„AstraZeneca“ vakcinos tyrimas pateikė atsakymą dėl kraujo krešulių rizikos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2021-03-25 09:49
O jei tiesiog natūraliai negali pakęsti eilinių idiotų valdžioje, jų nesąmonių - o paskutiniu metu ir įsijautusių "mesijų-gelbėtojų" vaidmenį tai čia irgi dėl propagandos? Na, bent jau oficiozinė propaganda jau metus manęs tikrai niekaip nepaveikia - vis dar ta pati prasta nuomonė apie "pandemijos valdymą" :)
conjurer 2021-03-25 12:30
Tai kad manai kad idiotai valdžioje, yra pirmas žingsnis link veikiančios propagandos. Gal dauguma iš jų godūs ir korumpuoti, bet tik vienas kitas yra idiotas. Aš suprantu kaip tu jautiesi dėl karantino, bet suprask kad yra nemažai žmonių jį palaikančių. Mano manymu tai yra efektyvi priemonė, nes pavieniai žmonės yra per kvaili, ir neorganizuoti, kad užkirstų kelią viruso plitimui.
immortallt 2021-03-25 15:15
Apie žmonių kvailumą rodo vien tas faktas, kad Vilniuje dabar realiai blogiausia epidimiologinė situacija Lietuvoje, nors atrodo turėtų būt labiausiai išsilavinę ir jaunesni, lengviau prieinantys prie informacijos. Jie tą informaciją gal ir žino, bet visiškai nesivadovauja. Iš esmės jei tvarka būtų dar griežtesnė, omeny po teigiamo testo tave užrakina. Jei neturi kur izoliuotis, kokiame kariškių prižiūrimame objekte, nebūtų tos pandeminės situacijos Lietuvoje. O dabar kaip tik per daug laisvės yra sergantiems. Vienas minimaliai pažįstamas NVSC šiek tiek dirbo, tai sako, jei tikėti tais susirgusiais, tai 50% susirgusiųjų iš namų porą mėnesių net nosies nėra iškišę, su niekuo nesusitiko, užsikrėtė nuo šventos dvasios ir rizikoje nėra jokių asmenų. Tai apie kokį laisvinimą ar gerėjimą gali eiti kalba, be labai griežtų priemonių valstybės mastu, kol nebus >55 metų ir rizikos grupėse esantys paskiepyti?
_alvydas_ 2021-03-25 15:37
Nepanašu, kad mes net su neribotu vakcinų kiekiu pasiektume tokių rezultatų, kaip Autralija ir azijatai be skiepų: (čia dienos užsikrėtimų milijonui gyventojų)
HardAxe 2021-03-25 16:25
Azija laikėsi karantino ir šiaip izoliuojasi saugodami kitus. O musiškiai tik bijodami policijos ir baudų. Azijos lygio karantinas ir sąmoningumas europoje beveik neįmanomas.
immortallt 2021-03-25 17:11
Sąmoningumas Pažįstama pasakojo kaip ten vyksta viskas, kuri ten gyvena. Grįžti iš užsienio šalies, iškart tave supakuoja ir išveža. Niekas nieko neaiškina, išskirsto ir uždaro po vieną. Padaro testus ir tada karantinuoja vietoje, arba, jei turi kur karantinuotis ir neturi istorijoje nieko, kas rodytų, kad esi nepatikimas, nuveža tave į namus, uždaro, uždeda elektroninę spyną, kurią nuėmus pradeda klykti per kelis aukštus ir iškart tarnyboms duoda signalą, kad pažeidei karantiną. Po tokio pažeidimo, kelis mėnesius kalėjimo gauni. Jei reikia, plombuoja ir langus (neaukštai, ar galima fasadu nulipti nesunkiai). Jei kvartale yra keli atvejai COVID ir neaiškus iki galo kelias - visą kvartalą uždaro ir visus privalomai testuoja. Atisakai testuotis - išveža ir karantinuojiesi sukarintoje stovykloje be galimybės karantinuotis namie, nes priešinaisi. Štai tokiomis priemonėmis kiniečiai gyvena iš esmės be karantino. Pas mus prie dabartinio karantino aiškina, kaip pažeidžia žmogaus laisves, bet tie, kurie garsiausiai rėkia apie žmogaus laisves, mažiausiai rūpi vyresnių žmonių teisė į gyvenimą.
