Jau parduota daugiau nei milijonas „LG Arena“ telefonų (0)
Pasaulinė mobiliųjų komunikacijų lyderė ir technologijų novatorė "LG Electronics" (LG) šiandien pranešė, kad jos gaminamo „LG Arena“ (LG-KM900) multimedijos telefono pardavimas viršijo vieną milijoną vienetų. Tam prireikė vos 5 mėnesių – telefonas buvo pristatytas vasario mėnesį „Mobile World Congress 2009“ renginyje, o prekyba juo prasidėjo balandį.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Mes gyvename tokiame amžiuje, kuriame mobilieji telefonai yra pramogų ir nuolatinio ryšio su visu pasauliu palaikymo priemonės. „Arena“ modelis buvo kuriamas laikantis šios tendencijos ir LG pavyko pasiekti puikiai suderinti funkcionalumą bei patogumą. Tai įrodo šio telefono populiarumas tarp vartotojų, – teigė „LG Electronics Mobile Communications Company“ prezidentas ir vykdantysis direktorius Skottas Ahnas. – Matydami „Arena“ telefono sėkmę, galime daryti išvadas, kad tikrąsias inovacijas skleidžia klientai. Todėl mes ir toliau eisime ir bendrausime su savo vartotojais, siekdami sužinoti jų įžvalgas ir perkelti jų poreikius į savo gaminius“.
Kaip ir prognozavo ekspertai, „Arena“ modelis neilgai trukus po jo pristatymo „Mobile World Congress 2009“ Barselonoje peržengė milijono parduotų telefonų kartelę. Tiek aparatų buvo parduota per penkerius mėnesius nuo prekybos juo pradžios balandį. Toks pardavimo tempas – didesnis nei „LG Viewty“ (LG-KU990) telefono. „Viewty“ modelio – profesionalaus lygio fotografuojančio telefono su jutikliniu ekranu - nuo jo pristatymo 2007 metų spalį iki dabar buvo parduota daugiau nei 8 milijonai vienetų.
„Arena“ padėjo gerokai padidinti pardavimą Europoje
„LG Arena“ yra aukščiausios kokybės mobilusis telefonas, kuriame sudėta daugybė multimedijos funkcijų ir kuris buvo pateiktas į prekybą esant didžiulei paklausai. Įvairūs Europos operatoriai ir mobiliųjų telefonų pardavėjai tiesiog užpylė LG išankstiniais užsakymais ir prašymais ankstyvųjų partijų. „Arena“ telefonas šiuo metu yra parduodamas 53 šalyse visame pasaulyje, juo domisi ir užsako vis nauji operatoriai Prancūzijoje, Portugalijoje, Rumunijoje ir kitose šalyse.
Iš viso, antrąjį ketvirtį Europoje LG pardavė beveik 5 milijonus telefonų. Tai padėjo pardavimą padidinti 35 proc. palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai ir leido užkariauti daugiau nei 10 proc. rinkos dalį didžiosiose Europos šalyse. LG šįmet vis labiau įsitvirtina tarp trijų didžiausių telefonų gamintojų visame pasaulyje.
„LG Arena“ Vokietijoje ir Prancūzijoje itin išpopuliarėjo tarp žiniasklaidos ir pardavimo specialistų. Telefone naudojamos „Dolby“ ir „DivX“ technologijos, siūlančios išskirtinius potyrius stebint vaizdo ir klausantis garso įrašų. Be to, telefone pirmą kartą buvo įdiegta LG „3D S-Class UI“ vartotojo sąsaja, padedanti lengviau valdyti aparatą, greičiau ir patogiau surasti reikalingą turinį. Šios galingos multimedijos galimybės ir patogi valdymo sąsaja yra pripažįstamos kaip jėgos, nulėmusios „Arena“ modelio sėkmę.
Regioninė gaminių strategija duoda rezultatų
„LG Arena“ išlieka tarp labiausiai vertinamų pirkėjų produktų Honkonge, kur vartotojai paprastai gerai priima naujus mobiliuosius gaminius. Pasak Vokietijos rinkos tyrimų bendrovės „GfK“, „LG Arena“ buvo antras pagal pardavimo apimtį mobilusis produktas šių metų liepą.
Vartotojų dėmesį patraukė ne tik multimedijos funkcijų rinkinys ir 3D valdymo sąsaja, bet ir platus korpuso spalvų pasirinkimas, plonas dizainas. Šiuo metu „Arena“ telefonai parduodami su tokių spalvų korpusais, kaip pilka, rožinė, žalsvai melsva, taip pat blizgančios metalinės juodos ir pilkos spalvų, kurios buvo pasiūlytos prekybos pradžioje.
Juodos spalvos „Arena“ telefonas itin atkreipė dėmesį – ypač tarp vyrų Rusijoje, Artimuosiuose Rytuose ir Honkonge. Savo prašmatnia išvaizda juodasis „Arena“ užkariavo stilių vertinančių vartotojų širdis.
Tiesa, „LG Arena“ tapo populiari ne tik tarp vartotojų, bet ir pelnė tarptautinių ekspertų apdovanojimų. Birželį telefonas buvo apdovanotas aukso medaliu „iF Desing Communication Award“ kategorijoje už savo patogų, lengvai perprantamą „3D S-Class“ vartotojo sąsają. Rugpjūtį „Arena“ pelnė 2009-2010-ųjų Europos Žaliojo telefono apdovanojimą, kurį „European Imaging and Sound Association“ (EISA) organizacija jam suteikė už aplinką tausojančius komponentus ir įpakavimą.
Apie „LG Electronics, Inc.“
„LG Electronics, Inc.“ (KSE: 066570.KS) yra pasaulinė lyderė technologinių naujovių namų elektronikos, mobiliųjų komunikacijų ir buitinės technikos srityse. Kompanijoje dirba daugiau nei 84 tūkst. darbuotojų, 115 padalinių visame pasaulyje. Pernai kompanijos pasauliniai pardavimai siekė 44,7 mlrd. JAV dolerių. Bendrovė jungia laisvalaikio namuose, mobilių komunikacijų, buitinės technikos, oro kondicionavimo ir sprendimų verslui padalinius. LG yra vienas didžiausių pasaulyje plokščiųjų ekranų televizorių, garso ir vaizdo prietaisų, mobiliųjų įrenginių, oro kondicionierių ir skalbimo mašinų gamintojų. LG yra pasirašiusi ilgalaikę bendradarbiavimo sutartį ir yra pasaulinis „Formulės 1“ partneris ir „Formulės 1“ technologijų partneris. Būdamas išskirtiniu partneriu, LG turi išskirtines rinkodaros ir pavadinimų naudojimo teises buitinės elektronikos, mobiliųjų telefonų ir duomenų procesorių srityse. Daugiau informacijos – www.lge.lt.
Apie „LG Electronics Mobile Communications Company“
„LG Electronics Mobile Communications Company“ (mobiliųjų komunikacijų padalinys) – pirmaujanti pasaulyje mobiliojo ryšio ir informacinių technologijų bendrovė. LG mobilieji telefonai užtikrina optimalią naudojimosi jais patirtį vartotojams visame pasaulyje, nes bendrovė siūlo pažangiausias technologijas ir inovatyvius mobiliųjų telefonų dizainus. LG siekia integruoti technologijas ir gamina vis daugiau mobiliųjų telefonų su integruotomis kompiuterių galimybėmis. LG ir toliau sieks pirmauti mobiliojo ryšio telefonų gamybos srityje, kuriant modernaus dizaino produkciją ir taikant sumaniąsias technologijas. Daugiau informacijos – www.lge.lt