Anglies pluošto kojų protezai - penkerių metų mergaitei

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

runce 2009-04-17 23:46
oj, zinokite jum pritariu tik nuomones nepakeisiu. nu ar as sakiau, kad galabytis jum reikia? kaip zmones nesupranta, apie ka kalba eina.. ziauriai cia pasakysiu, turedamas omeny ne jus, o bendrai kalbedamas apie sita tema, taigi: jei persirgote astma, dar velnias zino kuo, jusu zmona diabetike, tai as buciau labai dekingas, jeigu isivaikintumete vaika, o ne daugintumetes (dar karta sakau, tai ne asmeniskai jums)
enzim 2009-04-18 00:14
Neskleisk eugenikos erezijų. Tavo populiacijų genetikos suvokimas labai primityviam lygyje
Anonymous 2009-04-18 00:22
žiaurūs dalykai tos ligos ir kitokios bėdos, kurias anksčiau pati gamta (Dievas?) išspręsdavo už mus, o dabar kartais graudu klausyti ir matyti, kaip pasiaukojanti motina atiduoda save vienam neįgaliam vaikui, o kiti du (keli) auga be motinos šilumos, o jei dar tėvas prie stiklo, tai gaunasi taip, kad auga trys neįgalūs vaikai. Deja, tokia tiesa, o sprendimo iš esmės nėra ir nebus, nes mes ne gamta (Dievas)
runce 2009-04-18 00:25
as tik pasidomesiu: o jei tarkim nuluzo kokia galune, tai susilaukus atzalos kazkiek genuose tas atsilieps? o kaip manote, tevam butu skaudziau netekti dukrytes del ligos, ar visa gyvenima globoti be ranku be koju, suzalota psichika turincia mergina? as pats net isivaizduot negaliu. beabejo noreciau kad mano dukra isgyventu. bet pasiziurejus pavyzdzius, persasi kitos prielaidos
HiTech 2009-04-18 00:44
Is valdzios puses ziurint jie tik nasta, ir visiems mokesciu moketojams islaikyti ligonines kuriuose laikomi psichiniai ligoniai yra brangus "malonumas". Namiskiams tikrai sunku priziuret fiziskai neigalu zmogu, ypac kai senatve ne uz kalnu + velgi viskas atsiremia i pinigus. Beje valstybei moket jiems invalidumus ir t.t. Vat is sios puses ziurint sie zmones mums vos ne priesai. Is kitos puses: mano tevas susirgo nepagydoma liga, buvo neigalus fiziskai. Ir jei tada man kas butu tokia savo (ziureti virsuje) ideja isdestes, as ta zmogu turbut buciau vietoje per puse perlauzes. Tikrai tada nebuvo gaila nei pinigu, nei sveikatos del sio zmogaus. Ir dabar pagalvojus apie ta mergaite man 0 emociju, nes as jos nepazystu nei ka, bet kai prisimeni kad paciam kazkada buvo tokia situacija, tai pagalvoji kad visdelto saunu jog ji isgyveno. Tiesiog jei nesi to patyres tai nesuprasi...
enzim 2009-04-18 00:48
Runce, empatija yra žmogiškumo pagrindas. Apsičiupinėk, tu gi neturi užuojautos ,,geno". Taigi tu genetiškai nepilnavertis ir demonstruoji viešai savo jausminį bukumą, kaip koks gėjus savo gėjiškumą.
Plikas 2009-04-18 01:37
Kur taip nustatyta? O gal tiesiog zmones nori ir tikisi, kad ir kiti zmones tiesiog yra "geri"? Kas del mergaites: dziugu, kad mokslas vystosi i prieki ir tokios negales yra iveikiamos.
Anonymous 2009-04-18 01:52
enzim: kodėl tu jo neužjauti tuomet, jei vadini nesveiku? Ar nepastatei savęs dabar į jo vietą? Ir dar, kodėl pernelyg didelis jautrumas, užuojauta nėra laikoma lygiai tokiu pat "nesveiku" dalyku kaip ir per mažas jautrumas kitų skausmui ir t.t.? Kiekvienas ekstremumas nėra gerai. Nesakau, kad reikia paskui minią sekti, bet pernelyg išsiskirti nenaudingais visuomenei (žmonijai) sugebėjimais taip pat nėra gerai. Kodėl užkrėstos ląstelės susinaikina (sergant sloga tarkim)? Todėl, kad siekiama išlaikyti gerą viso kūno būvi. Nesakau, kad vokiečių valymasis kaizerinėje Vokietijoje buvo gerai, bet tai taip pats sprendimas, ir kai kuriais atžvilgiais jis yra priimtinesnis bendruomenei, o ne vienam jos nariui. Beje galima būtų išgirsti platesnį aiškinimą apie genetiką ir paveldėjima? Nes kaip supratau jūs žinote daugiau, nes man jūsų "priešininkų" logika pasirodė gana teisinga, jei neskaitysim tautų maišymosi ir t.t. Santrumpa: nereikia apsimetinėti geruoliais ir spręsti už kitus, o ir įžeidinėjimai "tavo genetikos samprata menka" nelabai į temą atrodo; ar ne geriau būtų pagrįsti tai savo žiniomis ir užvesti diskusiją neatsiribojant savo "tiesos" sienomis. P.S. atsiprašau, kad piktas patapau, bet nemyliu "teisėjų"... Neiškenčiau.