bahuriux 2021-03-25 21:51
Iš konteksto supratau, kad tu palaikai ir norėtum tokių priemonių Lietuvoj ir Europoj, na buvo tokių veikėjų, kaip hitleris ir stalinas, jie sugebėtu taip padaryti, nori vėl? Aš tokias priemones pateisinčiau tik maro atveju su mirtingumu 10+%. Dėl vyresnių žmonių teisės į gyvenimą, jie skiepyjami pirmumo tvarka, tai šitas tavo argumentas netenka prasmės.
conjurer 2021-03-25 23:26
Buvo ir tokie kaip Čurčilis, kurie irgi taikė apribojimus žmonėms sunkioje situacijoje. Abejoju kad londone daug žmonių sakė, kad turi teisę būti lauke, kai bombonešiai virš galvos skrido. Civilių mirtingumas irgi buvo nedidelis.
immortallt 2021-03-26 00:22
bahuriux, aš pasijuokiau iš HardAxe teiginio, kad azijiečiai/kiniečiai sąmoningi. Ar norėčiau? Dalies tokios tvarkos taip - iš užsienio grįžus ne savanoriškas karantinas, o priverstinis. Jei susirgai - prievartinis. Jei susirgai ir nesakai kas - bausti. Prievartinis aišku gali būti ir namie, galėtų būti ir viešbutyje, jei gyveni ne vienas ir kiti sveiki. Tik su priemonėmis, kad net durų negalėtum atidaryti. Kodėl? Nes jau per daug mačiau kaip žmonės visi aplink px, nes pvz jie nėra rizikos grupėje, tai net žinodami patys platina, kaip tas su dviem teigiamais testais į lėktuvą su persėdimu, o po to dar per 10+ klubų per naktį pravarė. Kitas dalykas, tokių griežtų priemonių taikymas reikštų, kad trukmė apribojimų būtų labai maža. Per 3 savaites, įskaitant sėdinčius namie, židinys būtų užgėsintas. Per max 1 savaitę, nesergantys ir nesantys rizikoje būtų laisvi judėti ir daryti ką nori. Veiktų restoranai, teatrai ir pan.. Taigi taip, geriau 3-4 savaitės metuose itin griežto karantino, bet dar 48 savaites gyventi savo miesto/rajono ribose plius minus nevaržomai, nei 26 savaites sėdėti užsidarius. Ir taip, sėdžiu pavyzdingai. Buvau 2 kartus DIY parduotuvėje laikotarpyje nuo spalio (virtuvinis kranas per visus galus vandenį pradėjo leisti, viena DIY nedirbo). Maisto parduotuvėje nebuvau nuo Spalio pabaigos. Daugiau kontaktų artimesnių nei su kurjeriu neturėjau. Ai, su tėvu, kuris prasirgęs ir turi stiprų imunitetą. Tuo tarpu kiti, žinau kad per Kalėdas per tris miestus prasivarė, daro tūsus, laksto per parduotuves pramogauti realiai. Tie patys keliaujantys po užsienį, grįžta ir retas laikosi karantino, ar tai automobiliu į Lenkiją, ar iš tų pačių Maldyvų grįžę. Kaip manote, kaip atkeliavo PAR atmaina? Paukštis atnešė, ar kažkas karantino nesilaikė? Kodėl dėl kokiu 15-30% populiacijos turi kentėti visi likę? P.S. taikant tokias priemones vietoje 6000 mirusių turėtume max dabar 1000. Tai sakyk, ar dėl tokios laisvės, kokią turėjome ypač nuo rugsėjo iki gruodžio buvo verta 5000 žmonių gyvybės?
bahuriux 2021-03-26 08:43
Dėl karantinavimosi tvarkos po kelionių pritariu. Kitas dalykas į Maldyvus prašom, bet į Kalabybiškes griežtai draudžiama atvykti iš kito rajono WTF. Kažkam ryškiai su galva negerai jei tokias tvarkas priiminėja. Bet toks itin griežtas karantinas kai visi konkrečiai uždaryti veikia tik tik tol kol jį taikai. Nebūtu taip kad 3 savaitės užizoliuoji visą šalį ir paskui metus laisvė. Jei nori taip, tada tektu uždaryti visą šalį nuo betkokių pašaliečių, visam laikui kol yra bent vienas atvejis betkur pasaulyje. O tokiems nesusipratėlius kaip aprašei, kur turėdami teigiamą testą keliauja ir skleidžia virusus, man atrodo jau ir dabar kelia baudžiamają bylą, už tyčia sukelta potencialiai mirtiną pavojų daugybei žmonių. Dėl tų visokių skirtingų atmainų tai čia niekai, maždaug 2019. Gruodžio 12-15 Kinijoj Uhane jau buvo mažiausiai 12 atmainų palei PSO ataskaitą buvau anksčiau įmetes nuoruodą, tai apie kokias britiškas, afrikietiškas atmainas mes čia kalbam, tai neturi jokios prasmės. Dėl tų 6000 ar kiek ten mirčių, parodyk tankiai ar vidutiniškai apgyvendintą šalį su nemažiau 2 mln gyventojų, ne saloj, kurioj yra labai minimalus skaičius atvejų per milijoną gyventojų. Nei viena šalis nesusitvarkė taip kaip tu siūlai. Š Korėja ir Kinija slepia duomenis tai nesiskaito.
