Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Talkatif 2009-12-22 20:48
Aha, primeni vieną labai juokingą ir absurdišką istoriją - Paksius nekaltas, aplinka kalta. Tokia mano nuomonė apie va tokias kaip tavo demagogijas ir nesileisiu į jokias absurdiškas diskusijas šiuo klausimu.
kionig 2009-12-22 20:58
Che, primena man filmo "matrica" antra dali. Kai ten buvo pasakyta, kad vienos programos kuriamos tam egzistuotu, o kitos kad lauzytu taisykles. Su tavuoju nenoreciau visiskai sutikt, nes kadangi yra tokia patarle: "ileisk kiaule i baznycia, tai ir ant altoriaus uzlips". Taisykles siaip kuriamos yra taip sakant "krauju uzrasytos". Kad visiskai nuo taisykliu bunkama tai neties, zinoma yra ir kvailu taisykliu. Is tiesu, jaunimas dabar neturi kur savo energijos deti, tai vat taip ji issiverzia ten kur nereikia, o po to visa si grandinine seka tampa valdzios galvos skausmu.
Talkatif 2009-12-22 21:08
Nes komunizmas savo laiku viskam taisykles ir tvarką turėjo. Dabar, kai reik patiems savo galva gyvent, turim rezultatus tų taisyklių - nebesugebam laisvai gyvent. Mūsų šalyje, visose postsovietinėse bardakas. Bardakas ir su iš griežtojo islamo šalių atvykusiais. Prireiks daug laiko išmokt laisvai gyvent. Tai ilgalaikiai procesai į kuriuos telpa ne vienos kartos gyvenimai ir vienam asmeniui, tik iš savo gyvenimo patirties, tai sunku pastebėt.
kionig 2009-12-22 21:28
Turbut esi mates kinijoje ar kokioje indijoje eisma, kur tiesiog nera taisykliu. Bet nera butent rasytiniu taisykliu, bet vistiek jos islieka zmoniu galvose. Pvz indijoje yra vairuotoju mokyklu, bet apskritai ten eismas mum atrodo kaip visiska betvarke. Pvz jei yra koks siauras kelias ir per vaziuoja dvi masinos, kuri viena is ju fura, o kita lengvoji, tai tiesiog ten jei esi pele tai geriau jau nelyst drambliui po kojom, nes is tikruju kas didesnis to ir virsus. Pvz kinijoje ten eismas kai kur isvis beprotiskas kai gatvese blaskosi 1000 motoreleriu, masinu, tiesiog visi vaziuoja irgi pagal kokias taisykles, nes juk ne tanke sedi, taip kad pagrindines, net ir jei jos nera rasytines, vistiek jos islieka toje erdveje, nes turi tas pirmumo teise kuris vaziuoja tiesiai, o ne tas kuri posuki atlikineja. Taip kad taisykliu laikytis nera buka, tiesiog atsarga gedos nedaro.
Paminejai komunizma, na tiek to, nes taip is tikruju jis paliko mumyse nemazai ydu ir kitokiu principu. Dabar jau ir is ES turime priimineti visokius standartus, taip kad tas isispraudimas i tam tikrus remus turi ir neigiama savybe, kuria tu vis mini. Uztat daugelis stengi lauzyti tuos remus, o belauzant tuos remus valstybe dar prigalvoja ir taip va issirutulioja visas sis reikalas, kad mes patys ne tik sau kenkiame, bet ir kitiems.
Talkatif 2009-12-22 23:26
Aš nenoriu pasakyti, kad betvarkė yra gerai. Aš tik bandau pasakyti, kad perlenkta tvarka ir gimdo betvarkę Tik būtų įdomu paskaityt psichologų ir socialogų analizę apie kelių eismą ir tam taisyklių griežtumo daroma įtaką. Aš galiu ir klysti. Bei šiuo metu nesuvokiu kad lazdos metodu žmogų, kaip šunį dresūra, galima išmokyt žmogiškai elgtis. Kažkaip atrodo, kad tai tik šunį iš žmogaus galima padaryti. Be to man susidaro vaizdas, kad pas mus keliuose per įsižaidė į žaidimą kelių erelis vs mentas. Tai reiktų keist.
kionig 2009-12-23 14:52
Deja taip. Bet tas keitimas linksta link baudu sugrieztinimu ir kazkaip nebandoma ieskot kitu priemoniu. Buvo gi per tv tas "stop karui keliuose" bet vis dar jis tesiasi. Aisku butu paprasciau jei visi bent kiek laikytusi tu taisykliu, tada gal valstybe ir negalvotu dar is to sekanciu absurdiskesniu priemoniu. Kitas dalykas - korupcija. Ir valdzioje ir tarp valstybes tarnautoju siuo atveju kysiai ir visa kita dar ilgai nepakeis sios situacijos.
