Šių metų „Internet CEE“ konferencijos tema - kaip el.žiniasklaida gali uždirbti recesijos metu (0)
Tarptautinėje „Internet CEE“ konferencijoje, kuri vyks gegužės 25 – 26 d. „Fabryka Trzciny“ meno centre, Varšuvoje, Lenkijoje, bus bandoma atsakyti, kaip elektroninei žiniasklaidai elgtis dabartinėmis sąlygomis, praneša konferencijos organizatorius interneto tyrimų agentūra „Gemius”.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Konferencija suburs portalų savininkus, žiniasklaidos ir interaktyvių agentūrų atstovus, reklamdavius bei investuotojus, besidominčius Vidurio ir Rytų Europos (VRE) regionu. Konferencijoje bus aptariamos dabartinės interneto rinkos tendencijos bei apžvelgiama sparčia plėtra pasižyminti el. verslo sritis.
Šis tarptautinis renginys yra puiki galimybė apsikeisti nuomonėmis bei užmegzti naujus verslo kontaktus. Konferencijos tikslas taip pat yra pasidalinti geriausia šios verslo srities patirtimi bei praktiniais pavyzdžiais ne tik iš dar besiformuojančių Vidurio ir Rytų Europos rinkų, bet ir iš brandesne el. ekonomika pasižyminčių Europos šalių, tokių kaip Danija ir Didžioji Britanija, kuriose internetas yra neatskiriama daugumos žiniasklaidos planų dalis.
Tarp jau patvirtintų šių metų renginio pranešėjų yra atstovai iš pirmaujančių pasaulio ir VRE regiono kompanijų, tokių kaip „Coca-Cola“, „Zenith Optimedia“, „O2 Media“, „Yandex Russia“ ir „GEEWA“.
Šių metų konferencija apima keturias temines sritis, skirtas aktualiausiems klausimams, su kuriais susiduria interneto rinkodaros atstovai:
1. Naujas tradicinės žiniasklaidos veidas: kokie būdai yra patys veiksmingiausi siekiant internete panaudoti tradicinių leidėjų galimybes; kaip užsidirbti iš video turinio internete; video pagal poreikį (angl. VOD) prieš interneto televiziją;
2. Žiniasklaidos susiliejimas – interneto vartotojų naudojimasis alternatyviomis žiniasklaidos priemonėmis; optimalaus rinkodaros komplekso (angl. marketing mix) receptai; mobili rinkodara; videožaidimų naudojimas reklamai (angl. advergaming);
3. Kaip uždirbti recesijos metu / Recesija – pokyčių šaltinis;
4. Įvairūs prekės ženklo formavimo būdai internete.
Ankstesnės „Internet CEE“ konferencijos pritraukė beveik po 300 dalyvių.