Video ir animacija reklamoje  ()

Ar galvojate apie rinkodaros strategiją, kuri padėtų paskatinti klientus rinktis jūsų produktą ar paslaugą? Sukurti veiksmingą reklamą yra sudėtinga užduotis, neužtenka tik pristatyti savo pasiūlymą, reikia rasti būdą, kaip išsiskirti iš konkurentų. Šiuo metu, kai vartotojus užplūsta daugybė reklamų, geriausia rinktis sprendimus, kurie atkreipia dėmesį unikalumu ir kūrybiškumu. Būtent tai ir gali padaryti video ir animuotos reklamos.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Ką reikia žinoti apie video ir animuotų reklamų kūrimą?

Vaizdo įrašai daug veiksmingiau pasiekia auditoriją nei nejudanti grafika ar nuotraukos. Deja, dėl jų paplitimo šis sprendimas prarado dalį savo unikalumo - reklamų tiesiog per daug, kad jos vis dar būtų tokios pat veiksmingos ir patrauktų dėmesį. Tačiau situacija pasikeičia, kai vietoj standartinio vaizdo įrašo pasirenkame animaciją.

Ką gali pasiūlyti reklaminė animacija?

  • Dėmesį atkreipianti estetika

Video ir animacija leidžia unikaliai pristatyti savo produktus naudojant įvairias animacijos technikas, ryškias spalvas, dinamiškus veiksmus ir stilių, pritaikytą prie žinutės, kurią norite perduoti savo auditorijai. Animacinės reklamos taip pat yra labai lanksčios - galime sukurti 100 % animacinę reklamą, taip pat derinti filmą su animaciniais elementais, todėl lengva sukurti medžiagą, kuri patrauks jūsų auditorijos dėmesį.

  • Išskirtinio įvaizdžio kūrimas

Animacinis video reklamoje suteikia unikalią galimybę sukurti unikalią išvaizdą - nuo pradžios iki galo sukurtą jums. Visoje reklaminėje medžiagoje naudoti nuoseklią estetiką - tai paprastas būdas didinti prekės ženklo žinomumą, kad klientas iš pirmo žvilgsnio lengvai susietų reklamą su jūsų prekės ženklu.

  • Santykių su auditorija užmezgimas

Animacija dažnai siejama su vaikiškais animaciniais filmukais, kuriuose ji naudojama siekiant papasakoti istoriją ir sudominti žiūrovą, taip pat sukelti emocijas ir mintis - iš animacinio filmuko tikimasi gauti tam tikrą pamoką. Jei žvelgsime į animacinius filmus iš šios perspektyvos, pamatysime, kad visi šie klausimai yra svarbūs ir rinkodarai. Todėl naudojant tas pačias technologijas galima kurti reklamines animacijas, kurios ne tik pristato įmonės pasiūlymą, bet ir tampa auditorijos, t. y. potencialių klientų, pasitikėjimo ir susidomėjimo prekės ženklu stiprinimo priemone.

  • Prieinamas pranešimas

 

Naudodami animaciją galime papasakoti bet kokią istoriją. Pasirinkę animuotą reklamą, galime visiškai kontroliuoti, kokia žinutė pasieks gavėją.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai ()