Lietuvoje baigtas diegti greičio matuoklių tinklas drausmins „kelių erelius“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Padarass 2009-12-17 01:08
Košmaras kažkox.
Tir4elis 2009-12-17 09:16
Klausimas kaip su blykstėm bus. Jei taip ir toliau akins, tai tikra kas nors "nutaranuos" jį apakinusį "inkilą".
Tornmentor 2009-12-17 11:45
Nekenčiu šitų aparatų
kionig 2009-12-22 02:46
Yra ideju kaip juos apeiti, bet nelabai kas ryztasi savo kailiu tai patikrinti
Smėlis 2009-12-22 08:34
pavyzdžiui, neviršyti greičio? joa, pastebėjau, kad daugumai nedrąsu taip elgtis...
Talkatif 2009-12-22 09:59
Kad paskutiniu metu pastebiu tendencijas su stacionariais greičio matuokliais "tartis" dažų flakonų, metalo pjūklų pagalba... Blogai, kai pas mus kliūčių ir draudimų sistema viskas bandoma sutvarkyti. Nepadeda vienas draudimas, tai vietoj to dedami du griežtesni, kurie irgi nieko nepadeda. Dauguma vairuotojų dabar daugiausia mąsto kaip apeiti, išvengti KET ir pareigūnų, o ne kaip saugiai elgtis kelyje. Ženklų kaip prišikta, o naudos jokios. Tai žaidimas, - vieniems kuo daugiau pridėliot kelyje kliūčių, o kitiems kaip tas kliūtis apeiti. Vietoj to, kad eismo dalyviai būtų skatinami mąstyti, kaip saugiai ir kultūringai elgtis keliuose. Bet ko iš mentų norėt...
kionig 2009-12-22 12:13
Va va, vis vaiksciodamas per miesta matydavau tokia reklama "Dirzu proto neikresi". Toks tas ir zaidimas apeidineti juos, tiesiog dauguma vairuotoju pristabdys tose vietose kur inkilai stovi. O kur nieks kitas nestebi tai spaus toliau kaip ir spaude. Taip kad cia tie inkilai mazai pades. Siaip visi zino ir perejo KET taisykles, bet vistiek visada visokiu bus.
Talkatif 2009-12-22 12:43
Šiek tiek nesupratai. Man toks vaizdas, kad pas mus kelių eismo tvarkymas, sistema atvedė iki to, kad dabar vos ne natūralu yra pažeidinėti KET. Pavyzdžiui reklamos nesako "NEPIRK TO, PIRK ŠITĄ", bet ji tiksliai pasiekia, tai ko iš jų reikalauja. Į vairuotojus reik žiūrėt pro psichologinius lęšius, o ne kaip į gyvulių bandą, kurią reik ten ar ten nuvaryt.
Talkatif 2009-12-22 12:50
Pavyzdžiui Airijoj prieš pavojingus posūkius, vietas yra perspėjantis ženklai apie tai ir jokių greičių ribojimų. Vairuotojui duodama suprasti, kad jis pats atsakingas už saugumą, o ne ribojamais ženklais kuriamas įvaizdis, kad "valstybė" šitai už jį daro.
kionig 2009-12-22 13:47
Na tai ir pas mum netruksta ispejanciu zenklu. O greicio ribojimai pries tuos povojingus galioja visiem. Nes pvz koks ralistas su savo 4wd iveiks ta posuki 100 km/h, kitas vairuotojas kai kokia mergina nepatyrusi vairuotoja, tai gali visko buti. Cia yra toks apsidraudimas i ateiti ir nemanau, kad cia labai yra blogai. Ir toks kuriamas ivaizdis parodo ne valstybes nesirupinima bet vairuotoju kultura. Is tikruju valstybe uz mus visko nepadarys ir taip pat koses nesrebs, tad cia butinimas vairuotoju saziningumas, o kaip ji pakelti ir yra didziausia problema. Tai mano poziuriu as visgi dalinai pateisinu ta inkilu statyma.
Smėlis 2009-12-22 13:57
inkilai yra gerai. o geriausia sistema, kuri matuoja vidutinį greitį atkarpoje. stabdyk nestabdęs, tokiu atveju. arba važiuoji ramiai tuos 5-10km, arba išrašys čekį. pas anglus atrodo šita sistema veikia. ir lietuvoj regis galvojo tokią diegti. šiaip pas mus toks mentalitetas. jei niekas nepagaus, tai kodėl nepažeidinėt taisyklių. ir paskui dar burnoti jei pagavo "tie sušikti mentai". nors pagavo ne iš neturėjimo ką veikti. nežinau kaip tai pakeisti. kol kas tik visokie inkilai ir po ekipažą ant kiekvieno kampo gali kažką pakeisti. tai aišku niekam tikus išeitis, bet kas gali geresnių pasiūlyt?
Talkatif 2009-12-22 14:00
Būtent griežtos taisyklės ir nesudaro sąlygų tam mentalitetui keistis.
