„Ford Flexifuel“ automobiliai – sėkminga alternatyva ir ilgalaikis sprendimas (0)
Nuolat kylant degalų kainoms, vis dažniau diskutuojant apie aplinkosaugą ir ribotų išteklių naudojimą, automobilių pramonėje sparčiai vystomi alternatyvaus transporto projektai. Galima drąsiai teigti, kad „Ford“ – bioetanoliu varomų automobilių gamybos pradininkas ir rinkos lyderis. Tvari ir ekologiška „Ford“ strategija – užtikrinti darnesnį judėjimo ir aplinkos apsaugos santykį, kuriant pažangias transporto priemones.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Per metus „Ford“ Europoje parduoda apie 20 000 „Flexifuel“ modelių. Šiandien „Ford Flexifuel“ gamą sudaro „Ford Focus“, „Ford C-MAX“, „Ford Mondeo“, „Ford S-MAX“ bei „Ford Galaxy“. Tai viena plačiausių „Flexifuel“ modelių gamų. Šiuo metu „Ford Flexifuel“ modeliai parduodami 17-oje Europos rinkų, o didžiausią paklausą turi Švedijoje, Vokietijoje, Nyderlanduose, Ispanijoje ir Prancūzijoje. Pavyzdžiui, Švedijoje šiuo metu parduota apie 50 000 „Ford Flexifuel“ modelių.
Automobilių sektoriuje biokuro ir „Flexifuel“ technologija gali svariai prisidėti prie su transportu susijusios CO2 emisijos mažinimo. Siekant skatinti vartotojus persiorientuoti ir plėtojant bioetanolio, kaip tvaraus kuro gamybą, valstybės pagalba yra labai svarbi: mokesčių lengvatos, biokuro gamybos sertifikavimas tiek nacionaliniu, tiek Europos mastu, žemės ūkio rėmimas ir kt. sritys.
Lietuvoje populiariausios markės benzino A95 kainoms šoktelėjus virš 4 Lt už litrą, alternatyvūs degalai bioetanolis tekainuoja 2,95 Lt už litrą. Prabangios komplektacijos „Ford Focus Flexifuel“ Lietuvoje kainuoja 65 181 Lt, „Ford Mondeo Flexifuel“ - 69 950 Lt. „Ford“ automobilių gamoje taip pat yra „ECOnetic“ modelių linija, pasižyminti itin maža CO2 emisija. Pavyzdžiui, „Ford Focus ECOnetic“ į aplinką išmeta tik 99 g/km anglies dvideginio.