Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2023-02-21 10:17
EEE, Švedijoje mirė santykinai daugiau žmonių nei Norvegijoje, Suomijoje ar Danijoje. Tai kuo tas modelis geresnis?
Kaip jau n-tąjjį kartą rašau, Švedijos modelio pagrindas yra visuomenė, kurioje rekomendacijų laikomasi griežčiau, nei įstatymų/draudimų pas mus. Kaip gali veikti Švedijos modelis, kai modelio veikimas yra grįstas pamatine šia visuomenės savybe? JK irgi panašiai pradžiai ėjo, kol situacija tapo nebekontroliuojama, nes būtent, ten visuomenės savimonė yra arčiau mūsų. Pas mus savimonė yra dar žemesniame lygyje. Kieno iš jūsų šeimoje sergantis užsideda kaukę būdamas namuose (sergant gripu, ne COVID)? Labai nustebsiu, jei bent vienas. Švedijoje tai norma.
Dannas3 2023-02-21 12:59
Oi ne immortal cia kaukiu devejimas buvo labai retas. Tik per didziausias bangas matydavau viena kita uzsidejusi parduotuveje. Cia viskas labiau apsiribojo atstumo laikymusi. As pvz gryzes visiskai nenustembu kodel virusas Lietuvoje galejo labiau plisti. Manau didziausia tikimybe pasigauti pvz parduotuveje. Lietuvoje kasos sugrustos, ne tik kad visiskai greta yra bet uz nugaros snopuoja kitas pirkejas i spranda. Kaip sakant idealios salygos virusui plisti. Nekalbu apie kad pacioj pardej viskas sugrusta.
Kiek pamenu tik parduotuvese Prizma buvo dideles erdves.
Kokios erdves cia mazdaug gali paziuret prasukom sita.
https://m.youtube.com/watch?v=yrlV-nql0Tg
immortallt 2023-02-21 14:44
Dannas3, tai būtent, kai laikomasi atstumų, ir kaukių poreikis tampa mažesnis. Ir tada kitų draudimų nereikia, ir t.t. ir t.t.
Atstumo laikymasis yra daugialypis, ką ir pats sakai - viena, kasų sugrūdimas (savitarnose šiaip visai erdvu, o kasoje su kasininke retai ir šiaip lankausi, bet kai kas ketvirta kasa tik dirba, tai irgi sakyčiau nesugrųsta), bet labiausiai būtent, ką pats ir sakai, lipimas ant sprando ir šnopavimas į ausį. Tas erzino dar gerokai iki COVID, o COVID ir po jo tai dabar be sąžinės graužaties aktyviai alkūnėmis darbuojuosi. Jei nuotaika geresnė, pirma paprašau atsitraukti, jei kažkas nepatinka, pisu su vėžimu. Dažniausiai pasitraukia be kontakto.
O dabar ką siūlai, kad reikėjo COVID metu reikėjo visus viešus pastatus perstatyti?
Paaiškinti, kad atstumo laikytis reikia ir rankas plauti būtina, bei negalima apčiupinti rankomis visų bandelių, jas apčiaudyti ir nueiti, tarsi tai būtų normalu ir kai nėra pandemijos, ar tarsi, nebuvo tas aiškinta? Visiems dzin, ne ta kultūra. Reikia 20-30 metų aktyviai dirbant pakeisti kultūrą. Dar daugiau, pakeisti viešąją infrastruktūrą.
Dannas3 2023-02-21 15:08
Oi ne, nieko nesiulau, nieko cia neperstatinesi, gal labiau mano pointas, kas tinka vienoj sali, netiks kitoj, del kulturiniu ir kitokiu skirtumu. Pietu salys isvis susitike kiekviena karta glebesciuojasi. Lietuvoj iprasta kiekviena diena su tais paciais zmonemis pasilabint paspaudziant ranka. Svedijoj ranka spaudziam tik kai susipazystam pirma karta.
immortallt 2023-02-21 16:13
Švedijoje po COVID bespaudžia ranką? Galvojau COVID bus paskutinis lašas jų kontaktiniam bendravimui
EEE 2023-02-21 16:56
Sutinku, Danija, Norvegija, Suomija 2020, 2021 metais sugebėjo išsilaikyti be perteklinio mirtingumo, puiku, bet jau 2022 m. gruodžio mėn. jos jau pateko į sąrašą šalių su pertekliniu mirtingumu. Neaišku kodėl tame žemėlapyje nėra Švedijos? Nėra tai nėra, o aš labiau lyginau Švedijos ir Lietuvos mirtingumo kreives, neaišku kas būtų buvę Lietuvoje, jei būtų priimtas Švedijos modelis, bet dabar jau nebesužinosime..., mano nuomone, ne blogiau nei dabar.
Laurynas19 2023-02-21 16:58
Nežinau iš kur tu trauki info apie Švediją, bet aš ten pats buvau ir artimų draugų gyvenčių jau daug metų ten turiu. Tai jie laikėsi atstumo ne todėl, kad jiems rekomendavo, o todėl kad tai įprasta kasdienybė nesiglebesčiuoti bei jie yra šaltesni bei ramesni žmonės, taip pat mažesniuose miestuose nėra tos "vakarėlių" kultūros tokios ryškios jog gerti baruose kaip UK arba namuose kaip LT "houseparty".
Jiems daug maž kovidas neegzistavo. Aišku buvo tokių kurie sakė "kodėl mes pandemijai nesiruošiam ir tt" bet čia buvo tie kurie turėjo giminių kitose šalyse ir lygino ką kitos šalys darė. Ir tai buvo mažuma.
Kaukių jie nei nešiojo nei apie tai galvojo, nei iš kitų reikalavo. O Lietuvoje tiesiog visus laukuose gaudė bei pavienius žmones prie jūros, ežerų bei miškuose. Parduotuvėj nei vieno žmogaus, pardavėja už stiklo, rėkia dėl kaukės nusmauktos. Juokinga. Graudu. O va čia ir Lietuvio kultūra, kad tik kitam paaiškinti, kad tik nubausti, nesvarbu kad tai nieko nekeičia, tik kad viršesniu pasirodyti. Va čia mūsų didžiausia bėda. Pakilt aukščio kito betkokia kaina. Žemas mentalitetas. Bet labai parankus, plandemijos organizatoriams. Atsiprašau, netikėtai nutikusiai pandemijai.
immortallt 2023-02-22 08:26
Taip taip, ir kiek tokių laukuose sugavo?
Ir kai skirtingų namų ūkių žmonės būrelyje lauke suspietę vaikšto, tai čia jau pagal tave negali užsikrėsti? Tai vat, tėvo draugas, soduose su kaimynu pasivaikščiojo kol šunį vedžiojo lauke, užsikrėtė ir numirė. Kito kontakto daugiau neturėjo 2 savaites su jokiu kitu žmogumi. Na nebent Barboros kurjeris kai paliko lauke prie durų pirkinius užskaitysi, kaip kontaktą su žmogumi.
Parduotuvėje žmogus praėjęs po savęs palieka debesėlį. Kaukę dėvi ne dėl savęs, o dėl kitų. Kaip man nepriimtina nučiupinėti birius produktus, kaip pvz. bandeles, jas apčiaudėti ir nueiti, taip man nepriimtina, kad potencialiai sergantis po viešas erdves bąstytųsi ir platintų virusus. Bet net su teigiamu testu, biuleteniu, žmonės davėsi po parduotuves, kavines ir pan.
Ir gudrus kritikuoti atgaline data, kai nežinojai, kaip virusas plinta iki galo, o dabar jau daug ką žinai.
Pandemijos organizatoriams Oficialiai mirė tik kokie 7 milijonai žmonių pasaulyje, bet tarkime. Turbūt organizatoriai čia juos žudė paslapčia. Tik kas tie organizatoriai? Kubilius su konservatoriais? Driežažmogiai?
Laurynas19 2023-02-22 12:33
Pats juk gali daugumą jų išvardinti
immortallt 2023-02-22 12:42
COVID smegenis pažeidė?
Laurynas19 2023-02-22 14:36
Prie ko čia?
immortallt 2023-02-22 15:48
Prie organizatorių.
Laurynas19 2023-02-22 15:59
Netikėtai viskas nutiko. Niekas nieko nesupratom, nematėm ir viskas labai natūraliai vyko.
