Naujojo „Mitsubishi ASX“ debiutas tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje (0)
Prasidedančioje tarptautinėje 80-joje Ženevos automobilių parodoje „Mitsubishi Motors Corporation“ pristato svarbią naujieną – kompaktinį visureigį „Mitsubishi ASX“. Parodoje taip pat eksponuojamas koncepcinis „Mitsubishi Concept PX-MiEV” hibridinis modelis, kuriame panaudotos naujausios technologijos.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tokios pat įspūdingos „Kawasemi Blue“ spalvos kaip ir 2007 m. Frankfurto automobilių parodoje parodytas koncepcinis modelis „Concept-cX“, naujasis „Mitsubishi ASX“ atrodo įspūdingai. Net 20 cm ilgesnis, šiek tiek aukštesnis naujasis modelis įkūnija pagrindinę „Concept-cX“ dizaino idėją. „Kawasemi“ – japonų kalba reiškia turkio spalvos paukštį, kuris gyvena ir gaudo žuvį tik pačiuose švariausiuose vandenyse. Tai tarsi galingas „Mitsubishi Motors Corporation“ simbolis, prisidedant prie tvaraus vystymo ir aplinkosaugos.
Dizainas
Priekinę automobilio dalį galima atpažinti iš reaktyvinio naikintuvo stiliaus priekinių linijų – šio stiliaus dizainą demonstruoja „Lancer“ ir „Outlander“ modeliai. Stogo linija suprojektuota taip, kad užtikrintų puikias aerodinamines savybes: pasipriešinimo koeficientas tėra 0,33 Cd. Projektuojant galinę automobilio dalį, buvo siekiama ir pažeminti, ir paplatinti siluetą, tačiau išvengiant pernelyg didelio masyvumo. Įspūdingai atrodo galinių žibintų bei trapecijos formos vietos numeriams derinys.
Viduje vyrauja aštrus, sportiškas ir kartu elegantiškas koncepcinio modelio dizainas, akcentuojant formas, medžiagas ir kokybę. Kaip ir išorės dizainas, „ASX“ vidus atspindi „dinamišką kokybę“: kai kurie elementai perimti iš „Outlander“ prietaisų skydelio, minkštos medžiagos centrinėje prietaisų dalyje bei durelėse, kruopščiai parinkti sidabro spalvos akcentai prie garso įrangos valdymo.
Maloniai nustebina tokie elementai, kaip chromuota pavarų svirties dalies apdaila, motociklų dizaino įkvėptas sidabro spalvos akcentų panaudojimas abiejose konsolės pusėse bei matavimo prietaisų apdailoje. Didelis dėmesys skiriamas minkštoms salono vietoms, kurias dažniausiai liečia keleiviai. Siūloma naujo tipo dviejų spalvų salono apdaila, sukurianti sportišką pojūtį. Galima rinktis ir odinį saloną. Dvejopos galimybės
Kaip naujausias „Mitsubishi Motors Corporation“ pasaulinis automobilis, „ASX“ apjungia „Lancer“ elgseną kelyje, aukštą „Outlander“ vairavimo poziciją bei išmaniąją AWC („Electronically Controlled 4 Wheel Drive“) sistemą. Nors naujasis „ASX“ sukurtas naudojant „Outlander“ 2,67 m ratų bazę, jis yra trumpesnis, bet važiuoklė iš esmės yra ta pati, tik sukurta mažesniam ir lengvesniam automobiliui.
Stipriai patobulintas elektrinis vairo stiprintuvas, prisidedantis ir prie CO2 emisijų mažinimo. Naujasis „ASX“ siūlo daugybe aktyvaus ir pasyvaus saugumo įrangos (priklausomai nuo versijos ir rinkos):
160˚ „Super-HiD Wide Vision” ksenono žibintus – pirmuosius pasaulyje
Aktyvią stabilumo kontrolės sistemą,
Praslydimo kontrolės sistemą,
Įkalnės sistemą,
ABS, EBD ir BA stabdžių sistemas,
Avarinio stabdymo šviesų signalo sistemą,
7 saugos oro pagalves (įskaitant vairuotojo kelių saugos pagalvę) ir kt. įrangą.
Naujasis MIVEC dyzelinis variklis
Naujausias „Mitsubishi Motors Corporation“ dyzelinis variklis stipriai prisideda prie „žaliosios“ strategijos. Visiškai aliumininis MIVEC DOHC 16v 4 cilindrų turbodyzelinis variklis, atitinkantis Euro V reikalavimus, bus montuojamas naujajame „ASX“. Variklis turi naują kintamos geometrijos turbiną bei pasižymi dideliu efektyvumu. Technologine prasme, tai pirmasis lengvasis automobilis pasaulyje, turintis dyzelinį variklį su kintamu vožtuvų fazių reguliavimo sistema.
Europos rinkoje konkurencija didelė, ypač C segmente, todėl sklandus naujasis MIVEC variklis bus montuojamas visose „Clear Tec“ modelių versijose, kurios standartiškai turės automatinę „Stop&Go” sistemą, uždaro srauto DPF (kietųjų dalelių) filtrą, LED tipo galinius žibintus, mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas ir kt. įrangą.
Klientams, ieškantiems benzininės alternatyvos, „ASX“ siūlomas su nauju 1,6 DOHC 16v MIVEC varikliu, kuris taip pat bus montuojamas ir „Clear Tec“ versijose. Variklis derinamas su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže arba „Mitsubishi INVECS-III“ 6 laipsnių su „Sport Mode“ režimu CVT pavarų dėže.
„Lounge“ stilius
Stilingas „ASX“ interjeras tiesiog kviečia į vidų: čia viskas sukurta išmoningai, funkcionaliai ir patogiai. Standartinės įrangos sąrašas gausus: net bazinėje įrangoje yra radijo CD grotuvas su MP3 funkcija, oro kondicionierius, 7 saugos oro pagalvės, aktyvi stabilumo kontrolės bei praslydimo kontrolės sistema ir kt. įranga.
Aukštesnės versijos standartinėje įrangoje yra automatinis oro kondicionierius, lietaus ir šviesų jutiklis, nuolatinio greičio palaikymo sistema „Cruise Control“, daugiafunkcinis vairas, galiniai parkavimosi pagalbos jutikliai, „Bluetooth“ ir USB jungtis, tamsinti galiniai langai, „Super-Hid Wide Vision“ ksenono žibintai, beraktė durų atrakinimo ir užvedimo sistema, odinis salonas, „Mitsubishi Multi-Communication“ sistema su HDD (aukštos raiškos) navigacine sistema ir muzikos laikmena, „Rockford Fosgate Premium“ garso sistema ir dar daug kitos įrangos. Naujojo „Mitsubishi ASX“, skirto Europos rinkai, gamyba prasidės iš karto po parodos. Lietuvoje „Mitsubishi ASX“ debiutuos rugsėjo mėnesį.
(0)
(0)
(0)