Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Augink pats! 2010-12-17 09:49
Manau, kad gydomi turėtų būti tik tie, kurie užsikrėtė ne savo noru ir narkomanai, kurie savanoriškai praeina detoxikacinius ir ten kitokius kursus, kad mest šitą mėšlą... Visokius narkomanus(piktybinius, rajonskus) ir panašias aukas reikėtų į dujų kameras - žiauru, nehumaniška, bet praktiška... Juk jie ir yra pagrindiniai platintojai... Tegul visokie heroinšikai dvesia, normalūs žmonės išsigydo ir visiem bus geriau gyvent.. Vat suraskit mano žodžiuose netiesos..
Sarunas 2010-12-17 10:56
Na net nežinau kaip tiksliau ir kuo mažiau įžeidžiančiai tave pavadint už tokias kalbas... Savo pasisakymu tu teigi, kad visi kurie esa ir fiziškai, ir psichologiškai priklausomi (jei psichologiškai priklausomi, tai jie ne tiek kiek nenori mest narkotikų, kiek bijo, narkotikų metimo pasekmių) nuo narkotikų - yra atmatos? Neabejoju, kad jei būtų paprasta atsisakyt pripratimo narkotikams, tai absoliuti dauguma narkomanų ir mestų juos. Esu pats narkomanas (priklausomas nuo nikotino) ir galiu pasakyt, kad ir kiek gerai suvokčiau visą jo daromą žalą organizmui, aš niekaip negaliu mest rūkyt. O jei bandau mest, tai prasideda tokia baisi detoksikacija, kad mėnesiais trunka širdies streikavimas, virškinimo problemos ir t.t. kol galiausiai neatsilaikęs vėl pradedu rūkyt.
Paprastai tai, kas veiksmingiausia ir lengviausia išeitis, būna kartu ir blogiausia išeitis iš problemos sprendimo. Tai gal išvis tada visus suvarykim į krosnis ir sudeginkim, kurie serga AIDS, ŽIV? Tada tikrai sumažinsim beveik iki 0 sergančiųjų šia liga. Juk jie patys specialiai nenorėjo apsikrėsti šia liga!
Pumper 2010-12-17 11:07
Sarunas, tik nereikia čia narkomanų ginti. Esminis dalykas tame, kad normalus mąstantis žmogus nei nepradėtų vartoti, todėl bet kuris narkomanas yra jau savaime visuomenės atmata.
oGGis 2010-12-17 11:19
as tai sitiem Pumper ir tam pirmam uzdeciau ispejimus. akivaizdus zmogaus zeminimas ir niekinimas. narkomanai nekalti, kad jie narkomanai. kaip ir alkoholikai. tai yra liga. jeigu nesuprantat kas kaip ir kodel, tai nebutina niekint zmones. dziaukites kad patys neprasigeret dar kol kas..
RamasN 2010-12-17 11:25
Taip... narkomanai ir alkoholikai nekalti, kad jie tokie yra ? Tai liga ? Taip, tai liga, bet dėl jos jie patys ir yra kalti. Kaip ir žmonės su viršsvoriu - išskyrus retus, kurie turi genetinių sutrikimų, visus kitus priveda gyvenimo būdas.
ligonis 2010-12-17 11:27
liga yra zmoniu nesugebejimas protingai galvot - prasta genetine medziaga. nebutina isskirt tu narkomanu, nes ne jie kalti, kad sitam pasauli tiek meslo.
T. 2010-12-17 11:31
Kitaip sakant, visuomenės atmatas reikia moderniai utilizuoti - leisti numirti, taip?
Labai neblogas pasiūlymas. Taptume pirmąja šalimi pasaulyje, kuri atsikratė narkomanų (visai kaip Kinija, 1949, atsikratė 20mln. priklausomų nuo opiumo - dauguma, aišku, iš jų utilizuodami).
Po to galėtumėm pereiti ir prie kitų, ne "visuomenės atmatų" - paliegusių, sunkiai sergančių, invalidų ir pan.
Juk jie gadina "normalių, mąstančių žmonių" visuomenę.Taptume arijų tauta - kur normalus, mąstantis žmogus net nepradėtų sirgti, tuo labiau - vartoti kažkokių narkotikų...
oGGis 2010-12-17 11:41
nei vienas nenori tapti narkomanu ar alkoholiku. yra keletas priezasciu kodel zmones prasigeria.
1.genetine 2. emocinis skausmas 3.psichologines ligos (depresija ir pan) 4. socialine(aplinka skatina gerti) 5. Gerimo daznumas(musu visuomenej priimta, kad kartais isgerti normalu).
lengva apkaltint pati alkoholika ir ji smerkt, tik labai abejotina ar tu supranti kodel jam taip atsitiko. ir niekada negali but tikras, kad tau taip neatsitiks.
macchiato 2010-12-17 11:55
Netyčia nebūna.
zahiraz 2010-12-17 12:16
Na ,jis norėjo pasakyti tai. Jei žmogus PRADĖJO gerti ,reiškia jam jau tuomet trūko suvokimo apie galimas pasekmes. Tai jis tikrai pats kaltas. Tikrai labai neteisinga sakyti.-Jis ne pats kaltas ,o aplinka kalta. (y)
jordanbn2 2010-12-17 12:28
Narkomanai, alkoholikai, cia matai kas kam padeda, vieniems labiau padeda narkotikai kitiems alkoholis,tretiems vaistai. Kai kurie gali iš viso nieko nevartoti, bet tokiu mazai. Pvz aš kai nedirbu ir turiu pakankamai pinigų galiu nieko nevartoti. Bet kai dirbu tai išgeriu kokį butelį alaus.
oGGis 2010-12-17 12:30
sutinku, kad dalis atsakomybes tenka ir zmogui. tiesiog kai kuriose situacijose labai nelengva neprasigert. ir tik nesakyk, kad aplinka nedaro zmogui itakos. kai kurie labai smarkiai priklausomi nuo aplinkos, ir jeigu butu kitokios salygos, jis butu kitoks zmogus. nuo aplinkos mes visi daugiau ar maziau priklausomi.
