Naujasis „Mitsubishi ASX“ kompaktinis visureigis jau Lietuvoje (2)
Šiemet 80-ąjį kartą rengtoje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Mitsubishi Motors Corporation“ pristatė svarbią naujieną – kompaktinį krosoverį „Mitsubishi ASX“. Vos po keleto mėnesių naująjį „Mitsubishi Motors Corporation“ modelį jau galima išbandyti „Mitsubishi“ salonuose Lietuvoje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Maloniai nustebina tokie elementai, kaip chromuota pavarų svirties dalies apdaila, motociklų dizaino įkvėptas sidabro spalvos akcentų panaudojimas abiejose konsolės pusėse bei matavimo prietaisų apdailoje. Didelis dėmesys skiriamas minkštoms salono vietoms, kurias dažniausiai liečia keleiviai. Siūloma naujo tipo dviejų tonų salono apdaila, sukurianti sportišką pojūtį. Galima rinktis ir odinį saloną.
Dvejopos galimybės
Kaip naujausias „Mitsubishi Motors Corporation“ pasaulinis automobilis, „ASX“ apjungia „Lancer“ elgseną kelyje, aukštą „Outlander“ vairavimo poziciją bei išmaniąją AWC („Electronically Controlled 4 Wheel Drive“) sistemą. Nors naujasis „ASX“ sukurtas naudojant „Outlander“ 2,67 m ratų bazę, jis yra trumpesnis, bet važiuoklė iš esmės yra ta pati, tik sukurta mažesniam ir lengvesniam automobiliui.
Stipriai patobulintas elektrinis vairo stiprintuvas, prisidedantis ir prie CO2 emisijų mažinimo. Naujasis „ASX“ siūlo daugybe aktyvaus ir pasyvaus saugumo įrangos (priklausomai nuo versijos ir rinkos):
160˚ „Super-HiD Wide Vision” ksenono žibintus – pirmuosius pasaulyje
Aktyvią stabilumo kontrolės sistemą,
Praslydimo kontrolės sistemą,
Įkalnės sistemą,
ABS, EBD ir BA stabdžių sistemas,
LED galinius žibintus
7 saugos oro pagalves (įskaitant vairuotojo kelių saugos pagalvę) ir kt. įrangą.
Naujasis MIVEC dyzelinis variklis
Naujausias „Mitsubishi Motors Corporation“ dyzelinis variklis stipriai prisideda prie „žaliosios“ strategijos. Visiškai aliumininis MIVEC DOHC 16v 4 cilindrų turbodyzelinis variklis, atitinkantis Euro V reikalavimus montuojamas naujajame „ASX“. Variklis turi naują kintamos geometrijos turbiną bei pasižymi dideliu efektyvumu. Technologine prasme, tai pirmasis lengvasis automobilis pasaulyje, turintis dyzelinį variklį su kintamu vožtuvų fazių reguliavimo sistema. Ši technologija anksčiau buvo taikoma tik benzininiams varikliams.
Europos rinkoje konkurencija didelė, ypač C segmente, todėl sklandus naujasis MIVEC variklis montuojamas visose „Clear Tec“ modelių versijose, kurios standartiškai turi automatinę „Stop&Go” sistemą, uždaro srauto DPF (kietųjų dalelių) filtrą, LED tipo galinius žibintus, mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas ir kt. įrangą.
Klientams, ieškantiems benzininės alternatyvos, „ASX“ siūlomas su nauju 1,6 DOHC 16v MIVEC varikliu, kuris taip pat montuojamas ir „Clear Tec“ versijose. Variklis derinamas su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže.
„Lounge“ stilius
Stilingas „ASX“ interjeras tiesiog kviečia į vidų: čia viskas sukurta išmoningai, funkcionaliai ir patogiai. Standartinės įrangos sąrašas gausus: net bazinėje įrangoje yra radijo CD grotuvas su MP3 funkcija, oro kondicionierius, 7 saugos oro pagalvės, aktyvi stabilumo kontrolės bei praslydimo kontrolės sistema ir kt. įranga.
Aukštesnės versijos standartinėje įrangoje yra automatinis oro kondicionierius, lietaus ir šviesų jutiklis, nuolatinio greičio palaikymo sistema „Cruise Control“, daugiafunkcinis vairas, galiniai parkavimosi pagalbos jutikliai, „Bluetooth“ ir USB jungtis, tamsinti galiniai langai, „Super-Hid Wide Vision“ ksenono žibintai (apšviečiantys 160o laipsnių kampą), beraktė durų atrakinimo ir užvedimo sistema, odinis salonas, „Mitsubishi Multi-Communication“ sistema su HDD (aukštos raiškos) navigacine sistema ir muzikos laikmena, „Rockford Fosgate Premium“ garso sistema ir dar daug kitos įrangos.
Naujojo „Mitsubishi ASX“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 55 700 Lt.