SaliamonXP 2009-04-18 03:11
ka cia klidit, kad ziauru?! Atsimerkit! Pasiziurekit kokia sypsena, geriau pagalvokit koks gyvenimas butu be nauju technologiju kurios dave bent jau dirbtines kojas.
Anonymous 2009-04-18 20:00
Jai ne kaikurie juodaskverniai tokiu bedu butu daug maziau, o dabar tik ir rekia jog manipuliavimas žmogaus geonomu yra blogis, ne tipo prisijamame kazkokio mistinio pederasto sedinčio danguje darba. Žmogaus geonomas dekoduotas jau daugiau nie 10 metu, o tobulinti jo negalima nes va kažkokie tikintieji idiotai laiko tai amoraliu dalyku, dėjau.
Anonymous 2009-04-18 22:21
Buti mergaites vietoje nenoretu niekas. Buti jos tevu vietoje- taip pat. Bandyti uzmigdyti- gal ziauru. Vadovautis vien jausmais- ziauriau ir dar labiau SAVANAUDISKA- tai EGOIZMAS. Jei tikrai atsidurtume tokioje padetyje kai tik aplinkiniu deka gali judet ir egzistuot, tai man geriau butu kad leistu pasirinkti mirti. Kaip kad kitose salyse iteisinta jog ligonis gali pats nuspresti mirti ar gyventi. Va cia gal sioks toks zingsnis nuo to prakeikto egoizmo...
neworld 2009-04-18 23:07
Tai gal paprasčiausiai neduoti tokiems žmonės daugintis? Taigi neplistų nei blogi genai, ir tie žmonės galėtų gyventi.
rimka 2009-04-18 23:15
man atrodo tie is paraolimpiniu su protezais dar greitesni uz paprastus begikus
Anonymous 2009-04-18 23:23
Kaip raso jog genas dekoduotas, taciau jis pamirso patikslinti, kad niekas negali po siai dienai pasakyti ka daro situ issifruotu genu kombinacijos, o tai kaip visi zinome ir sudaro genetine grandine. Kazkur skaiciau straipsni apie genoma. Ten paaiskino, kad genomas issifruotas ir kiekvienas genas priskirtas pvz raidei. Gaunasi kad mes zinome raides taciau nesuprantame is tu raidziu sudeto zodzio prasmes. Ir jei keiciame raides vietomis- keiciame zodzio reiksme ir prasme. Taigi dabar bandyk isivaizduoti ant kiek sudetingas zmogaus genomas ir kad jame yra zymiai daugiau raidziu nei tu zinai, ir dar kad is tu raidziu yra parasyta knyga, kuria tu skaitydamas nesupranti ne vieno zodzio. Aahhaa???!! O dabar klausimukas tau kaip tu istaisysi zodziu rasybos klaidas Pagaliau parasiau
Plikas 2009-04-19 01:00
O ties kur reiketu nubrezti ta riba kuriems galima daugintis, o kuriems jau nebe? O gal neapsiribokim turinciais kazkokia negalia? Jei jau "gerinam" genoma, tai gal leiskim daugintis tik baigusiems universiteta? Arba tik tiems kuriu IQ nemazesnis nei (pvz.) 130? O kaip del odos spalvos? Plauku, akiu spalvos?
YoYo 2009-04-19 13:31
Tie, kurie sako, jog tokius reikia užmigdyti yra paprasčiausiai nesveiki ir tiek. Su tokiais, net kalbėtis beprasmiška, tai taspats, kas Hitlerui pasakyti - žydai yra tokie pat žmonės kaip ir visi. Mano nuomone, žmogus pats turi nuspręsti ar jis nori gyventi ekstremalioje situacijoje. Kitaip tariant, aš nepritariu savižudybėms dėl psichologinio skausmo (nes psichologiniai barjerai yra įveikami), o merdint, esant neveiksniam stovyje ir pan., pats žmogus turi nuspręsti savo likimą. Tuo tarpu ši mergaitė, atrodo laiminga, tad palikit Jūs ją ramybėje - ji nusipelnė gyventi. Apskritai, kažkoks genu pravalymas yra totali nesąmonė. Galūnių praradimas paveldimas? Aišku ne, tad fanatikams nėra ko bijoti.
Anonymous 2009-04-19 13:54
galunių praradimas ne o, štai atsparumas/neatsparumas ligoms pvz. meningitui(kaip beje kitoms infekcijoms) tikrai paveldimas
YoYo 2009-04-19 15:22
Nu ir gerai. Visokių žmonių yra ir visokių reikia
Anonymous 2009-04-19 17:41
Paskaiciau komentarus ir man juokinga pasidare is minkstasirdziu: "kokia teise turi spresti ar gyventi ar ne!!" TAIP ZMOGUS TURI TEISE SPRESTI AR GYVENTI TAM NEIGLIAM AR NE, nes jeigu daktarai jos nebutu operave jos kunas butu nugangrenaves ir inai gyva suputu, o ar taip bus sprendzia daktaras!!!! as irgi buciau nebegyvas, jeigu man nebutu isoperave apendicito!!! musu visu gyvybes yra musu technologiju rankose, o gamtai mes tik smulkme... Dar prisiminkit kiek zmoniu mire nuo dziovos, na o po to zmogus isikiso i si procesa, suvaidino savotiska DIEVO vaidmeni ir dziovos tokios jau nebera.
YoYo 2009-04-19 19:48
Ne, NETURI teisės nuspręsti leisti gyventi ar ne. Žmogaus PAREIGA padėti kitiems pajusti gyvenimo džiaugsmą, jei pastarieji negali.