Xdmin 2021-03-26 09:44
P.Koreja tinka?
HardAxe 2021-03-26 10:04
Aš nesakiau be karantino. Aš sakiau, kad pas juos karantinas veikia. Australija irgi turi/turėjo griežtas taisykles. Nsimaišymai tarp savivaldybių, nuo namų nuvažiuoti max 30km, per 48h galima susitikti su vienu šeimos ūkiu. Čia kai turėjo vos kelis atvejus atsirandančius. Pas mus europoj, bent possovietiniam bloke tokio karantino nėra ir nebus. Todėl mes tikimės skiepų. -- Dėl važiavimo kažkur tai dvejopi rezultatai. Jeigu aš noriu nuvažiuot pas tėvus ir niekur neisiu, tai nieko tokio. Betkitas važiuos į palangą ir rezultate sudirbs visų apskričių statistiką. Galbūt galima leisti nuvažiavus kitur gyventi karantino sąlygomis? Ir grįžus namo karantinuotis, kaip po UAE? Velniai žino, turbūt nėra normalaus sprendimo. Dar vienas super durnas reiaklas, tai su skiepu aš galiu važiuoti į lietuvą be testo/karanino, jei gerai suprantu. Bet skiepas netrukdo man užsikrėsti ir platinti ligos, jis tik mane saugo nuo komplikacijų. Tai kur logika šitam žingsny?
kestutisz 2021-03-26 10:22
Logikos tradicija tęsiama dar nuo praietos valdžios, tik anie net ir atvirai pasakė - "logikos čia ieškoti nereikia". O daugiau kažką padaryti nėra nei supratimo, nei netgi fantazijos. O ko norėti gi čia ir yra dabar valdžioje tie "buhalteriai" ta blogaja prasme. Dabar gi vėl "sugriežtino dar" absoliučiai beprasmį dalyką - teks organziuojuotis ten kur reikės nuvažiuoti "legendą", gal net dvi nu ir važiuosiu. Nesuveiks ir nubaus? - domėsiuosi giliau, anot internetų jau yra bent viena laimėta byla dėl tų idiotiškų baudų :)
immortallt 2021-03-26 10:52
bahuriux, susitvarkė N. Zelandija, Australija. Šiaip už ES ribų nelabai žiūrinėjau, pernelyg užknisę žmonės, stengiuos minimaliai lįsti į šią temą po naujų metų (prieš tai teko darbo reikalais gilintis). Atsakomybę už skleidimą taiko, o kas gaudo? Čia jei durnas visai esi, tada pagauna, o šiaip masiškai sergantys, kurie turi teigiamą testą, vaikšto kur nori, jie jau užsikrėsti nebegali. Kinijoje daugiau gyventojų, nei ES ir JAV kartu sudėjus ir dar padauginus turbūt iš 3 (Kinijoje neaišku kiek realiai gyvena). HardAxe, aš labiau apie sąmoningumą norėjau parašyti, kad sąmoningumo ten mažai. Sąmoningumas įmušamas kalėjimo lazda. Dėl logikos, kodėl leidžia į užsienį, bet neleidžia tarp savivaldybių, iš kelionės grįžusį dar priversi PGR testą pasidaryti, tarp savivaldybių judant - sunkiai, ir pajėgumų neužteks. Spėju čia ta priežastis. Bet šiaip tas judėjimo ribojimas tarp savivaldybių daugiau ir ant pasitikėjimo. Pro langus man matos vienas iš postų, tai net jei jis stovi, žinau 3 kelius kaip jį apvažiuoti, kur niekada nestovi. Ties, esu važiavęs per visą karantiną 2 kartus, iki paštomato, nes kurjeriai loxai įdėjo į kitą savivaldybę. Tai su niekuo nesusitikau. Iš esmės visos priemonės taikomos, kad riboti kontaktų skaičių, bet dėl sąmoningumo trūkumo, priemonių veiksmingumas krenta ir tuoj jos visai nebeveiks. Todėl ir turime situaciją, kai Vilniuje tuoj vėl bus juodas scenarijus, nors iš pažiūros kontaktai ribojami. Pasitikėjimu iš dalies pasikliaujama dėl to, kad sukontroliuoti