Indigo89 2010-12-17 13:02
Silpni ir linke i priklausomybes visada sunkiau blaiviai masto, bet man tai nera priezastis juos laikyti visuomenes atmatomis. Valios stiprumo prasme jie gal ir blogesni uz mane, bet gal kitose srityse geresni. Toks kategoriskas suskirstymas ir neapykantos kurstymas teparodo asmens ribota mastyma ir arogancija, jokiu budu ne to asmens verte, kaip man atrodo kai kas cia mano.
Goblinas 2010-12-17 13:17
tas pats narkomanas gali būt šimtą kartu vertingesnis visuomenėj nei koks mūžikas blaivininkas, nieko gyvenime nenuveikęs. taip, kad pagal tai skirstyt žmonės yra buka, pritariu Indigo šiuo atveju.
zfroidas 2010-12-17 14:11
Šeip reikėtų dadėti prie temos, kad mokslininkai ĮRODĖ kad žmogaus smegenyse vyksta tokie patys procesai kai jį veikia MEILĖ ir narkotikas - KOKAINAS. Taip kad susimastykit kas yra naturalu kas ne... akivaizdu kad zmogus sukurtas buti narkomanu kad butu laimingas taciau MUSU atsakomybe yra surasti ta narkotiku forma kuri nekenktu musu sveikatai ir galetume vartoti amzinai ir buti laimingi.
Pvz:
daug sveikesni dalykai yra: darboholiskumas, kompiuteriniai zaidimai, meile-(sveikiausias dalykas), ir toliau eina kiekvienam atskiri labiausiai vezantys pomegiai: keliones, buti su draugais, sokti klubuose, lenktiniauti masinom ir tt... laisvai kurti...
ir zalingi: narkotikai, alkoholis, rukymas, manijos visokios...
taip kad tie kas teisingoj aplinkoj auges zino kad geriausias derinys: megstamas darbas, mylima zmona, vaikai, daug pinigu, gera sveikata ir ..tt.
o kiti galim sakyt kad netike nes to nesuprato laiku ir dabar tik nuodija save...
nu bet stipri asmenybe galetu viska isbandyti kaip skiepus nuo gripo ir tai tik sustiprintu zmogu... svarbu visada tureti daug malonumu ir tarp ju gyventi, pasidavus vienam kuriam ir dar zalingam amen...
HardAxe 2010-12-17 14:39
Nu ir nusimeditavot. Tai gal reiktų sudeginti visus narkomanus, girtuoklius ir rūkančius? Aš asmeniškai nerūkau ir man nepatinka cigarečių smarvė.
Dar deginkim tuos, kurie valgo greitą maistą (hamburgerius, picas, kebabus) kam jie pasaulio žmonių sveikatos vidurkį gadina?
Priedo visus, kurių IQ < 110 (nenoriu gyventi durnių krašte)
Otto 2010-12-17 14:48
Žinai, esu įsitikinęs, kad "pinigomanija" daug baisesnė liga, už visas, kartu sudėjus. Kaip išsigimsta tokių žmonių moralė, kai prieinama net iki šaltakraujiško žudymo dėl pinigų. Todėl siūlau skirti sąvokas- pakankamai pinigų, nuo daug pinigų.
zfroidas 2010-12-17 15:14
tiesos yra del pinigo manijos nes pvz narkomanas paprastai kenkia, sau, savo, seimai, nedideliai aplinkai ir viskas... o milijardierius gali pakenkti valstybei, pasauliui..maisto labdara afrikai gali pakelti vartojima ir maisto kainas pasaulyje lygiai taip pat pakenkdama kaip ir monopoliju kurimas... is kitos puses zudymai nevisada atnesa pinigus, daugybe turtuoliu praturtejo is akciju, naftos zemes resursu, is reklamos, savo sukurto naujo gaminio pasaulyje ir pan...pvz you tube, google, facebook- akciju monstrai is oro uzauge...is esmes mes juos patys ir sukurem, ju indelis tas kad padare viska kiek galejo kad mum itiktu ir sudomintu...
Simkus 2010-12-17 15:22
http://topdocumentaryfilms.com/hiv-aids-fact-or-fraud/
kas turit laiko pažiūrėkit, filme kalba aukšto lygio mokslininkai.
Pumper 2010-12-17 15:43
Gal skirkim kenkiančius sau nuo tų, kurie kenkdami sau dar ir aplinkiniam gyvenimą gadina.
Kad rūkaliai kitiem negadintų sveikatos buvo priimti įstatymai ribojantys rūkymo laisvę atitinkamose vietose.
O narkomanus lyginti su greito maisto mėgėjais tai visai beprotystė. Jei nepastebėjai, narkomanai apiplėšinėja žmones, jų mašinas, namus ir platina ligas, kitaip nei kiti tavo išvardinti veikėjai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vokietijoje išgydytas ŽIV virusą turėjęs pacientas