„Darjeno Tarpas“ – pačios pavojingiausios džiunglės Vakarų pusrutulyje, perkirtusios ilgiausią pasaulio greitkelį: nužudyti gali tiek gamta, tiek žmonės (Foto, Video) (1)
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pavojai, slypintys „Darjeno Tarpe“
„Darjeno Tarpe“ tykantys pavojai siekia nuo gamtinių iki politinių/nusikalstamų – duobagalvės angys, klaidžiojantys nuodingi vorai, narkotikų prekeiviai ir FARC (Revoliucinės Kolumbijos ginkluotosios pajėgos) partizanai, kurie gali pagrobti ar net nužudyti.
Bet to, dar prisideda itin ekstemalios sąlygos: milžiniškas džiunglių karštis, kuris, pasak pranešimų, gali pasiekti 35 °C, esant 95% drėgmei.
Tankiose džiunglėse taip pat gausu kitų netikėtumų, tokių kaip vandens telkiniai, iš kurių visiškai negalima gerti, nes juose daugybė virusų ir parazitų. Reikia saugotis ir Čungos palmių su 20 cm ilgio dygliais, padengtais daugybe bakterijų, erkių ir musių.
Ar galima pervažiuoti per „Darjeno Tarpą“?
Bėgant metams buvo atlikta daug sėkmingų pavojingojo regiono kirtimų. Pirmoji rimta ekspedicija buvo surengta 1960 m., naudojant „Land Rover“ transporto priemonę, pavadintą „Meilus tarakonas“ („The Affectionate Cockroach“).
Ekspedicija užtruko beveik 5 mėnesius, nuvažiuojant vidutiniškai vos 200 metrų per valandą. Tačiau didelė kelio dalis buvo įveikta upiniu laivu.
Pirmasis „Darjeno Tarpo“ sausumos kirtimas vien tik automobiliu įvyko 1985-87 m., modifikuotu „CJ-5 Jeep“. Su šia transporto priemone Loren Upton ir Patty Mercier užtruko 714 dienų, iš viso nuvažiavo tik 200 km.
Tai vienas iš pavojingiausių ruožų pasaulyje, todėl nerekomenduojama kirsti „Darjeno Tarpo“. Keliaujantys tarp Kolumbijos ir Panamos renkasi alternatyvius kelius, tokius kaip tarptautinis skrydis arba plaukimas keltu.