugiau ginklu turima, tuo daugiau pjaunamasi
meslinukas 2008-11-28 21:14
ir visgi - gėjams/lesbėms esu tik tiek pakantus, kol jie to neparodo. jei jau išsigimęs esi, tai nerėk "aš toks esu ir tuo didžiuojuosi, leiskit man tuoktis (suteikite papildomų teisių)" - čia tolygu džiaugtis, kad gimei invalidas. tai yra nepadoru, neproduktyvu (giminės juk nepratęsi) ir netoleruotina (dėl 2 praeitų priežasčių) !!!!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Homoseksualūs pingvinai vagia heteroseksualių porų kiaušinius