UAB “Edukacinės sistemos”. Mokslo šaknys... kompiuteriniai žaidimai (4)
Šiuolaikinėje visuomenėje reta šeima neturi kompiuterio ir retas vaikas nežaidžia kompiuterinių žaidimų, na, o retiems tėvams nekyla rūpesčio dėl tokio jų atžalos laisvalaikio. Juk gerai žinomi neigiami padariniai: užgožiamos svarbiausios pareigos, keliama agresija, skatinamas smurtas... Vienas galimų sprendimų šioje situacijoje – tinkamas žaidimų parinkimas, pavyzdžiui, mokomieji kompiuteriniai žaidimai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pasaulyje šis metodas plačiai žinomas jau ganėtinai ilgą laiką, tačiau Lietuvoje mokomieji kompiuteriniai žaidimai, nors ir sparčiai populiarėja, visgi išlieka naujove. Viena pirmųjų lietuviškų įmonių, kuriančių tokio tipo žaidimus – UAB “Edukacinės sistemos” (www.apix.lt). “Edukacinės sistemos” siūlo pradinukams pažinti pasaulį su Mokinukai.lt (www.mokinukai.lt) – internetiniu portalu, sukurtu remiantis Didžiosios Britanijos švietimo sistemos patirtimi.
Portale pateikiamos animuotos pateiktys ir mokomieji žaidimai įvairiomis temomis. Mokinukai.lt vaikus supažindins su žmogaus kūnu, sveika mityba, ekosistemomis ir ekologinėmis problemomis, garsu, elektra, gyvūnais, augalais, suteiks geografijos, astronomijos, istorijos bei kitų naudingų žinių.Profesionalių aktorių įgarsinti penki personažai (Varnelė, Peliukas, Mergaitė, Berniukas ir Nesusipratėlis) kiekvieną temą pristato žaismingai ir suprantamai. Veikėjai ne šiaip pasakoja – jie veda gyvą mokytojo ir mokinio dialogą, kuriame klausiama, stebimasi, svarstoma, arba tiesiog dalijamasi žiniomis. Taigi, pateiktys yra tarsi animaciniai filmukai, o animacija mokymosi atžvilgiu suteikia galimybę pabrėžti loginę seką, vidines sąsajas ir ryšius. Tokiu būdu vaikas visiškai paprastai suvokia, apie ką kalbama, todėl efektyviai įsisavina mokomąją medžiagą. Temoms pritaikyti mokomieji kompiuteriniai žaidimai padeda įprasminti įgytas žinias – vaikas savarankiškai atlieka specialias užduotis ir praktiškai pritaiko gautą informaciją.
Animacija, vizuali komunikacija, mokomieji kompiuteriniai žaidimai – tai ne tik šiuolaikinės mokymo(si) priemonės, bet ir puikus vaiko laisvalaikis. Nors mokslas įgauna pramogos pavidalą, tačiau jo vertė ir kokybė nekinta. Netgi priešingai – pažinimas žaidžiant yra gyvesnis, organiškesnis, o mokslo šaknys kur kas saldesnės.