populiaciją neturime tokių pajėgumų Lietuvoje. Iš kitos pusės, labai garsiai rėkia apie teises, bet niekas neprisimena savo pareigų ir atsakomybės dėl kito gyvenimo. Kas dėl priemonių per pirmą bangą ir dabar. Per pirmą bangą per 3 mėnesius buvo tiek atvejų, kiek dabar per vieną dieną, taigi tada ribojimai neturėjo jokio pateisinimo, ypač tada, kai jau buvo aišku, kad nieko nėra šalyje (juokinga, kad net stengėsi pargabenti visus iš užsienio, įskaitant iš Italijos, kur židinys buvo, ir be jokių testavimų ar prievartinių karantinų paleisti į populiaciją). Dabar laisvas gyvenimas baigtųsi 3000+ atvejų per dieną po turbūt mažiau nei savaitės. P.S. šiaip su leidimais išėjimas iš namų taikytas ne vienoje ES šalyje buvo. P.P.S. juokingai man skamba tie visi, kurie dėl kaukių labai dejuoja. Man tai kaukės mažiausia problema.
bahuriux 2021-03-26 11:46
P.Koreja, N. Zelandija ir Australija nelabai tinkami pvz jie yra geografiškai arba geopolitiškai izoliuoti geriau nuo pasaulio nei pvz Europos šalys. Dabar kaukės tikrai jau nebeužknisa, nes nereikia laukuose ir miškuose jų dėvėti, o parduotuvėj minimaliai laiko žmonės praleidžia ir aš pats deduosi prieš įeidamas į parduotuvę, be jokių nepasitenkinimų. Nerealiai užknisa tas, kad negaliu nuvažiuoti pas tėvus į kitą rajoną, net jei niekur kitur ir neužsukčiau
kestutisz 2021-03-26 12:09
Šitą kaip tik drąsiai gali - tik susigalvoji legendą ir tiek. Neabejoju, kad tam kitam rajone yra pilna paslaugų kurių tau mirtinai reikia ir galima susiorganizuoti popiergalį. Jei labai reikia - gali kad ir trumpam persiregistruoti :) Blogiau kaip tik yra kai nori būtent į gamtą išvažiuot, pvz matai kad kažkur už Ukmergės dabar giedras dangus ar kaip tik kokie žaibai - ir negali, net nžn kaip nenusikeikti.
Niemand 2021-03-26 12:16
Šiaip jau judėjimo apribojimų tikslas ir yra neleisti rinktis giminėms kaip kad statistiniai lietuviai mėgsta... Tai vienas iš pagrindinių viruso plitimo metodų. Jei nenori netyčia nužudyti savo tėvų, to ir be jokių apribojimų daryti nereikėtų...
immortallt 2021-03-26 12:25
Niemand, tau visiškai pritariu, bet mano atveju tėvai jau prasirgę ir su stipriu imunitetu. Patys ir saugomes, jokių kontaktų, tai kaip irgi suprantu, kad galėtų būti kokia tvarka, kai leistų. Asmeniškai būčiau už tai, kad pvz. pasidarai dienos "pasą", padaro testą ir vieną dieną gali judėti kur nori. Net po 5-10€ susimokėti būtų galima. Aišku, gali būti kad yra kakleliai norinčiųjų kiek galima priimti, vėlgi, kas sukontroliuos. Kas dėl kaukių lauke, tai kad visada buvo, jei nėra aplink žmonių, kaukė nereikalinga. Kodėl kaukę padarė būtiną mieste, irgi suprantama, žmonės pamiršta kitaip kaukę laiku užsidėti.
Niemand 2021-03-26 12:39
Tai tikrai ne argumentas, tą puikiai sukontroliuoja apsauginiai ir pardavėjai.
immortallt 2021-03-26 15:15
O iki tol kol nespėjo niekas prieiti? O jei tada apsižiūri, kad kaukės neturi? O jei eini daugbiučio laiptinėje ar pan., kur jau nėra kam sukontroliuoti. Bet kokiu atveju nešioti kaukę, kad ir lauke (kur yra žmonių), laikau paskutiniu ribojimu kurio panaikinimo norėčiau (leidžiant situacijai)