„Samsung“ visam pasauliui pristato „Full HD 3D LED“ televizorius
(0)
„Samsung Electronics Co., Ltd.“, apdovanojimais įvertinama buitinės elektronikos inovacijų kūrėja, pažymėjo pasaulyje pirmosios „Full HD 3D LED“ televizorių linijos įvedimą į visų šalių rinkas su specialiuoju grupės „The Black Eyed Peas“ koncertu „Times Square“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Filmo Avatar režisierius James Cameron, kuris yra vienas iš svarbiausių 3D turinio kūrėjų ir vystytojų, dalyvavo šiandieniniame renginyje. Be to, „Samsung“ taip pat pristatė filmuotą medžiagą iš nepaprastai populiaraus „The Black Eyed Peas“ pasaulinio turo „The E.N.D.“. Šis 3D formato įrašas sukurtas specialiai „Samsung“ klientams.
„Samsung Electronics“ 3D LED televizorių pasaulinis pristatymas „Times Square“ koncertų salėje filmuotas 3D formatu bendradarbiaujant su James Cameron ir Vince Pace prodiuserių kompanija „Cameron/Pace“. Įrašas gyvai transliuotas tinklalapyje Dipdive.com, kuris yra ypač populiarus tarp besidominčiųjų muzika, menu, pramogomis ir kt. „The Black Eyed Peas“ koncertas „Times Square“ skirtas sustiprinti pasaulinę „Samsung Electronics“ veiklą siekiant supažindinti su gamintojo pirmavimu kuriant 3D televizorių technologijas. Ši veikla taip pat apima pristatymo renginius visame pasaulyje ir pasaulinę reklamos televizijoje kampaniją. „The Black Eyed Peas“ 3D filmuota medžiaga papildo vis didėjantį 3D turinio rinkinį, įskaitant visų laikų populiariausią animacinių filmų seriją – kompanijos „DreamWorks Animation SKG, Inc.“ (Nasdaq: DWA) sukurtą seriją Šrekas, kurią kompanija „Samsung“ pirmą kartą išleis „3D Blu-ray“ formatu.
Kartu dirbdamos šios, savo veiklos srityse pirmaujančios, kompanijos įgyvendina tikslą sujungti buitinę elektroniką, muziką ir turinį kuriančias pastangas ir įvesti 3D televiziją į namų pramogas. Šis renginys simbolizuoja naujos namų pramogų eros pradžią.
„Praėjusias metais „Samsung“ sukūrė naują namų pramogų rūšį, rinkai pateikdama LED televizorių liniją. Dabar šiai linijai suteikiame naujus elementus pristatydami 3D LED televizorius,” - pasakė Boo-Keun Yoon, „Samsung Electronics“ Vizualinių ekranų padalinio prezidentas. „3D – daugiau nei tik pribloškianti technologija. Tai televizijos ateitis. Esame pasiryžę kiekvienam vartotojui suteikti galimybę turėti pilną geriausios vaizdo kokybės 3D turinio atkūrimo priemonių rinkinį.“
„Džiaugiamės padėdami pristatyti „Samsung 3D LED“ televizorius ir suteikti mūsų fanams išskirtinę galimybę pamatyti renginį ne tik Dipdive.com, bet ir 3D formatu ,” - pasakė will.i.am iš grupės „The Black Eyed Peas“.
Televizijos pramogos kartu su „Samsung 3D“
„Samsung“ 2010 m. 3D televizorių liniją sudaro LED 7000/8000/9000 serijos, LCD 750 serija ir plazminių televizorių 7000/8000 serijos. Jau šį mėnesį įmanoma įsigyti 46” ir 55” LED C7000 serijos modelius su įdiegta 3D technologija, vėliau bus išleisti kiti televizoriai su 3D technologija.
„Samsung“ taip pat bendradarbiauja su pasaulyje pirmaujančiais pramogų prekiniais ženklais kuriant turinį, kuris skirtas LED 3D televizoriams, kurie leidžia atkurti neįtikėtino gylio ir puikios raiškos vaizdą. Paskutiniu metu kompanija suvienijo jėgas su „DreamWorks Animation“ siekiant visame pasaulyje pagreitinti 3D formato įdiegimą namų pramogose ir šia įranga aprūpinti plačiuosius vartotojų sluoksnius. Vienas iš tokio bendradarbiavimo pavyzdžių – pilnos trukmės „3D Blu-ray“ formato „DreamWorks Animation“ filmo „Monsters vs. Aliens“ 2009 m. leidimas.
Be to, šios savaitės pradžioje „Samsung“ ir „DreamWorks Animation“ pranešė apie savo bendradarbiavimą išleidžiant išskirtinį kompanijos produktą - naujo leidimo filmų seriją „Šrekas“. Šiuos filmus iki šiol visame pasaulyje matė daugiau nei 2 milijardai žiūrovų. Pirmą kartą išleidžiama šios serijos 3D versija.
Naujas marketingo matmuo
„Samsung“ pradeda įvairiapusišką marketingo kampaniją, kuri visame pasaulyje vartotojus supažindins su skirtingais 3D formato įdiegimo būdais, įskaitant televizijos reklamą, kuri bus rodoma dviejų matmenų vaizdą atkuriančių televizorių ekranuose.
Šią kampaniją pristato pasaulyje nepaprastai populiari grupė „The Black Eyed Peas“, pirmiausia bus išleista koncertinė 3D filmuota medžiaga iš „E.N.D. World Tour“, kuri bus platinama mažmeninėje prekyboje ir naudojama remiant „3D Blu-ray“ ir „Samsung 3D LED“ televizorių marketingą vėliau šiais metais. Šiandien „Samsung“ taip pat surengė „B-Boy“ šokėjų pasirodymą Niujorke, tokiu būdu pažymint televizorių progresą nuo 2D iki 3D. Taip pat, energingai naudojamos spaudos ir lauko vizualinės reklamos priemonės, kaip ir nuoseklus populiarinimas naudojant socialines daugialypės terpės priemones.
Šiandien „Samsung“ taip pat pristatė 3D kubą (3D Cube) – milžinišką ekraną, kurį sudaro trisdešimt šeši 55” LED 7000 serijos 3D LED televizoriai. Ši priemonė įrengta prie „The Samsung Experience“ Niujorke. Tai vienas iš eilės kompanijos sukurtų 3D kubų, kurie padės viso pasaulio vartotojus supažindinti su „Full HD 3D LED“ televizoriais. Šios kampanijos centrinę vietą užima žinomo režisieriaus Sam Brown sukurta reklama televizijai, kuri 2D formato vaizdą atkuriančio televizoriaus ekrane puikiai įkūnija 3D privalumus. Reklama nufilmuota Argentinos sostinėje Buenos Aires ir prie Iguazu krioklių. Filmavimas užėmė 10 dienų, panaudota daugybė įvairios įrangos. Reklamos bus pradėtos transliuoti kovo mėn. pabaigoje visuose žemynuose išskyrus Antarktidą.