Smėlis 2009-12-23 19:01
aha, plaunamės rankas, neprisiimam jokios atsakomybės, nes mums viskas galima? žmonės nekalti, kad yra kiaulės. bet vat pareigūnai yra kiaulės, tai čia jau blogai. tie pareigūnai ir yra tie patys žmonės: tavo dėdė, mano teta, brolio bobutė. ir paksiaus istorija čia visai nei prie ko.
p.s. prie ko čia demagogija? skambus žodis, bet ar teisingai panaudotas?
blizzard 2010-05-24 22:39
na čia jūs daug tiesos suskėlėt apie mūsų mentaliteta ir požiūrį į taisykles.
Nereikėtų pamiršt ir kelių būklės. Atsiprašau kaip man važiuot jeigu reikia stebėt kiekvieną perėją, kiekvieną ženklą, kiekveianą duobę ir dar išlaikyt saugų atstuma tarp mašinų. Puikiai žinom kelių kuriuose per miestą nė leistinu greičiu negalima pravažiuot. Puikiai žinom kaip mūsų keliai yra tvarkomi ir kiek jie po to išlieka sutvarkyti..
Kiekvienas turim auto, nėra jie nauji, bet nuoširdžiai pasakykit kiek kartų per savaitę jūs prieš važiuodami įsitikinat kad saugu yra važiuot? arba jeigu išgirstat kokių pašalinių garsų, kreipiat į tai dėmesį? "ai, važiuosiu kol suges" vis tiek auto senas...
o kaip po to baigiasi? tai ratas užsikerta, tai vairas pradeda reikiamu momentu sunkiau sukinėtis, tai lenkiant mašiną trauka dingsta, tai padangos sprogsta.. ir kas būna po to "turbūt čia likimas buvo.." "čia man nepasisekė" o kaimo bobutės - "jau kaip jie laksto.. savižudžiai.."
Tai po to nori kad lietuvoj kur mašinų amžiaus vidurkis 20+ metų avarijų nebūtų, čia žmonės su golfais važinėja kurie nė kart nėra mate kapitalinio remonto nuo pagaminimo datos..
kas liečia greiti, visi gi mėgstam greiti vieni "įspūdingai" kiti ne taip įspūdingai...
vis gi aš linkstu prie tos nuomonės kad kiekvienas savo saugų greiti pasirenkam. Aišku miestu važiuojant taisyklių laužyt nereikėtų, bet kokiam užmiestį galima ir paspaust daugiau, aišku atsižvelgiant į aplinkos sąlygas, mašinos galimybes (kalbu ne vien apie traukimą..) ir labiausiai į savo pasirengimą.. neteko girdėt kad ralio čempionai paprastam kelyje avarijų skaudžių padarytų.. Tiesiog reikia žinoti savo galimybes ir tiek. Nesu kol kas patyręs vairuotojas, mėgstu paspausti kaip yra galimybė, bet nespaudžiu jeigu tik kyla dvejonių kad galiu nesuvaldyt automobilio, arba jeigu pagalvoju kas būtų jeigu kas nors neatlaikytų iš detalių, kas būtų jeigu išbėgtų, kad ir katė į kelią ir t.t. Nemanau kad jūs apie tai negalvojat greičiau važiuodami.. Kaip visas galimybes pasveri, supranti kad turi ribą kuria tam kelyje ir toje situacijoje turi išlaikyti.. jeigu ją peržengsi rizikuosi, o rizika bus didelė..
Visgi autobanai labai geras pavizdys, visi ten savo greitį pasirenka, nesvarbu ar tu fūristas ar tu britvistas, savo saugų greitį pasirenki ir jautiesi saugus kelyje. Visgi vidutinis greitis ko gero išlieka juose apie 160km/h kas manau yra užtektinai, nes standartinės mašinos greičiau važiuojant sudegintų ir daug kuro ir ilgai laikant apie 200km/h greitį ko gero gadintų variklį kaip turi būt.. o ką mes turim Lietuvoje, važiuoji sau tvarkingai ir staiga senukas iš belekur išlenda su savo žiguliuku ir sovietinių taisyklių žinojimu.. arba važiuoji ir staiga kas nors persirikiuoja be posūkio signalų (kiek autobane bauda jei posūkių nerodai rykiuodamasis? ar tik ne apie 200 eurų?).
Na o kas kalčiausias dėl visų avarijų? abejingas prisigėręs Lietuvis. Greitis buvo, bet buvo tada kaip buvai išgėręs, o kas būna kaip išgeri? ogi jūra iki kelių.. Prisilaka ir po to bando mašinos galimybes.. tai taip ir gaunasi. Neįvertina savo galimybių, tas yra didžiausia problema...
Teko porą kartų sutikt ir už vairo miegančius kaimiečius, važiuoja apie 40km/h ir pralenkdamas matai kad jis jau miega ant vairo pasirėmęs.. važiuoja užmiestį, atvažiuoji ant 110km/h+ gerai kad tiesioji, o tas sau birbina ant 40 miegantis ir ką tu jam padarysi? pasignalinsi dar atsitrenks į tave..
Taip kad taisyklės mums tam kad jas laužytume, o taip yra todėl kad neturim savų principų ir savų ribų.. ir kol taip bus ženklų statymas ar inkilų statymas nepadės..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje baigtas diegti greičio matuoklių tinklas drausmins „kelių erelius“