Smėlis 2009-12-22 14:07
o vat čia tai tikrai ne. tipo jei už +50kmh greitį būtų bauda 150LTL tai visi neviršytų? oj ne, viršytų, nes kas tie 150LTL? dar jei su 50LTL "į kišenę" gali prasisukti, tai neviršyti išvis beveik nelieka jokio pointo.
Talkatif 2009-12-22 14:14
Plačiau mąstyt reikia. Taigi Europoj buvo pora eksperimentų, kur išvis ženklai buvo iš gatvių pašalinti. Bent pradžioj visi pradėjo važinėt ir lėčiau, ir saugiau. Gaila, mūsų spauda daugiau apie tuos eksperimentus ir neparašė. Tik kad jie prasidėjo. Bet žinant mūsų spaudą ir jos liguistą polinkį rašyt tik blogą, nenustebčiau, kad tie eksperimentai pilnai pasiteisino. Bet pas mus išmirtų kelių policija, jeigu taip padarytų. Nes dabar visi ribojimai pas mus reikalingi ne saugumui, o policijos reketui.
kionig 2009-12-22 14:27
Su tuo placiau mastyt reikia, tai masto tie kurie turi proto. Is tikruju teisingai smelis sako, kad galioja tokia taisykle "nepagautas - ne vagis", o kai dar gali praslysti su kysiu tai va taip ir viskas nuplaukia. Matai, Lietuva lyginti su kitomis ES salimis gal nederetu, nes visgi skiriasi tas lygis ir zymiai ir taip jau netruksta mum statistikose "pirmauti". Nors nebent gal ir reiktu imti pavyzdi is kitu saliu patirties siuo atzvilgiu. Is tikruju ir valstybe priisima atsakomybe uz zmoniu lavanima, bet visiem proto nepridesi taip paprastai, kai jam nuo mazumes yra jau suformuoti kiti stereotipai. Taigi tokie bandymai nuiimti tuos zenklus pasiteisintu bet gal kokius tik 60%, nes cia lygiai taip pat veikia psichologinis faktorius. Nes kaip zmogus elgiasi nezinomoje erdveje ? Aisku jis bus atsargesnis, nes jau pradeda galvoti pirmiausia apie save, o ne apie kitus, tai ir todel tas pasiteisina.
Talkatif 2009-12-22 14:51
Vis tik, turiu didelį prašymą šio tinklapio kolektyvui. Jeigu kada bus proga, noro, galimybių ir viso kito ko tam reikia, padarykit analizę tų kelių eismo projektų, kur buvo bandyta atsisakyti kelio ženklų. Sugebėčiau pats aš rašyt, būtinai pridėčiau ranką. Bet po mano rašinėlių redaktoriai keikiasi ir dažnai patys išsiverčia per naują. O mano subjektyvia nuomone, kad kuo daugiau taisyklių, tuo bukesnė karta auga. Ir mąstantys joje savo visą energiją paskiria taisyklių laužymams, o ne kūrimui ko nors naudingo.
Smėlis 2009-12-22 14:54
atsargiau važinėjo, nes nežinojo kaip elgtis nors ant LT žemelės su ženklinimu tikra betvarkė padaryta. ypač smagu, kai važiuojamosios dalies ženklinimas prieštarauja kelio ženklams. nu ok, reikia ženklais vadovautis, bet painiava vistiek išlieka. be tčia jau šiek tiek offtopic.
kionig 2009-12-22 15:13
Gal biski kvailai pasakiau Tiesiog viskas siaip yra numatyta KET. Tai cia dar niekis, pas amerikonus tai isvis zenklai su uzrasai ka reikia daryti Gerai toks oftopas. Svarbu, kad daugelis vadovautusi protu kelyje, o ne arkliais po kapotu ir ne vien galvotu apie save. Taip kad siuo atveju valstybe jau neturejo kitos iseities apart inkilu, o ir kitokios prevencines priemones daugiau maziau padeda
Talkatif 2009-12-22 15:17
Kad inkilai ir netobulos KET skirtingos temos yra :) Gerai tie inkilai. Nėr ko uniformuotiems reketininkams vairuotojus terorizuot ir lobt. Tik pažįstant mūsų jaunimėlį, bijau, kad ilgai tie inkilai neišliks sveiki.
Smėlis 2009-12-22 16:32
o kodėl jie gali lobti? gal todėl, kad vairuotojai suteikia galimybę? nes jie PAŽEIDINĖJA KET? nes jie DUODA KYŠIUS? apskritai, jei pareigūnai rimtai prižiūrėtų kaip vairuotojai elgiasi kelyje, tai kas antras būtų sustabdytas. nedega numerio apšvietimo lemputės - pažeidimas. xenons sudėti į nepritaikytus žibintus - pažeidimas. žibintai šviečia į debesis - pažeidimas. automobilis kaip iš mėšlyno ištrauktas - pažeidimas. kirtai ištisinę prieš perėję - pažeidimas. beje, pastebėjot? daugėja visokių BMW X5 su invalido ženkliukais stovinčių neįgaliųjų vietoje. gal derėtų pareigūnams akciją atrakciją atlikti: visiems sudėti krabus ir paleisti tik kai pažymėjimą parodo? įdomu kiek iš jų turėtų tą pažymėjimą?