Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Analog 2011-06-13 13:23
Labai smagu čia matyti straipsnius apie tarpukario Lietuvą.
Arns 2011-06-13 13:38
Pritariu. Tai mūsų istorija, ir kuo daugiau žinosime, tuo mažiau sklandys nepagrįstų mitų.
Zergas 2011-06-13 14:33
panasu kad ir kubiloidinis rezimas arteja link prieskario sekimo mastu,nepasimoko kvailiai is istorijos juokingiausia tai kad burzujams nepadejo nei gausiai finansuojama armija,nei itin didelis snipu tinklas,na nebent tuo jog sugebejo laiku pasprukt.speju jei palygint prieskario Lietuva su dabartine tai kazin ar rastume dideliu skirtumu(neskaitant technologinio issivystymo),tiek tuomet,tiek dabar valde siauras ratelis kurie suko aferas,o didzioji dalis bedziu vargo varga ir bego is Lietuvos.
Analog 2011-06-13 14:37
O tokių trolinimų šitoj temoj nereikia.
Zergas 2011-06-13 14:41
o kur tu cia matai trolinima?sulyginau prieskario sekimo mastus su dabartiniais,abiem atvejais jie yra milziniski lyginant su normaliom valstybem.ir matosi kad nei tada tas gausus pilieciu sekimas nedave jokios naudos,lygiai taip pat jos nera ir dabar.
kionig 2011-06-13 14:47
Ir kokios gi tos "normalios" valstybės ?
Analog 2011-06-13 14:49
ir pnš gero nežada.
tvset 2011-06-13 14:59
turint omenyje, kad tarpukariu Lietuvos pasonej buvo nepacios "draugiskiausios" valstybes (pvz. Lenkija, SSSR, po 1933 ypac Vokietija) toks zvalgybos ir zmoniu sekimo aparatas neisvengiamai buvo reikalingas palaikyti tvarka, aisku kaip ta aparata panadosi tai kitas reikalas, bet faktas tai, kad nebuvo suorganizuotas ir sekmingai vykdomas nei vienas perversmas inicijuotas pasaliniu jegu, o tu jegu buta ir buta tikrai stipriu, kaip, kad ir minima siame straipsnyje....
Analog 2011-06-13 15:02
Taip pat galima paminėt, kad vieninteliai Europoje teisėm nacius už organizuojamą sukilimą Klaipėdoje.
Arns 2011-06-13 15:17
hmmm. Kolega, turbūt tarpukario istoriją pamiršote? Vienintelė valstybė, be pačios Lietuvos žinoma, pripažinusi jog Vilnius Lietuvos sostinė, buvo Sovietų Rusija(paskui SSRS). Taip kad tarpukariu po latvių ir estų ėjo sovietai. Su lenkais buvo karo nuotaikos, vokiečiai atėjus naciams į valdžią buvo vis nedraugiškesni, pvz į 1936 Vasaros Olimpiadą Berlynę buvome nepakviesti dėl Klaipėdos krašto klausimų.
Ir šiaip žvalgyba daugiausiai naudota prieš A. Smetonos rėžimo kritikus, priminti kad Smetona laužė net savo LT konstituciją nešaukdamas seimo, uždrausdamas visas partijas?
Hmz 2011-06-13 15:19
"Smetoninis saugumas kėlė ir pasididžiavimą, ir siaubą"
Asmeniškai man nekelia jokio pasididžiavimo jausmo policinė valstybė, valdoma žmonių, atėjusių į valdžią perversmo būdu.
Analog 2011-06-13 15:31
1. Daugiausia komunistus ir kitų šalių patikėtinius.
2. Tokia žvalgybos paskirtis.
Zergas 2011-06-13 15:41
turbut girdejai neseniai vykdyta ataskaita apie pasiklausymo mastus Lietuvoje?tai va,Lietuvoj tokiu kreipimusi buvo apie 80tukst,tuo tarpu n kartu daugiau zmoniu turincioje Vokietijoje apie 12tukst,Suomijoje ir Estijoje apie 4 tukst.manau sie skaiciai daug ka pasako.prieskario statistikos neturiu,bet speju santykis butu panasus
Zergas 2011-06-13 15:48
tu gal statistika turi kaip prieskaryje buvo pasiskirste pagal sekamuosius? ) dabar irgi sekima pridengia kova su terorizmu,tu irodyk kad yra priesingai?arba inicijuoja operatyvine veikla nors jokiu irodymu neturi,ir ka tu jiems?jokiu ataskaitu niekam nepateikineja ir seka zmones atsipute
kionig 2011-06-13 15:55
Na ir ? Bet visgi nebuvo paminėta, kokių žmonių ratai yra pasiklausomi ar kitaip stebimi.
Tipo tau būtų įdomu klausyti kiekvieną dieną bobučių pasakų, dejavimų ? Galima laisvai prisiklausyti iki tiek, kad net atsibos greitai
O jei kamuoja stebėjimo paranoja, tai naudok VoIP ir kame problemos ? Ar po to rėksi, kad ir tavo SMS dar skaito kažkas ten VSD pastate ?
Zergas 2011-06-13 16:04
man tai graudu darosi kai zmones argumentuoja "o kam tu idomus?" tipo argumentais.tai pasak jusu normalu yra sekti zmogu nors jis nieko nepadare?tai gal ir pasodinti i kalejima galima be teismo?juk uzteks kazkieno egzzzzpertines nuomones kad tas ir tas yra potencialus nusikaltelis ir vualia,vykdant prevencine priemone pasodinam ji,o gal isvis nudobt?ar tu zmogeli supranti kad surinkta info naudojama kaip kompromatas ivairiose kovose nors realiai teises rinkti tokia info saugumas neturejo?ar mes gyvename teisineje valstybeje ar policineje?
WWTWO 2011-06-13 16:40
Sovietų Sąjunga pripažino Vilniaus kraštą tik 1940 prieš įteikiant "draugystės" sutartį. Ir realiai kėlė pavojų Lietuvos valstybei, bei Smetonos režimui. O jeigu kalbate apie Taikos sutartį 1920. tai Sovietai paliko Vilnių tačiau savo dalinius ir toliau laikė Vilniaus krašte, kol juos išvarė lenkai. Ir žinant, jog buvo V.Kapsuko bandymas sukurti Lietbelą, jau rodo sovietų pretendavimą į šį kraštą. Tai jokiu čia draugiškumu nekvepėjo, išskyrus tik kruopele laikinos ramybės iš tos pusės. Jeigu ne lenkai, būtų įdomu pažiūrėti kaip gyventumėme sujungus Vokietiją ir Sovietų Rusiją per raudonajį tiltą (per Lenkija). Gal būtų visai padorus socializmas tuomet pastatytas...
O su vokiečiais tai įdomus dalykas girdėtas buvo, jog lietuviams buvo pasiūlyta kartu pulti Lenkiją 1939, tačiau Smetona atsisakė.
Arns 2011-06-13 17:47
. Kad ir ATR laikai, lietuviai nekalti jog viskas taip nutiko, esą viską padarė lenkai ir lenkų ambicijos. Tas tiesa, bet ir LDK daug interesų turėjo, ir nemažai veikė. Tas pats ir su SSRS subyrėjimu, kiek liaupsių girdime esą MES TAI PADARĖME, bet pamiršome jog Sąjūdis estų projektas, o tai leista Gorbačiovo ir t.t.
Tai va, analogiškai ir su Vilnijos istorija, faktas kad ne iš meilės mus pripažino, ne iš meilės su Lenino palaiminimu atlyginta RA žala padaryta per nepriklausomybės kovas. Bet padaryti konkretūs veiksmai.
Kas dėl antrosios istorijos apie krašto atsiėmimą. http://www.technologijos.lt/n/mokslas/i ... 67&l=2&p=1
Pasiskaityk, prie pabaigos informacijos daugiau, ir matysis jog Nacių noras buvo jog žarijas pavyktu sutvarkyti svetimų rankomis.
WWTWO 2011-06-13 18:12
Sutinku. Tik kurios valstybės smerkė Lietuvą, jog ji kėsinasi į Lenkijos teritoriją?
O dėl užsispyrimo, tai man pačiam tas labai nepatinka, istorijos vadovėliai iškelia Lietuvos istoriją kaip "gerąją, o rusai ir t.t yra kalti ir blogi....nemėgstu tokio neobjektyvumo. Čia pilnai su tavim sutinku.
Arns 2011-06-13 18:34
Prancūzija ir Didžioji Britanija. Joms Lenkija buvo atrama rytuose. Hitleriui rugsėjo 1 d. užpuolus Lenkiją, jos paskelbė karą, kuris į istoriją įėjo nelabai garbingu "keistuoju karu" pavadinimu. Tik klausimas ar Lietuvos atveju būtu taip pasisekę ir ar nebūtu traktuota kiek kitaip, Lenkijos teritorijos dalybos atvejis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Smetoninis saugumas kėlė ir pasididžiavimą, ir siaubą