Skatina vertinti darbo kokybę, o už kritiką siunčia dovanų (0)
Nuolat siuntų skaičių auginanti ir šiemet 74 proc. daugiau siuntų vežusi tarptautinė logistikos bendrovė „Lex system“ GmbH nusprendė paskatinti klientus reikšti savo nuomonę dėl suteiktų paslaugų kokybės.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ji paskelbė konkursą, kurio metu kas antras bendrovės darbą įvertinęs klientas gauna prizą – daugiau kaip metro skersmens skėtį. Be to, dėl specialių prizų varžosi ir daugiausia palankių klientų vertinimų sulaukę „Lex system“ kurjeriai.Andriaus Balkūno, „Lex system“ generalinio direktoriaus teigimu, kompanija nuolat taiko netradicinius verslo valdymo bei logistikos sprendimus, kurie leidžia siuntas pristatyti greičiau, o klientams nebereikia patiems administruoti siuntų.
„Neseniai persikėlėm į modernų ir saugos sistemų nuolat stebimą sandėlį Vilniuje, atsisakėme centrinio biuro, įdiegėme specialiai klientų poreikiams pritaikytą siuntų valdymo sistemą „E@syShip“. Mums svarbi klientų nuomonė, kaip jie vertina pasikeitimus, kurjerių darbą, siuntų pristatymo greitį ir aptarnavimo kokybę. Darbuotojams kilo idėja, kad to galime paklausti mūsų klientų, todėl nusprendėme paskelbti mūsų darbo kokybės vertinimo konkursą. Jame svarbiausia ne atsiliepimų grožis, o vertė: racionalios pastabos ar konstruktyvi kritika“, – akcentuoja A. Balkūnas.
Dalyvauti šiame konkurse gali bet kuris „Lex system“ paslaugomis pasinaudojęs asmuo. Tereikia užpildyti anketą adresu www.lexsystem.com/dovana. Kas antras apklausos dalyvis, iki š.m. gruodžio 17 d. atsakęs į anketoje pateiktus klausimus, gauna dovaną – daugiau kaip metro skersmens skėtį „Secret“. Dar tris specialius prizus – profesionalią smiginio lentą su strėlytėmis – laimės daugiausiai atsiliepimų, įdomiausią ar originaliausią atsiliepimą, o taip pat bendrovei naudingiausią atsiliepimą atsiuntęs klientas.
Prizai bus įteikti ir geriausiai klientų įvertintiems „Lex system“ kurjeriams. Kurjeriai varžosi tokiose kategorijose: klientams geriausias, sulaukęs daugiausiai įvertinimų, kurjeris psichologas. Pastaroji nominacija bus skirta maloniausiai ir dėmesingiausiai su klientais bendraujančiam darbuotojui. Visų prizų laimėtojai bus paskelbti 2010 m. gruodžio 20 d. tinklalapyje www.lexsystem.com.
„Lex system“ yra globalus siuntų gabenimo tinklas, vežantis krovinius Lietuvoje, taip pat tarp Europos valstybių, oro keliais – visame pasaulyje. Jos paslaugomis naudojasi ir verslo įmonės, ir privatūs asmenys. Bendrovė 2009 m. sausį–rugsėjį gabeno 439.000 siuntų, o šiemet šis rodiklis šoktelėjo iki 763.900. Per šį laikotarpį siuntų skaičius Latvijoje išaugo 4 kartus, Estijoje – 3 kartus.