Pastatų energetikos auditoriai „IRT Surveys“ ieškos partnerių Lietuvoje  (0)

Didžiausia Europoje pastatų energetinio audito kompanija „IRT Surveys“ kitą savaitę Vilniuje verslo bendruomenei pristatys savo franšizę ir ieškos verslo partnerių Lietuvoje. Susitikti su kompanijos atstovais ir susipažinti su galimo bendradarbiavimo sąlygomis Lietuvos verslininkai turės galimybę balandžio 28 d. vyksiančios „Brand 4 Baltic“ atviros kontaktų mugės metu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Energijos taupymo, būsto šiluminių savybių gerinimo ir renovacijos klausimai tampa vis aktualesni, taigi kartu auga ir tai spręsti padedančių nepriklausomų energetinių tyrimų paklausa Europoje. Ne išimtis ir daug senų abejotino energetinio efektyvumo pastatų turinti Lietuva. Franšizavimo pagrindu veikianti kompanija „IRT Surveys“ atlieka pastatų energetinio efektyvumo tyrimus ir auditą pasitelkdama inovatyvias aukštąsias technologijas, o įmonės specialistai turi 17 metų patirtį termo filmavimo tyrimuose,“ – teigia Lietuvos franšizės centro direktorius Severinas Žilinskis. „Į tarptautinės franšizavimo dienos „Brand 4 Baltic“ metu vyksiančią kontaktų mugę kompanija atvyksta pristatyti savo franšizės privalumų ir sąlygų bei tiesiogiai užmegzti kontaktus su galimais partneriais tarp mūsų verslininkų.“

Škotijoje įkurta kompanija „IRT Surveys“ yra vieninteliai pasaulyje franšizės pagrindu veikiantys pastatų energetikos auditoriai. Kompanija yra surinkusi išsamią įvairių rūšių Europos pastatų atvejų tyrimų biblioteką. „IRT Surveys“ pastatų energetinio efektyvumo būklę tiria infraraudonųjų spindulių, termo filmavimo bei elektrinio nuotėkio paieškos pagalba, pasitelkdama inovatyvią diagnostinę įrangą. Pastato energetikos auditas labiausiai praverčia sprendžiant, ar verta renovuoti pastatą, perkant patalpas ar priimant jas iš statytojų

Tarptautinės franšizavimo dienos „Brand 4 Baltic“ metu organizuojamoje nemokamoje kontaktų mugėje iš viso bus pristatyti 15 franšizės davėjų. „Išsamią informaciją apie galimą partnerystę su mūsų verslininkais franšizės pagrindu teiks įvairių verslo sričių atstovai ir prekių ženklai: maitinimo įstaigų („Il Patio“, „Sushi House“), drabužių („Antony Morato“, „Seduce“), išlaidų optimizavimo konsultacijų („Expense Reduction Analysts“), kavos namų („Gloria Jean‘s“), UV spaudos centrų („Sun Studio“) ir kitų prekės ženklų atstovai,“ – teigia S. Žilinskis.

Daugiau informacijos apie franšizavimo dieną „Brand 4 Baltic“ galima rasti ir užsiregistruoti tinklapyje www.brand4baltic.lt.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: