Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Azuolas 2013-02-24 01:14
Dėkui už įdomų straipsnį, labai smagiai susiskaitė. Tik yra gana nemažai "žioplų" gramatinių klaidų, o viena pastraipa kartojasi du kartus.
kionig 2013-02-24 03:56
Kad nebūtų komentaruose eskaluojamos daugiau klaidos, tai apie jas jau pranešiau, kol tik perskaitys apie tai žinutę.
Straipsnis įdomus. O, susigaudyti šioje visoje chronologijoje neįsvaizduoju kaip Tiek daug įvairausių pavadinimų, kad jų nei atsiminsiu, nei kaip nors kitaip
punktyras 2013-02-24 10:29
Visada galima parodyti pastebėtas klaidas ir jos būna ištaisomos. Pabambėjimo neužtenka straipsnio kokybės pagerinimui.
punktyras 2013-02-24 12:27
, išleistos dar 1950 m., dalį apie bažnyčios požiūrį į evoliuciją.
martech 2013-02-24 14:27
Kaip čia tau pasakius. : ) Nei tavo, nei bažnyčios požiūris į evoliuciją neverčia manęs priimti ir patikėti ja. Bet jei tu nori supažindinti su popiežiaus Pijaus XII enciklikos $36, gali išversti į lietuvių kalbą?
Aidziux 2013-02-24 15:45
vienoje vietoje rašoma, kad prieš 60 mln. metų išnyko dinozaurai ir maždaug po 10 mln. atsirado žinduoliai.
Pabaigoje rašo, kad pirmieji placentiniai žinduoliai atsirado prieš 100 su virš milijonų. Kaip čia suprast?
Kitas dalykas, ar tikrai gyvybės atsiradimas datuojamas radioaktyvios anglies izotopų pagalbą? jos pusamžis yra keli tūkstančiai metų, taigi fosilijose, kurioms 3 milijardai metų, faktiškai C14 nelabai užfiksuosi. Ar čia nėra naudojamas kitas izotopas?
punktyras 2013-02-24 15:50
tai nieko bendro neturi.
Ne, ačiū, nenoriu nieko pažindinti ir versti – turiu prasmingesnių užsiėmimų. Jei knieti, gali išversti pats, ir paskelbti pasauliui daugiau, nei pusės amžiaus (sic) naujieną.
punktyras 2013-02-24 16:08
metų, ar cirkonio-93 – 1,53 milijono metų.
martech 2013-02-24 17:49
Tikrai neversiu, tai tas pats kas skaityti daugybinius beprasmiškus „įrodymus".
punktyras 2013-02-24 18:34
Teisingai, neturint įrodymų pačiam, kažką kalbėti apie kitų įrodymų tinkamumą būtų nelogiška. Dar ne visai prarastas žmogus esi
faktas 2013-02-24 19:54
Triasas truko šiek tiek daugiau nei 50 mln. metų. Tiek dinozaurai, tiek žinduoliai atsirado triase, tad jų gimtadienių neskiria 100 mln. metų. Aišku, čia labiau sąvokų klausimas, nes nelabai aišku, kas yra pirmas žinduolis kaip ir kas - pirmas dinozauras.
Dėl to lengvumo įsitvirtinti ekologinėj nišoj, asmeniškai aš visada į tai žiūrėjau iš kitos pusės. Kai galvojame apie tuometinį nišų pasiskirstymą, kad ir koks jis tuo metu buvo, įsivaizduojame žinduolį dėl skanesnio "duonos" kąsnio kovojantį su dinozauru, kuris paprastai ir laimėdavo, todėl nepaėdęs žinduolis likdavo nuskriaustas, kas jam ir sutrukdė tiek milijonų metų dominuoti. Kai žvelgiame į praeitį, pamirštame, kad žinduolis yra tuometinės ekologinės nišos - vaidmens pasekmė, kurią kažkada atliko kažkokia reptilija. Būtent ta reptilija pasinaudojusi susiklosčiusiomis aplinkos sąlygomis užgrobė savo ekologinę nišą, kuri ilgainiui ir suformavo tą tikrąjį žinduolį. Žinduolių raidai labiau trukdyti turėjo ne dinozaurai, o tropinis klimatas. Išnykus daugeliui dinozaurų grupių dar visą milijoną metų aukščiausias plėšrūnų vaidmuo priklausė tuometiniams paukščiams.
martech 2013-02-24 21:02
Darai išvadas iš piršto. Net nesupratai ką parašiau.
punktyras 2013-02-24 21:29
Evoliucija nėra hipotezė, evoliucija yra teorija, paremta faktais. Dievas nėra faktas, tik hipotezė, paremta vien tik noru tikėti. Stenkis nemaišyti.
Gerbiu norus, tačiau bijau, kad tolesnė diskusija bevaisė. Daugiau tamstos nekliudysiu, tikiuosi išgirsti apie dievo vardu atliktus didžius darbus, kuriuos visuomenė įvertins teigiamai. Lengva nebus. Bet, kaip sako, su Dievo padėjimu...
martech 2013-02-24 22:02
Visiškai su tavimi sutinku, nėra prasmės ginčytis su tavimi dėl evoliucijos hipotezės. Ką pasako žmogus iš savo tuštybės bus atmesta, molinis puodas apie puodžių negali nieko pasakyti tikro, nes jam neduota.
punktyras 2013-02-24 22:09
Evoliucija – teorija, ne hipotezė. Čia bendram išsilavinimui, be jokių insinuacijų.
shift 2013-02-24 23:38
Būkim teisingi - paremta interpretacijomis pagal surinktus duomenis. O kas būtų jei tuos pačius faktus interpretuotume kitaip? Pavyzdžiui, geologinių sluoksnių formavimasis?
faktas 2013-02-24 23:43
Kaip juos dar kitaip galima interpretuoti?
shift 2013-02-25 00:04
faktas 2013-02-25 00:39
filmavimo metu užfiksuota tikra skraidanti lėkštė plius dar teleportacijos procesas!!!
Geologiniai sluoksnių pakankamai aiškiai iliustruoja visą Žemės raidą.
punktyras 2013-02-25 00:52
Interpretacijų gali būti įvairiausių ir dėl to dar nemažai iečių bus sulaužyta. Bet evoliucija, kaip tokia, yra neišvengiama. Jei klaidina tarptautinis pavadinimas, galima vadinti vystymusi. Kad laikui bėgant, vystosi ir kinta VISKAS, sunku būtų paneigti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Evoliucijos detektyvai: trūkstamų grandžių radimas