Laurynas19 2023-02-22 16:08
immortallt 2023-02-22 16:17
Viena esminė klaida, ne persirgusių 60-70%, o imunitetą įgijusių persirgus arba paskiepijus. Kai be imuniteto susirgus tikimybė mirti iš pradžių buvo ~1,2-1,6% (nežiūrint pagal amžiaus grupes), tai 2,8 milijono populiacijoje prasirgus 70% su 1,2% mirties tikimybe lavonų yra minimum 24 tūkst. (faktiniai skaičiai rodo, kad realiai daugiau, net kai iš tų 70% didesnė dalis buvo paskiepyti), t.y. mirė daugiau nei 1,2% (jei vertinti ir mirtis po susirgimo COVID per berods 30d.), arba kad 70% prasirgusių neužteko.
O kas nors skelbė, kad vienas skiepas nuo COVID apsaugos visą gyvenimą? Tokių skiepų šiaip beveik nėra, net ir labai stabiliems ir mažai mutuojantiems virusams. Pačių antivakserių susikurtas mitas man atrodo.
Tik ką teigei, kad COVID virusas buvo suorganizuotas. Organizatorių vis dar neįvardijai.
P.S. savo aplinkoje neturiu nė vieno asmens, kuris mirė nuo COVID pasiskiepijęs, yra 10+ asmenų plačiame giminės rate/tarp kaimynų, tėvų darbuotojų šeimų, bendradarbių per dvi darbovietes, bet nė vieno mirusio nuo COVID paskiepyto. Liūdniausia, tai kaimynėlis su trimis broliais pabaliavojęs, keturi susirgo, liko vienas brolis likusius palaidoti. Vienas antivakseris blogiausia prasme, mirė ligoninėje neleidęs net IV pastatyti, nes bijojo, kad paskiepys.
Laurynas19 2023-02-22 17:21
Nesmagu tai girdėti. Mano aplinkoje tik pasiskiepiję mirė ar sunkiau sirgo nei nesiskiepiję. Sutapimai belekokie
EEE 2023-02-26 11:10
immortallt neatsakė į pagrindinį klausimą - kodėl ES mažiausiai pasiskiepytuose šalyse mažiausias perteklinis mirtingumas? Tik tiek... o mano artimoje aplinkoje mirė 6 paskiepyti ir vienas neskiepytas, sutapimas? Seseriai po priverstinės vakcinacijos labai suprastėjo sveikata... gal tik sutapimas?
immortallt 2023-02-26 19:20
Keista, bet tik tarp antivakserių artimųjų yra skiepų komplikacijų. Sutapimas? Nemanau.
Mažiausias perteklinis mirtingumas? Tikrai ne Ispanijoje ir ne Portugalijoje, kur daugiau pasiskiepujusių buvo?
O šiaip reikia žiūrėti mirčių skaičių pasiskiepijusių ir nepasiskiepijusių. Padidėjimas yra būtent tarp nepasiskiepijusių, ne priešingai. Koreliacijos nuo priežastingumo atskirti nesugebi, o jau čia matai, gudresnis už daugumą jautiesi.
Dannas3 2023-02-27 18:28
Tai kad as jam parasiau atsakyma, kur statistika ne vieno menesio o 2.5 metu. Ten viskas graziai ir nugula, kad didziausias perteklinis mirtingumas, koreliuoja su maziausiu skiepijumusi.
immortallt 2023-02-28 08:40
Ne, nieko gražiai nenugula 2,5 metų statistika. Nes perteklinis mirtingumas gali būti sukeltos daugelio faktorių, kurių tik vienas gali būti skiepijimas. Kad įrodytum, kad skiepijimas sukėlė perteklinį mirtingumą turėtum parodyti, kad VISOSE ar bent jau daugelyje šalių perteklinis mirtingumas tarp paskiepytų yra didesnis nei tarp nepaskiepytų.
Tu dabar įrodei, kad rūkymas prailgina gyvenimą, nes japonai rūko daug, o gyvena labai ilgai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Raudonas žemėlapis, kaip miršta Europa: baisiausia situacija Vokietijoje (Žemėlapis)