Tarptautinėje Tokijo automobilių parodoje „Mitsubishi“ pristatys hibridinę padidinto pravažumo automobilio koncepciją. „Mitsubishi Concept PX-MiEV“ pavadintas automobilis ypatingas tuo, kad jame bus montuojamas vienas benzininis ir du elektros varikliai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Priekinius ir galinius „Concept PX-MiEV“ ratus suka atskirti elektros motorai, tuo tarpu įprastas 1,6 DOHC MIVEC variklis yra naudojamas kaip generatorius. Tiesa, prireikus jis taip pat gali sukti priekinius ratus. Tokia neįprasta galios agregatų komponuotė užtikrina didelį važiavimo efektyvumą, t.y. mažas kuro sąnaudas, įspūdingą dinamiką ir ilgą maksimalų nuvažiuojamą atstumą.
„Mitsubishi Concept PX-MiEV“ baterijos gali būti kraunamos trimis būdais: jau minėto benzininio variklio pagalba, iš įprasto elektros tinklo arba kreituoju krovikliu, 80 procentų baterijos talpos leidžiančiu pakrauti per maždaug 30 minučių. Įdomu tai, kad automobilis gali būti naudojamas kaip elektros energijos kaupiklis: jeigu automobilį kraunate naktį, kai elektros energija yra pigesnė, o kitą dieną neketinate kiekur važiuoti, tai visų savo namų buities prietaisų kištukus galite drąsiai kišti į „Concept PX-MiEV“. Sąskaitos už elektrą pastebimai sumažės.
„Mitsubishi“ koncepcijoje įdiegta elektronikos kontroliuojama pakaba, leidžianti pasirinkti iš trijų – Auto, High, Low – režimų, pagerinančių automobilio stabilumą važiuojant prasta kelio danga, lekiant dideliu greičiu ar leidžiančių patogiau išlipti iš aukšto automobilio.
Nors „Concept PX-MiEV“ Tokijo automobilių parodoje oficialiai bus pristatytas kaip koncepcinis modelis, manoma, kad jis taps užuomina apie kitais metais pasirodysiantį kompatišką „Mitsubishi“ padidinto pravažumo automobilį. Jo pavadinimas kol kas neskelbiamas.